Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Przymarzające szyby.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 03 Gru 2006 0:54     Temat postu: Przymarzające szyby.

Witam. Męczy mnie kwestia drzwi bezramowych. Czy nie przymarzają Wam szyby do uszczelek? Boję się, że Żonka sobie nie poradzi jak przyjdą mrozy, a wyobraźnia podsuwa mi wizję sterczących z bagażnika stópek i już słyszę te słowa, powszechnie uznawane za niecenzuralne, płynące z wnetrza pojazdu. Hehe. Czy nasmarowanie uszczelek wystarczy, czy może istnieje jakiś patent a'la nissmo100nx by dostać się do srodka przy pomocy drzwi Razz Pomocy, póki mrozów jeszcze nie ma.
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 03 Gru 2006 4:47     Temat postu: Re: Przymarzające szyby.

x-ray napisał:
Witam. Męczy mnie kwestia drzwi bezramowych. Czy nie przymarzają Wam szyby do uszczelek? Boję się, że Żonka sobie nie poradzi jak przyjdą mrozy, a wyobraźnia podsuwa mi wizję sterczących z bagażnika stópek i już słyszę te słowa, powszechnie uznawane za niecenzuralne, płynące z wnetrza pojazdu. Hehe. Czy nasmarowanie uszczelek wystarczy, czy może istnieje jakiś patent a'la nissmo100nx by dostać się do srodka przy pomocy drzwi Razz Pomocy, póki mrozów jeszcze nie ma.


Preparatów do konserwacji oraz ochrony uszczelek na rynku jest pełno.
Po każdym myciu samochodu konserwuje też uszczelki i mam spokój z otwieraniem drzwi w zimie a i tak szybko nie sparcieją. Przy dużych mrozach smaruję je co drugi dzień.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 03 Gru 2006 10:40     Temat postu:

Jak niczym nie posmarujesz albo tylko raz przed zimą profilaktycznie to tez nie powinno być problemów. W porównaniu z typowymi drzwiami wydaje mi sie, ze te nasze bezramkowe są zdecydowanie mniej podatne na przymarzanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 03 Gru 2006 11:07     Temat postu:

coobek napisał:
Jak niczym nie posmarujesz albo tylko raz przed zimą profilaktycznie to tez nie powinno być problemów.


Tutaj się nie zgodze. Już kilka razy otwierałem drzwi dłużej niż normalnie, ponieważ uszczelki przymarzły do szyby. Dopiero silikon do uszczelek rozwiązał problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 03 Gru 2006 11:08     Temat postu:

może po myciu na mrozie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 03 Gru 2006 11:16     Temat postu:

coobek napisał:
może po myciu na mrozie?


Raczej na tej zasadzie - jadąc samochodem cały się rozgrzewa, śnieg się topi i cały jest pokryty wodą. Później stawiasz auto na noc na dworze -15*C i drzwi się już nie otworzą tak ładnie. A szarpać przymarzniętą uszczelke do szyby też się nie opłaca, ponieważ tylko się niszczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 03 Gru 2006 11:32     Temat postu:

Moze też zależy od tego czy jest wilgoć w samochodzie a tak jak ja jeżdze tylko po trasie zawsze z włączonym ogrzewaniem to juz po parowaniu szyb widac zdecydowaną róznice niż np. u moich rodziców w almerze, którzy robią 1 km dziennie i czesto mają zaparowane.
Wydaje mi sie, że obaj mamy racje i co najważniejsze, że nie przymarzają mnie ani Tobie.
Tobie bo smarujesz a mnie być moze dlatego, ze dużo wietrze i dlatego napisałem smarować profilaktycznie z mojego punktu widzenia i tu zgadzam sie, ze warto nawet jeśli nie przymarzaja to żeby zakonserwować uszczelki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 03 Gru 2006 13:22     Temat postu:

Warto,bo u nas jest dużo gumowych elementów -przez tą Tagrę, więc posmarować wręcz należy

Ja wziąłem silikon w spray`u Boll za 10zł - 400ml, starczyło na ładną warstewkę na wszystkich uszczelkach (drzwi,bagażnik,dach) i duzo jeszcze dostało np. do zabezpieczenia opon.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 03 Gru 2006 14:01     Temat postu:

ja tam psikam wd40 i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 03 Gru 2006 14:15     Temat postu:

WD40 jest tłuste, jak dotkniesz ubraniem to zostana plamy.
Czemu odrdzewiaczem traktujesz gumę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 03 Gru 2006 14:51     Temat postu:

coobek napisał:

Czemu odrdzewiaczem traktujesz gumę?


Brutal Very Happy Laughing Laughing Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 03 Gru 2006 19:36     Temat postu:

coobek napisał:
Jak niczym nie posmarujesz albo tylko raz przed zimą profilaktycznie to tez nie powinno być problemów. W porównaniu z typowymi drzwiami wydaje mi sie, ze te nasze bezramkowe są zdecydowanie mniej podatne na przymarzanie.

Oby tak było. Ja osobiście każdy samochód który miałem smarowałem ze dwa razy przez zimę, jednak zawsze w końcu trzeba było szarpnąć drzwiami. W Mazdzie drzwi mi przymarzały regularnie prócz prawych tylnych... no i było troszkę gimnastyki, eh. Ale to była raczej wina zużytych uszczelek. Tak więc marsz po sylykon do sklepu i pozywiom uwidzim Very Happy . Żona dziennie robi ok. 50km. więc z wilgocią w środku nie powinno być problemu. Zastanawiam się też czy i u Was szyby "latają" przy otwartych drzwiach? Wygląda to dość...hm...mało solidnie.
Powrót do góry
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 03 Gru 2006 20:31     Temat postu:

ja tez to mam...widocznie to jest malo solidne...ale to jest tak jak sie ma dzrzwi bez ramek.. wole tak niz wielka rama Very Happy
przynajmniej mozna wskakiwac do auta gdy ma sie targe zdjeta i szybe na dole:D
nei wiem czy wy tez to macie ale odruch krycia glowy gdy wsiadacie do auta..chodzi mi o to ze jak wsiadam z dachem to normalnie wszystko ale jak mam targe zdjeta to boje sie ze walne w to zakoczenie przedniej szyby glowa:D
heh niby nic sie nie zmienia ale uczucie inne:D
wiem ze zmienilem temat ale jakos tak mnie naszlo:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 03 Gru 2006 20:41     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
ja tez to mam...widocznie to jest malo solidne...ale to jest tak jak sie ma dzrzwi bez ramek.. wole tak niz wielka rama Very Happy
przynajmniej mozna wskakiwac do auta gdy ma sie targe zdjeta i szybe na dole:D
nei wiem czy wy tez to macie ale odruch krycia glowy gdy wsiadacie do auta..chodzi mi o to ze jak wsiadam z dachem to normalnie wszystko ale jak mam targe zdjeta to boje sie ze walne w to zakoczenie przedniej szyby glowa:D
heh niby nic sie nie zmienia ale uczucie inne:D
wiem ze zmienilem temat ale jakos tak mnie naszlo:D

Hehe, moje doświadczenia z targą są raczej marne bo autko kupiłem już jesienią, ale głowę schylałem tak jak Ty. A wracając do tematu to boję się o te szyby, że jak przymarzną, a ja pociągnę za mocno to będę miał drzwi i bezramowe i bezszybowe. Very Happy
Powrót do góry
iro




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03 Gru 2006 21:42     Temat postu:

ja urzywam takiego preparatu o nazwie "uszczelka" posmarowalem raz ale przez ta cholerna mgle zawsze rano mam szyby zaparowane od srodka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin