Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Silnik GTI -pare pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Sty 2010 21:22     Temat postu: Silnik GTI -pare pytań

Jako że gro z was dłubało w GTI, robiło swapy itd to krótkie pytanie:
Czy silnik wychodzi górą czy może trzeba wyciągać dołem jak w niektórych autach?

Gdzie najtaniej kupić hydroregulatory?

W razie najgorszej opcji to czy głowica od P10 SR20 będzie pasowała pod kolektory z 100NX?

Auta jeszcze nie rozbierałem, bo chwilowo nie mam do niego dostępu i próbuję ocenić wszystkie możliwości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 29 Sty 2010 17:29     Temat postu:

Silnik w dół. Tako mówi manual.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2010 18:39     Temat postu:

lipa - no trudno - pozostaje mieć nadzieje na te hydroregulatory, bo coś mi się nie chce wierzyć że rozrząd się przestawił nagle przy 2,5k obro na autostradzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2010 21:39     Temat postu:

glowica od p10 pasuje ale kolektor ssacy raczej nie pasi od 100nx nie jestem pewien na 100% ale z tego co mi wiadomo to nie pasi ten kolektor a reszta jest ta sama

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2010 22:04     Temat postu:

głowica z P10 będzie pasować ale tylko z roczników 90-93 (90-94 4x4) wtedy kolektor dolotowy jest taki sam. W późniejszych rocznikach jest już inna głowica i inny kolektor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2010 23:11     Temat postu:

Tzn jak dla mnie to kolektor może się różnić - byleby można ori z setki założyć - tak czy tak wiem z jakich roczników szukać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomay007




Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Sty 2010 20:19     Temat postu:

podj napisał:
głowica z P10 będzie pasować ale tylko z roczników 90-93 (90-94 4x4) wtedy kolektor dolotowy jest taki sam.

Kolega nie dodał, że tylko od GT(czerwona pokrywa).Pasuje również od sunny GTI Dodatkowo mimo,że wszystkie sr20 wyglądają podobnie to jednak nie są takie same. Może się zdarzyć,że kanaliki nie pokryją sie i będzie <du-pa>.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Sty 2010 20:54     Temat postu:

Coś mi mówi że jak zgięło zawór to się zdecyduję na wymiane samego zaworu a nie całej głowicy, ale nie rozstrząsam - poczekam do rozbiórki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2010 21:26     Temat postu:

Ja nie najlepsze warunki mam pracy tak wiec najpierw odkrecam skrzynię biegów a potem wyciągam sam silnik do góry...

Do GTi pasuje każdy SR20 poza jednopunktem... Najlepsza Hybryda to np. silnik z Primery P11.144 rocznik 2000-2002, niestety na jego kolektorze nie da się zrobić ssania i trzeba zmienić kostki od wtryskiwaczy...
Druga opcja to silnik z Primery P11 GT albo ALmery GTi wsadzić jak są albo zmienić kolekotr ssący na ten z P10 Low Port - będzie Dużo Nm pod nogą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2010 21:59     Temat postu:

Wyjaśnij proszę o co chodzi z tym Low Portem? Jeśli silnik wyjdzie górą po odkręceniu skrzyni to jestem happy - będzie dużo mniej roboty. W środę ściągam auto z Katowic więc będę wiedział co jest grane. Jakby ktoś szukał to znalazłem

Tymczasem możecie odstawiać co poszło, ja podam rezultat niebawem.
Objawy: głośne cykanie w okolicy głowicy, płyn i olej w normie, gaśnie na wolnych obrotach, akcja stała się przy ok. 2,5 tys obr/min na autostradzie, licznikowy przebieg ponad 160 tys km.

Miałem francuskich kilka - się nie psuły, kupiłem sobie japońską technologie i zaraz padło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lut 2010 10:10     Temat postu:

Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy wałki nie są wytarte...

Low port to silnikami z głowicami do ktorych przyrkecony jest kolekotr co ma przepustnicę u góry...
High port to kanały w głowicy skierowane ku górze a kolektor ssacy zawija sie w doł i też na dole jest przepustnica gazu np. sunny i 100Nx GTi, primera P10 GT z lat 90-93...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lut 2010 14:07     Temat postu:

Rozebrane, chociaż rozbierać nie trzeba było. Stukał korbowód, który przy próbie wjazdu na lawete wyszedł bokiem niestety.
Teraz pytanie: od których silników podejdzie mi dół?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Lut 2010 0:09     Temat postu:

Od wszystkich z rodziny SR20... byle z napędem na przód albo 4x4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin