Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
SR20DET w 2.0 GTI
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Wrz 2010 18:08     Temat postu: SR20DET w 2.0 GTI

Witam, ostatnio zatarl mi sie silnik poszly panewki.z tego co mi wiadomo nie oplaca sie robic tego ( a z ciekawosic jaki koszt tego by byl ? ) dlatego mysle nad swape chcialbym odrazu wlozyc jakis mocniejszy silnik od Sunny lub 200sx tylko ze silnik od nisssana sunny i pulsar 210 kony ma naped na 4 kola a w 200sx na tyl. czy duzo jest roboty przy przerobic ktorys z tych silnikow by weszlo do setki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moryc7
moderator



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Wrz 2010 19:01     Temat postu:

co ma silnik do tego na jaką oś jest napęd? tyle co nic... z resztą, o której generacji 200sx mówimy? s13 ma silnik 1,8 turbo i tam też padają panewy przy upalaniu. s14 ma 2,0l z turbo- jest to nic innego jak uturbiona jednostka która jest w 100nx gti (tylko, ze wsadzona pod maske wzdłużnie a nie poprzecznie jak u Ciebie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Wrz 2010 19:22     Temat postu:

Gdyby silnik sr20det z sx`a pasował do setki już pewnie gromadka klubowiczów miała by go na pokładzie. Niestety w bloku z tylnonapędowego sx`a nie ma mocowań aby włożyć go do auta z FWD. Jeżeli chodzi o 210 konne Ve to cena waha się w granicach 3500-4000 Euro za zestaw na swapa. Ogólnie jest prawie nie osiągalny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Wrz 2010 19:27     Temat postu:

Nie do końca masz rację kolego moryc.SR20DE(SR20DE+T) różni się od SR20DET po pierwsze stopniem sprężania, DET ma stopień sprężania 8,5:1 a DE z sunnych, 100NX`ów i primer GT(czerwona pokrywa) ma stopnień sprężania 10:1.Ponoć choć nie daję ręki za tą wiedzę choć wydaje się logiczna i poparta kilkoma przypadkami wyplucia uszczelki DE+T silniki DET mają otworzone dodatkowe kanały olejowe w bloku polepszające warunki pracy(nie licząc innej kompresji). Wydaje mi się, że na dzień dobry odpuszałbym temat swapa s14 gdzie najnormalniej w świecie nie będzie się to opłacało,pomijam problemy jakie byłyby przy przekładce, a skupiłbym się na znalezieniu DET`a z avenira lub sunnego.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 16 Wrz 2010 9:08 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Wrz 2010 21:10     Temat postu:

http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0t-16v-sr20det-sunny-gtir-pulsar-i1216638316.html co myslicie o tym silniku ? podejdzie mi bez niczego ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Wrz 2010 22:52     Temat postu:

poniżej możesz obczaić dokładnie na fotach jak to gościowi podchodziło. Tyle tylko że on poszedł krok dalej i zrobił setę 4WD z tym właśnie silnikiem.
http://www.sr20forum.com/nx2000/245572-nx2000-awd-conversion.html
Czytałem to już dość dawno, ale pamiętam że wspominał coś m.in. o różnej długości półosiach (ale to przy skrzyni z 4WD).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2010 9:05     Temat postu:

Troszkę Thom przesadziłeś zakładam, że PaCo szuka czegoś bardziej p&p a konwersja na AWD to duuuuuużo rzeźby...Sam silnik podpasuje ale skrzynia od 100nx`a pomimo tego, że pasuje będzie chyba za krótka i może to trochę przeszkadzać w codziennej jeździe.Z tego co pamiętam Coobcio mówił, że najdłuższa skrzynia jest w P10SLX(radziłbym jeszcze sprawdzić) i taką wypadałoby wrzucić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2010 9:17     Temat postu:

PaCo napisał:
http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0t-16v-sr20det-sunny-gtir-pulsar-i1216638316.html co myslicie o tym silniku ? podejdzie mi bez niczego ?


ten silnik podejdzie bez problemu. Jeżeli jest z wiązką, wszystkimi czujnikami i ecu będzie p&p. Jeżeli nie ma kompa pozostaje podpięcie EcuMajstra bądz innej świnki + strojenie oraz parę innych elementów (IC + orurowanie, nowe sprzęgło). Koło 5 kPLN możesz przygotować bez robocizny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Wrz 2010 11:31     Temat postu:

Wiem Pawle, miałem nadzieję jedynie że zdjęcia z tamtego tematu będą przydatne, że będzie widać czy to pasowało czy nie. Ale i tak podj rozjaśnił sprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2010 13:33     Temat postu:

no tak ale ja nie chce auto do codzienej jazdy.tylko Chce zrobic rasowa maszyne ktora bedzie budizla respect u ludzi.hym 5 tys bez robocizny to duzo.w takim razie chyba naprawie ten silnik swoj.Kupie jakies sportowe panewki zrobie szlif walu itd. i bedzie gucio

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2010 15:16     Temat postu:

Sorki za OT ale sam jestem na etapie zbierania gratów pod 230-250 koni i powiem ci, że gdyby to się dało osiągnąć za mniej niż 5tys(same części) to byłbym bardzo zadowolony, nie mając budżetu nawet tych 5k zakładając, że wszystko będziesz robił sam to powiem ci, że nie zrobisz "rasowej maszynki".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2010 15:29     Temat postu:

Żeby zrobić maszynkę, która jak napisałeś ma budzić respekt, to trzeba w nią włożyć znacznie więcej niż by to wynikało z jej codziennej eksploatacji. A jeżeli kwota 5 tysięcy (za części) jest dla Ciebie zaporowa, to wybacz, ale nie wiem z czego ten respekt chcesz wydobyć.
Pomijam fakt, że zapewne jakbyś zrobił to autko, to przy takim podejściu do w rzeczywistości małej kwoty, stwierdziłbyś pewnie, że autko zaczęło Ci za dużo palić i żeby się taniej jeździło to założy się gaz. (nawiasem mówiąc rozbawiają mnie tuningowane autka z instalacją gazową).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Wrz 2010 10:32     Temat postu:

Tylko idiota zaklada instalacje gazowa do tuningowanego/sportowego auta! jesli robisz auto na moc to musisz sie z tym liczyc ze on ne bedzie palil ci 10L/100 a 18L/100.Auto idzie na sprzedarz za 2 tys zł.zamierzam kiedys sobie kupic motor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Wrz 2010 0:03     Temat postu:

PaCo napisał:
Tylko idiota zaklada instalacje gazowa do tuningowanego/sportowego auta! jesli robisz auto na moc to musisz sie z tym liczyc ze on ne bedzie palil ci 10L/100 a 18L/100.Auto idzie na sprzedarz za 2 tys zł.zamierzam kiedys sobie kupic motor.


Laughing Laughing Laughing
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać, oczywiście mowa o drugiej część wypowiedzi, bo co do pierwszej to nie będę drążył tematu bo i po co Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Wrz 2010 20:02     Temat postu:

kolego po co mu zwracasz uwagę Razz już cieszyłem się, że zrobi detke wartą 10-15 tyś sama mechanika i sprzeda mi ją za 2 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin