Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Renowacja alufelg
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 13 Mar 2007 15:10     Temat postu:

red_shogun napisał:
a wracając poniekąd do tematu - ile może kosztować prostowanie lekko zwichrowanego alusa (proszę o strzały - i tak wyciągnę średnią) Laughing

Zeszły rok, Mikołów, prostowanie alu lekko krzywego przy mocowaniu - 120zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Mar 2007 13:27     Temat postu:

marthen napisał:
red_shogun napisał:
a wracając poniekąd do tematu - ile może kosztować prostowanie lekko zwichrowanego alusa (proszę o strzały - i tak wyciągnę średnią) Laughing

Zeszły rok, Mikołów, prostowanie alu lekko krzywego przy mocowaniu - 120zł.


Dziex marthen! ale o dziwo dzis wydzwanialem i znalazlem w kraku rzemieslnika ktory mi wypiaskuje i wyprostuje fele za 100 zl <tanczy>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 14 Mar 2007 14:06     Temat postu:

red_shogun napisał:
marthen napisał:
red_shogun napisał:
a wracając poniekąd do tematu - ile może kosztować prostowanie lekko zwichrowanego alusa (proszę o strzały - i tak wyciągnę średnią) Laughing

Zeszły rok, Mikołów, prostowanie alu lekko krzywego przy mocowaniu - 120zł.


Dziex marthen! ale o dziwo dzis wydzwanialem i znalazlem w kraku rzemieslnika ktory mi wypiaskuje i wyprostuje fele za 100 zl <tanczy>

Wszystko fajnie, ale co z lakierowaniem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Mar 2007 14:10     Temat postu:

marthen napisał:
red_shogun napisał:
marthen napisał:
red_shogun napisał:
a wracając poniekąd do tematu - ile może kosztować prostowanie lekko zwichrowanego alusa (proszę o strzały - i tak wyciągnę średnią) Laughing

Zeszły rok, Mikołów, prostowanie alu lekko krzywego przy mocowaniu - 120zł.


Dziex marthen! ale o dziwo dzis wydzwanialem i znalazlem w kraku rzemieslnika ktory mi wypiaskuje i wyprostuje fele za 100 zl <tanczy>

Wszystko fajnie, ale co z lakierowaniem?


Ty to potrafisz człowieka zastrzelić Laughing
zadzwoniłem jeszcze raz - w tej 100 jest też lakierek <pogo>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 14 Mar 2007 14:42     Temat postu:

red_shogun napisał:
zadzwoniłem jeszcze raz - w tej 100 jest też lakierek <pogo>

To może i dekielki wymieni na jakieś bardziej pasujące? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Mar 2007 15:16     Temat postu:

u nas cena za sztuke felgi do regeneracji,prostowanie malowanie,piaskowanie to 40 zloty,musze sie pokusic wkoncu na to bo dobijaja mnie te moje felgi juz powoli Rolling Eyes PS z aspektow tuningu wizualnego to na weekendzie przyciemnilem wszystkie szybki,nie na smołe tylko elegancka folia czarna(aluminizowana) koszt 400zł

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 14 Mar 2007 16:24 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Mar 2007 15:35     Temat postu:

marthen napisał:
red_shogun napisał:
zadzwoniłem jeszcze raz - w tej 100 jest też lakierek <pogo>

To może i dekielki wymieni na jakieś bardziej pasujące? Laughing


hehe dobij mnie czymś jeszcze dzisiaj bo mam "lekki" dzień Laughing

p.s.
na marginesie: do renowacji nie idą alusy od mitsubishi, a inne Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 14 Mar 2007 20:43     Temat postu:

red_shogun napisał:
marthen napisał:
red_shogun napisał:
zadzwoniłem jeszcze raz - w tej 100 jest też lakierek <pogo>

To może i dekielki wymieni na jakieś bardziej pasujące? Laughing

hehe dobij mnie czymś jeszcze dzisiaj bo mam "lekki" dzień Laughing
p.s. na marginesie: do renowacji nie idą alusy od mitsubishi, a inne Razz

A tam od razu dobij... Delikatna ironia nie jest zła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bizness




Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: 14 Mar 2007 22:05     Temat postu:

marek, wrzuc jakies fotki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 19 Mar 2007 18:20     Temat postu:

Podczas wiosennych porządków i przymiarek do zmiany oponek na letnie okazało się, że z moich 12 ramiennych alufelg schodzi srebrna warstwa lakieru, by ukazać pod nią kolejną, taką samą warstwę. Widać koleś sprzedający mi auto rok temu trochę im pomógł na szybcika odświezyc swoj wyglad. Teraz pytanie:

W Jaki sposob pozbyc sie lakieru by moc je prysnac na nowo?? Probowalem papierem sciernym 400, ale przy konstrukcji tych aluskow, to ja to bede scieral do konca swiata ... Znacie jakis "szybszy" proces renowacji ?? (moze jakies chemikalia?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 19 Mar 2007 20:00     Temat postu:

chyba piaskowanie od tego jest?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 19 Mar 2007 22:53     Temat postu:

Nie chce placic komus za cos, co moge zrobic samemu. Poza tym slyszalem, ze piaskowanie moze zostawic chropowata powierzchnie na delikatnym aluminium. Slyszalem o jakis paskudnych zelach, ktore naklada sie na felge, a potem zdrapuje razem z lakierem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 20 Mar 2007 0:39     Temat postu:

Jasmin napisał:
Nie chce placic komus za cos, co moge zrobic samemu. Poza tym slyszalem, ze piaskowanie moze zostawic chropowata powierzchnie na delikatnym aluminium. Slyszalem o jakis paskudnych zelach, ktore naklada sie na felge, a potem zdrapuje razem z lakierem.

Do zdarcia starego lakieru polecam Scanson, a pozniej jezeli chcesz felge malowac, to papierem sciernym (grubym) do uzyskania odpowiedniej powierzchni, a jezeli chcesz polerowac, to przechodzisz z grubego papieru na cienki, a na koncu juz wodnym papierem i filcem plus np. automax.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 20 Mar 2007 18:03     Temat postu:

ja swoje sam odnawiałem


przed


po


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iro




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 20 Mar 2007 18:19     Temat postu:

imponujacy widok niezle je wypolerowalas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin