Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Uklad wydechowy polożony :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 29 Paź 2006 18:07     Temat postu:

Prex napisał:
X(iksel)L napisał:

i nie raz z pelnymi majtkami robilem unik bo jakis kretyn myslal ze zdarzy przed motorem jadacym 2 razy szybciej od niego albo nawet 3 i wlasnie w ten sposob rozbilem motor..

A niby skad ten kretyn ma dokladnie wiedziec, ze swiatelko ktore widzi w lusterku, ktore jest oddalone od niego o kilkaset metrow, zbliza sie do niego z predkoscia dobrze ponad 200km/h. Jezeli chcialby to analizowac, to musi przynajmniej przez kilka sekund obserwowac to lusterko, a nie zawsze na drodze jest czas i mozliwosc podziwiania swiata przez wsteczne lusterko Confused


no raczej rower go nie bedzie objezdzal wiec mozna sobie przemyslec a pozatym motorem tak nie wyhamujesz jak autem,do tego dodaje zeby taka sytuacje zrozumiec trzeba ja przezyc...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Paź 2006 19:16     Temat postu:

Prex napisał:
X(iksel)L napisał:

i nie raz z pelnymi majtkami robilem unik bo jakis kretyn myslal ze zdarzy przed motorem jadacym 2 razy szybciej od niego albo nawet 3 i wlasnie w ten sposob rozbilem motor..

A niby skad ten kretyn ma dokladnie wiedziec, ze swiatelko ktore widzi w lusterku, ktore jest oddalone od niego o kilkaset metrow, zbliza sie do niego z predkoscia dobrze ponad 200km/h. Jezeli chcialby to analizowac, to musi przynajmniej przez kilka sekund obserwowac to lusterko, a nie zawsze na drodze jest czas i mozliwosc podziwiania swiata przez wsteczne lusterko Confused


No wlasnie nikt nigdy nie spodziewa się motocyklisty ,jak by jeden tylko jeździł po Polsce .Każdy gada ,ze szybko jeżdżą ale nikt się tego nie spodziewa jak dojdzie co do czego.
Jeżdżę szybko – nie widza
Jeżdżę tak jak samochody –nie widza
Jeżdżę w miare przepisowo- nie widza

Widziałem jakiś czas temu przy Galerii Mokotów jak kierowca volvo nie zauważył autokaru… po prostu niektórzy nie patrzą w żadnym kierunku Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Paź 2006 19:53     Temat postu:

i jak wyniki z hamowni pochwal sie ile kucy ci dodało bo ja tez zamierzam wydech z niemiec kupic
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 29 Paź 2006 20:29     Temat postu:

spoko zhamuje złoma to zapodam wykres

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Paź 2006 20:33     Temat postu:

Sebek_WWL napisał:
i jak wyniki z hamowni pochwal sie ile kucy ci dodało bo ja tez zamierzam wydech z niemiec kupic

Dobre pytanie bo troche zboczylismy z tematu przewodniego.
Odpowiedz w nastepnym odcinku ,Gosciu napewno sie pochwali jak tylko pojedziemy sie zhamowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Paź 2006 22:24     Temat postu: Re: Nysa Projekt

Seba napisał:
hehe jaki wywód Wink Ceremony wiem że dobrze jeździsz. i uważam tak samo jak ty co do bezpieczeństwa na drodze. oj nie widziałeś że mrugnąłem? Razz

widziałem, dlatego napisałem, że to nie do Ciebie ten wywód ależ się zrozumieliśmy chłopaku Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 29 Paź 2006 23:16     Temat postu:

co do mojego wywodu ostatniego, chciałem was tylko zapoznać z reakcją przyjaznego jak mi się wydawało forum:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=22674&postdays=0&postorder=asc&start=0

i niech mi ktoś teraz napisze, że Endriu jest w porządku koleżka, to nie będę już dyskutował Wink pierwsza jego wypowiedź mnie poprostu rozwaliła, taka sensowna Laughing
Powrót do góry
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 30 Paź 2006 11:18     Temat postu:

ceremony napisał:
co do mojego wywodu ostatniego, chciałem was tylko zapoznać z reakcją przyjaznego jak mi się wydawało forum:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=22674&postdays=0&postorder=asc&start=0

i niech mi ktoś teraz napisze, że Endriu jest w porządku koleżka, to nie będę już dyskutował Wink pierwsza jego wypowiedź mnie poprostu rozwaliła, taka sensowna Laughing


Nie chciałem komentować ale nie mogłem sie powstrzymać już dłużej...
Cremo jak oni uważają, że jeździsz jak "debil" to chyba żaden z nich naprawde z "debilem" nie jechał...
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 30 Paź 2006 14:51     Temat postu:

cos mi sie pomyliło ;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_lublin dnia 31 Paź 2006 1:38 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 30 Paź 2006 17:33     Temat postu:

nie moglem sie powstrzymac zeby im odpisac na nissanklub.pl<lol2>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Paź 2006 20:43     Temat postu:

ceremony napisał:
co do mojego wywodu ostatniego, chciałem was tylko zapoznać z reakcją przyjaznego jak mi się wydawało forum:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=22674&postdays=0&postorder=asc&start=0

i niech mi ktoś teraz napisze, że Endriu jest w porządku koleżka, to nie będę już dyskutował Wink pierwsza jego wypowiedź mnie poprostu rozwaliła, taka sensowna Laughing
Shocked Laughing nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.. poważnie komentarze mnie zaskoczyły.. jeden zaczął psioczyć to reszta się dołączyła [nawet ci co nie oglądali]. jakby się bali powiedzieć na "+" więc tylko przytakują. zdeczka żałosne. a oni wszyscy tacy przepisowi- pff śmiechu warte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 30 Paź 2006 21:28     Temat postu:

ceremony napisał:
co do mojego wywodu ostatniego, chciałem was tylko zapoznać z reakcją przyjaznego jak mi się wydawało forum:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=22674&postdays=0&postorder=asc&start=0

i niech mi ktoś teraz napisze, że Endriu jest w porządku koleżka, to nie będę już dyskutował Wink pierwsza jego wypowiedź mnie poprostu rozwaliła, taka sensowna Laughing
pokazales filmik, link nie dzialal, wiec zarzucilem ten ktory znalazlem na forum tutaj. Skad mialem wiedziec, ze wstydzisz sie wyczynu na NKP a tutaj jak jest na forum to jest w porzadku? Stary spoko zabijesz sie mi to wisi, ale zapierzanie po Goclawiu, Grochowie z nadmierna predkoscia nie jest dla mnie wyczynem, a glupota. Moze Ci cos wyskoczyc, peknac guma, jakis typ za pozno zobaczy Cie w lusterku czy cokolwiek i bedzie tragednia jak wlecisz w przystanek np. na ul.Waszyngtona.Twoje super brembro i nawet doswiadczenie za kolkiem nic nie pomoga. Zastanow sie jakby stala Twoja dziewczyna na przystanku a jakis typ zabilby ja, tylko dlatego, ze nagrywal filmik-co bys wtedy poczul Confused: Zrozumialbys kolesia, ze jest mlody i ma prawo sie wyszalec? Ze grzebal w aucie nie po to, by jezdzic jak panienka 50km/h po miescie?. Kosa jak chcial przetestowac swoja Primere Turbo to wynajal z chlopakami tor, wyszalal sie i bylo bezpiecznie i oto nam w NKP tylko chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Paź 2006 22:26     Temat postu:

Endriu ale szczerze sam powiedz- zapieprzanie wszędzie jest niebezpieczne. i nie musisz jechać 200km/h żeby kogoś potrącić, zabić, przebić oponę.
jak widzę jak ktoś tak jedzie to przynajmniej wiem czego się spodziewać. a po takich którzy kurczliwie trzymają się kierownicy i jadą 50km/h gdzie można 70 nie można się niczego spodziewać- hamują na pustej drodze, skręcają bez kierunków lub w drugą stronę, nie rozglądają się wyjeżdżając spod podporządkowanej i przy zmianie pasów. jak ktoś jedzie szybciej i dynamiczniej to się bardziej skupia na jeździe niż jak gada przez telefon czy bawi się radiem i jedzie 60 na godzinę.
popatrz na karambol na tvn turbo- pokazują tam wypadki i błędy kierowców którzy nie tyle co jadą z dużą prędkością a tych którzy się wklejają, chcą wymusić pierwszeństwo, jadą wyłączonym pasem z ruchu by tylko być jak najbliżej świateł o te 2 samochody itp.


ehh i na nkp post zamknęli.. a szkoda. fajnie też że jeden uważa że sobie dopiero co nowe konto założyłem by bronić Ceremonego.. jeśli potrafiłby liczyć to zobaczyłby że i wróżka ze mnie niezła- 2.5 miesiąca wcześniej założyłem sobie tam konto bo wiedziałem że będzie taka sytuacja może to i był mój pierwszy post ale to dlatego że byłem tam 'cichym oglądaczem'.
niektórzy nie potrafią zrozumieć że film Ceremonego nie miał na celu pokazanie jego super nadprzyrodzonych zdolności, tylko że to była krótka prezentacja w mieście. bądźmy szczerzy- tak w warszawie jeździ wiele osób.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba dnia 30 Paź 2006 22:41 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 30 Paź 2006 22:41     Temat postu:

Moderatorki podzielcie ten temat bo sie syf robi poczekajscie do czwartku to zamieszcze wykresy z hamowni i bedzie o czym gadac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Paź 2006 22:44     Temat postu:

Gościu napisał:
poczekajscie do czwartku to zamieszcze wykresy z hamowni i bedzie o czym gadac
byłeś już czy masz dopiero umówiony termin? :>
tak z ciekawości zapytam - ile dajesz za to hamowanko?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin