Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Sporotowy wydech...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek100nx




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piskórka (W-wa)

PostWysłany: 04 Lis 2005 14:58     Temat postu:

W końcu tworzymy wspólnotę i musimy sie trzymać razem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 04 Lis 2005 15:00     Temat postu: Re: tuning

dancar napisał:
Darujmy sobie te wywody i niech kazdy wierzy w swoje przekonania i bedzie git i nie bedzie klótni

Dyskusji, a nie kłótni. Dopóki to jest rozmowa z argumentami, to ma to sens


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 04 Lis 2005 15:31     Temat postu:

marthen ja Cie uwielbiam ale fakt dla mnie wazniejsze sa wlasciwosci jezdne a nie nakladka na wlew paliwa (proszę sie nie czepiac tego malego neonka pod nogami)...

Ale po co te nerwy i podnoszenie cisnienia...
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 04 Lis 2005 15:37     Temat postu:

Fiodor napisał:
marthen ja Cie uwielbiam

Hehehe.. Tylko się nie zakochaj Very Happy
Fiodor napisał:
Ale po co te nerwy i podnoszenie cisnienia...

Nie przesadzaj, to forum cierpi na brak rzeczowych dyskusji a mała różnica zdań jeszcze nikomu nie zaszkodziła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 04 Lis 2005 15:40     Temat postu:

apropos moja milosc do 100NX urosla na tyle ze chce sie pobawic zawieszeniem mojego cudenka - bedzie twardo i szybko a jak dostane zgode wlascicielki to z silnikiem zaszaleje

PS szukam nakladek od GTI najchetniej czerwonego
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 05 Lis 2005 14:41     Temat postu:

chrosta napisał:
eee to nie chodzi o to nie po to kupowałem nx-a zeby go zaraz sprzedawac itd. Chcce go troche przerobic itd... Dzis przymiezałem felgi kumpla bd je miał na 99%, jak sprzeda swoje auto a do tego czasu nic nie kupiue to kupie je od niego na 17-nastkach wyglada naprawde super i nie są za durze!(przeswit dokoła jest naprawde duzy az moim zdaniem przydało by sie obnizyc) nizej zamieszczam zdjecia na tych własnie felgach ALLESIO



http://img440.imageshack.us/my.php?image=img05967te.jpg

no stary nie jestem pewien ale ten naleśnik na tej pięknej feldze to chyba ponad 205 na 35
to nie na nasze drogi będies jeździł jak wozem drabiniastym
a z mojego doświadczenia to pewnie chaczy opona o macpersona z tyłu
ja mam 16'' i miałem oponki 205/45 i było na styk a teraz mam 205/55 i stary z tyłu obcierało opone jak cholera
założyłem dystans 10mm to zaczeło obcierać o nadkole
jak nie urok to sraczka
dystanse ściągnołem ale zanim opona się dotarła to masakra mój tłumik ciszej burczy Confused a warczy nieziemsko Shocked
no i dochodzi do tego koszt puźniejszego zakupu opon od 15'' w góre to są katastrofalne wydatki musiałem zmienić 4 i szt oczywiście nowa 205/45/16'' plasuje się od ok 400 zł Shocked dlatego ma 205/55 były tańsze a 17'' wole nie wiedzieć ile kosztują a uwież, że będziesz musiał mieś takie same cieniutkie naleśniki a one zaj... kosztują

dobra nie będę was zanudzał
Powrót do góry
Radek100nx




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piskórka (W-wa)

PostWysłany: 07 Lis 2005 9:56     Temat postu:

Jeszcze jedna sprawa z ogumieniem, zmieniłem lato 195 na zimę 175 i spalanie spadło o 1,5 l nie mówiąc już o przyśpieszeniu. Więc trzeba rozważyć lans czy ekonomia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 08 Lis 2005 11:08     Temat postu:

wracając do wydechu:
Wczora cofając wjechałem w pryzmę ziemi, taką niziutką, ale wredną, że poleciała
złączka przed ostatnim tłumikiem.
No i burcy.
Chociaż ładnie gra na niskich obrotach, to ryczy jak sie podgazuje.
Ale miałem stracha, co by niebiescy nie stali...
No i skończyło się na wizycie u tłumikarza. 20 min i złączka nówka.

PS. Rewelacyjnego wzrostu mocy i momentu organoleptycznie nie stwierdziłem.
(łocywiście jak burcał).

pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 08 Lis 2005 11:43     Temat postu:

AndyP napisał:
PS. Rewelacyjnego wzrostu mocy i momentu organoleptycznie nie stwierdziłem.
(łocywiście jak burcał).

Bo przyrost się pojawia dopiero jak zamontujesz tłumik o przekroju średniej wielkości rury kanalizacyjnej. Mniejsze nic nie dają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek100nx




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piskórka (W-wa)

PostWysłany: 08 Lis 2005 12:35     Temat postu:

Jaa wczoraj wieczorem wyjeżdzając od teściowej zachaczyłem tłumikiem o hak od bramy i wyrwałem cały wydech przy kolektorze. Dźwię jaki się wydobywał z silnika bez wydechu jest wspaniały. Rano pojechałem do mojego mechanika sezpawać to szystko i przy okazji za 80,00 pln wstawiłem strumienicę zamiast katalizatora. GORĄCO POLECAM. Nie ma żadnego spadku mocy a wręcaz odwrotnie, łatwiej wchodzi na obroty i rozwija większą prędkość. A ten dźwięk wydobywający się z tłumika końcowego - nie wiem czego słuchać 400W Audio czy wydechu. JESZCZE RAZ GORĄCO POLECAM STRUMIENICĄ (w obudowie katalizatora oczywiście)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 08 Lis 2005 13:12     Temat postu:

Radek100nx napisał:
Jaa wczoraj wieczorem wyjeżdzając od teściowej zachaczyłem tłumikiem o hak od bramy i wyrwałem cały wydech przy kolektorze. Dźwię jaki się wydobywał z silnika bez wydechu jest wspaniały. Rano pojechałem do mojego mechanika sezpawać to szystko i przy okazji za 80,00 pln wstawiłem strumienicę zamiast katalizatora. GORĄCO POLECAM. Nie ma żadnego spadku mocy a wręcaz odwrotnie, łatwiej wchodzi na obroty i rozwija większą prędkość. A ten dźwięk wydobywający się z tłumika końcowego - nie wiem czego słuchać 400W Audio czy wydechu. JESZCZE RAZ GORĄCO POLECAM STRUMIENICĄ (w obudowie katalizatora oczywiście)

Słyszałeś o 'efekcie placebo'? To jest właśnie to o czym piszesz Very Happy Złudzenie, że skoro się zamontowało/zrobiło coś to teraz na 100% jest lepiej/ładniej/szybciej itp.
Kiedyś, dawno temu, długo przed "wielkim wybuchem" była dyskusja dotycząca strumienic. W skrócie - strumienica w samochodzie przyrostu mocy nie da, działa tylko w małym zakresie obrotów (strumienice pochodzą z lotnictwa, gdzie silnik cały czas działa pod w miarę stałym obciążeniem i wahania obrotów nie występują).
Prawdopodobnie miałeś po prostu przytkany katalizator i stąd wrażenie poprawy osiągów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 08 Lis 2005 13:24     Temat postu:

marthen napisał:
Prawdopodobnie miałeś po prostu przytkany katalizator i stąd wrażenie poprawy osiągów.

Dokładnie, kat jest obliczony na 150 tyś.
Ma prawo się zapchać.
Ja bym raczej zamiast strumienicy wstawił zwykłą rurkę w obudowę kata.
Słyszałem gdzieś, albo czytałem - znaczy się daleka plota - że strumienica może wypchać uszczelkę na głowicy - niby przez zwrotną falę czy jakoś tak...

pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 08 Lis 2005 13:28     Temat postu:

Radek100nx napisał:
Dźwię jaki się wydobywał z silnika bez wydechu jest wspaniały.

Jeśli wywaliło za kolektorem, to przy mocnym przygazowaniu możesz mieć płomień w komorze silnika :!:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bielany

PostWysłany: 08 Lis 2005 13:35     Temat postu:

AndyP napisał:
marthen napisał:
Prawdopodobnie miałeś po prostu przytkany katalizator i stąd wrażenie poprawy osiągów.

Dokładnie, kat jest obliczony na 150 tyś.
Ma prawo się zapchać.
Ja bym raczej zamiast strumienicy wstawił zwykłą rurkę w obudowę kata.
Słyszałem gdzieś, albo czytałem - znaczy się daleka plota - że strumienica może wypchać uszczelkę na głowicy - niby przez zwrotną falę czy jakoś tak...

pozdr.


Też to słyszałem a podobno jak do tego dojdzie lpg to hoho ale chyba dobrze powiedziane - daleka plota


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek100nx




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piskórka (W-wa)

PostWysłany: 08 Lis 2005 14:41     Temat postu:

Wywaliło z kołnierza który jest skręcony na 2 śruby ze sprężynami, tak że płomień nie grozi. Po prostu majster przyspawał kołnież na swoje miejsce i jest jak fabrycznie. Jeśli chodzi o strumienice to dobrze zrobiona strumienica działa na zasadzie zwężki Wenturiego czyli przyśpieszenia strumienia gazu (w dużym uproszczeniu). Szkody w silniku i cofające się spaliny może wywołać samo wybicie środka katalizatora i zostawienie jago obudowy w układzie. Powstają wtedy zawirowania a puszka od katalizatora wpada w rezonans i przy niektórych po prostu daje duży opór na wydechu. Dlatego niektórzy żeby przyoszczędzić wspawują w puszkę po katalizatoże kawałek rury i już. Nie daje to żadnrgo efektu ujemnego zmniejsza tylko opór wydechu. Natomiast strumienica oprócz zmniejszenia oporu wydechu dodatkowo przyśpiesza spaliny i daje efekt wysysania ich z cylindrów. Poza tym obejżałem kata po wyciągnięciu i faktycznie był przypchany (240 000 km) a nawet stopiony w niektórych miejscach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin