Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Gaz 3 generacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Kwi 2009 19:36     Temat postu: Gaz 3 generacja

mam instalke 3 generacji .Autko jest troche zmulone -jest mikser zamiast blosa.Na benzynie jest rakieta -czy w przypadku instalacji 3 generacji mikser zmula mi tez benzyne ?? bo kumpel mi mowil ze w tej instalce nie ma to miejsca.
We wtorek wstawi mi zamiast takiego czipa(nie znam nazwy )reczny jakis zawór tzn z regulacja mechaniczna jest on miedzy reduktorem a silnikiem .Mówił mi ze praktycznie nie bedzie różnicy miedzy gazem a benzyna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Kwi 2009 19:54     Temat postu:

Myslałem że mikser to tylko w pierwszej generacji instalek jest. Ale nie jestem mechaniorem

Co do czegoś takiego jak mikser to zmniejsza średnice dolotu powietrza na gazniku czyli zmula ale teraz to sam już nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Kwi 2009 11:15     Temat postu: Re: Gaz 3 generacja

Michugrudz napisał:
mam instalke 3 generacji .Autko jest troche zmulone -jest mikser zamiast blosa.Na benzynie jest rakieta -czy w przypadku instalacji 3 generacji mikser zmula mi tez benzyne ?? bo kumpel mi mowil ze w tej instalce nie ma to miejsca.
We wtorek wstawi mi zamiast takiego czipa(nie znam nazwy )reczny jakis zawór tzn z regulacja mechaniczna jest on miedzy reduktorem a silnikiem .Mówił mi ze praktycznie nie bedzie różnicy miedzy gazem a benzyna


Jak masz 3-gen LPG (DGI direct gaz injection) to nie masz mikserka (a tym samym nie powinno być zwężenia na dolocie i zauważalnych różnicy w mocy między gazem a beną) - wyeliminowano problem strzału w dolot, jest tu wtrysk ciągły gazu (zapodawany przez centralny wtryskiwacz), następnie dawka jest dzielona poprzez rozdzielacz i podawana wprost do kolektora.
Stąd 3-gen była jakaś chwilkę na rynku, ale szybko wyparły ją bardziej dopracowane instalki 4-gen. (SGI sequential gas injection) z wtryskiem gazu osobno do poszczególnych cylindrów.

Jak masz jakieś "ale" co do funkcjonowania swojej 3-gen. to nie pozostaje Ci nic innego jak podpiąć się pod odpowiedni komp diagnostyczny obsługujący instalkę firmy jaką posiadasz i sprawdzenie co jest nie teges - może być padnięta mapa z dawkowaniem paliwa itp. - ciężko gdybać "na papierze".

p.s.
Skoro faktycznie masz jednak mikser w dolocie, to masz instalkę 2-gen., albo jakiś "garażowy" twór z połączenia dwóch generacji instalek (co wbrew pozorom w naszych polskich warunkach do rzadkości nie należy Razz). Choć akurat w przypadku łączenia 'bajerów" 2-gen i 3-gen. LPG to jakoś nie widzę w tym żadnego sensu i kupy to by się nie trzymało. Co innego powrót z 2-gen. w kierunku 1-gen., czyli montaż zamiast mikserka blosa i dawkowanie gazu w czysto mechaniczny sposób Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Kwi 2009 12:02     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

jest zdj silnika czy mozna ocenic??? -jest problem reduktor jest na 100hp i czy to az tak przymula???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AMONe




Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Kwi 2009 16:43     Temat postu:

na 100hp czy 100kw ? zobacz dokładnie, niektórzy producenci piszą tak w km a niektórzy w kw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Kwi 2009 19:02     Temat postu:

100hp czyli KM Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Kwi 2009 20:16     Temat postu:

Michugrudz napisał:
http://allegro.pl/show_item.php?item=603797179

jest zdj silnika czy mozna ocenic??? -jest problem reduktor jest na 100hp i czy to az tak przymula???


Jeśli masz reduktor na 100 HP/KM to w przypadku 2.0 i 140 koni oczywistym jest że to przymula. Co więcej reduktor na 100 KW czyli na ok. 140 HP/KM to też mało (użyty reduktor powinnien być dedykowany do większej mocy niż aktualna moc w aucie).
Ja u siebie w 2.0 reduktor mam na 140 KW


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Kwi 2009 21:10     Temat postu:

red polecasz jakis konkretny reduktor można cos kupić na necie?? -widziałem koszt ok 200zł wiec nie wiem czy warto bawić sie w jakieś manualne dawkowanie gazu jak i tak reduktor przymuli.wg mnie auto ma troche wiecej jak 100KM ale do beny czyli 142KM to brakuje dużo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Kwi 2009 13:37     Temat postu:

Michugrudz napisał:
red polecasz jakis konkretny reduktor można cos kupić na necie?? -widziałem koszt ok 200zł wiec nie wiem czy warto bawić sie w jakieś manualne dawkowanie gazu jak i tak reduktor przymuli.wg mnie auto ma troche wiecej jak 100KM ale do beny czyli 142KM to brakuje dużo.


Ja mam taki: [link widoczny dla zalogowanych] ale że śmiga u mnie od 4 lat to nie jestem na bieżąco w temacie reduktorów.
Lepiej się poradź jakiegoś gazownika jaki reduktor z mocą "przerobową" na poziomie tych ok. 140 KW poleca Ci do Twojego typu instalacji czyli 3-gen.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Kwi 2009 15:45     Temat postu:

jutro jade do mechaniora -bo chyba mam przegłub do wymiany -trykocze jak skręcam to od razu zajme sie gazem .Jedynie co mnie teraz cieszy to spalanie 10l miasto -jest zmulony ale oszczedny Laughing .Tak co do autka to lekko sie w niego włozy i bedzie si -uwazam ze za 5000 bo tyle zbiłem to zle nie kupiłem baa dostałem 4 opony prawie nowe zimówki z alu gratis Laughing silnik oleju nie bierze po przejechaniu 700km wiec nie jest zle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin