Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

sprzeglo
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 25 Paź 2007 8:48     Temat postu: sprzeglo

witam mam setke 1.6 91r . problem polega na tym ze slizga mi sie sprzeglo... da sie to jakos wyregulowac, podciagnac zeby uniknac wymiany ?
Powrót do góry
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Paź 2007 9:04     Temat postu:

a jakie to odczucie ?? obroty rosną a predkosc nie ?
i watpie zeby dalo sie naprawic chyba ze oddasz sprzeglo do regeneracji.
(wpisz w profilu skad jestes bo Admin ci kick'a z pól obrotu zasadzi ;P )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 25 Paź 2007 9:19     Temat postu:

dokladnie tak, szczegolnie jak doda sie duzo gazu...
bylem u jednego machera i powiedzial ze tam jest sprzeglo hydrauliczne i nie da sie nic wyregulowac, ile w tym prawdy to nie wiem, dlatego tez pytam sie tutaj, moze ktos mial podobny problem...
Powrót do góry
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 25 Paź 2007 9:42     Temat postu:

Mozna sprobowac podciagnac je na łapie, ale jezeli slizga Ci sie zdecydowanie, to juz nic nie zrobisz bez nowego sprzegla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dami@79




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 25 Paź 2007 9:53     Temat postu:

U nas nie ma hydrauliki tylko zwykła linka więc jest możliwość podregulowania pod warunkiem że jeszcze jest co regulować (sprzęgło) lub nie puścił simering na wale i nie zalewa Ci olejem tak jak u mnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 25 Paź 2007 10:11     Temat postu:

dami@79 napisał:
U nas nie ma hydrauliki tylko zwykła linka więc jest możliwość podregulowania pod warunkiem że jeszcze jest co regulować (sprzęgło) lub nie puścił simering na wale i nie zalewa Ci olejem tak jak u mnie Wink


w sumie caly silnik od dolu jest w oleju, dopierdo co kupilem to auto... bylem z tym u mechanika bo kapal mi olej, okazalo sie ze filtr oleju nie byl dokrecony, ale na 100% nie wiadomo czy wyciek byl przez niedokrecony filtr


EDIT : rzeczywiscie jest linka, bo sprawdzilem w miedzyczasie, tylko teraz czy mam ja naciagnac czy poluznic ? dodam ze auto rusza dopiero jak prawie caly pedal puszcze
Powrót do góry
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Paź 2007 20:18     Temat postu:

No raczej poluźnić linkę, ale gdy będziesz odczuwał, że biegi wbijasz z oporem nie daj Boże ze zgrzytem to już oznacza, że przesadziłeś z popuszczeniem linki. Z wyczuciem trzeba..metodą "jeszcze trochę i będzie dobrze" Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 25 Paź 2007 21:26     Temat postu:

mnie sie wydawalo ze trzeba podciagnac, ale szybko przekonalem sie ze jest na odwrot hehe, w kazdym badz raznie nic juz sie nie da zrobic z tym sprzeglem Sad
druga sprawa to to ze wymienilem dzisiaj olej i leci z pompy paliwa, tzn macher powiedzial mi ze to z pompy paliwa, dokladnie po prawej stronie zaraz obok tego taleza od filtru powietrza. mial ktos z was podobny problem? bo nie wiem co mam z tym robic, nie wiem czy warto inwestowac w ten samochod... ten wyciek to moze byc jakis niedorecony wezyk albo cos w podobie ?
Powrót do góry
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Paź 2007 22:10     Temat postu:

Trzeba odkręcić dwie śruby, zdjąć pompę, wyczyścić dokładnie powierzchnię stykającą się -jedną i drugą - ( ja np miałem wycieki na powierzchni łączącej pompę z głowicą, tj dla wyjaśnienia u mnie jest pompa -> jakby z "bakielitu" dystans o identycznych otworach -> potem głowica - wszystkie te elementy złączone były chyba "Hermetyk'iem" ) i złożyć na jakimś specyfiku, np silikonie (o wysokiej odporności na temperaturę), choć nazwy takiego czegoś co jest lepsze akurat nie pamiętam ( silikon ma to do siebie, że się rozchodzi i można go podczas montażu mocno skręcając wycisnąć - co spowoduje ponowny wyciek ). Na myśli mam taką czarną pastę ( sprzedawaną w tubce koloru biało-niebieskiego ), która po wyschnięciu stanowi jednolitą elastyczną całość... kurde, że też nie pamiętam nazwy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bk




Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 25 Paź 2007 23:38     Temat postu:

możesz bawić się linką ale i tak w końcu zajedziesz sprzęgło do końca, u mnie trwało to krótko, od pierwszego odczówalnego ślizgu sprzęgła do wytarcia całkowitego obręczy (aż po główki nitów) minęły jakieś dwa tygodnie, w końcu auto stanęło i zero reakcji na żadnym biegu. Nowy pakiet "aisin'a" (tarcz, docisk, łożysko) w hurtowni koszt 350zł, warto zaopatrzyć się też w olej do skrzyni, (np. castrol manual ep80w koszt około 33zł) bo zapewne troche go zgubisz przy montażu.

A teraz coś na pocieszenie, efekt końcowy jest genialny (wydatki się opłaciły) auto z nowym sprzęgłem zachowuje się jakby miało dynamit w oponach- mielisz laki na każdym podłożu...pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 26 Paź 2007 15:26     Temat postu:

czyli mam odkrecic pompe paliwa po czym oczyscic to miejce gdzie sie ja dokreca, posmarowac jakims sylikonem i dokrecic ?
Powrót do góry
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Paź 2007 16:12     Temat postu:

1910 napisał:
czyli mam odkrecic pompe paliwa po czym oczyscic to miejce gdzie sie ja dokreca, posmarowac jakims sylikonem i dokrecic ?


U mnie to właśnie zakończyło wyciek, więc jeśli Twój przypadek jest identyczny jak mój opisany powyżej to moja odpowiedź na postawione przez Ciebie pytanie brzmi "tak".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilek




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-PDG

PostWysłany: 26 Paź 2007 16:32     Temat postu:

1910 napisał:
dokladnie tak, szczegolnie jak doda sie duzo gazu...
bylem u jednego machera i powiedzial ze tam jest sprzeglo hydrauliczne i nie da sie nic wyregulowac, ile w tym prawdy to nie wiem, dlatego tez pytam sie tutaj, moze ktos mial podobny problem...



Oby więcej było takich "mechaników" w kraju to wszyscy bedziemy musieli się doktoryzować na temat budowy 100nx nieważne czy ktoś będzie miał kasę na naprawe czy tylko na części.

Dla mnie dłubanie przy NX to zabawa jakich mało więc stawiam na własny spryt i lektóre "zrób to sam" a kasiorka w portfelu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Paź 2007 20:55     Temat postu:

własnie u mnie tez mam takie odczucie ze jak dodam więcej gazu to sprzeglo sie slizga ..
nagralem krotki filmik ale malo widac za bardzo trząsło ...
da się zauważyć w niektorych momentach stosunek obrotow do predkosci :/

[link widoczny dla zalogowanych]


[ w porownaniu do tego : , widze ze jednak sie slizga :/ ]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilek




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-PDG

PostWysłany: 28 Paź 2007 22:16     Temat postu:

ten pierwszy filmik jest od GTI
a twoje autko to 1,6 więc do czego tu porównywać ???
inny moment obrotowy inna moc TOTAL DIFERENT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin