Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
BLOS SLIT "E"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Mar 2009 16:50     Temat postu: BLOS SLIT "E"

Siema
Dziś dostałem gwizdek slit "E"
z tej aukcji : http://www.allegro.pl/item588858465_blos_slit_e_wszystkie_czesci_do_gaz.html

i moje porownanie co do Oryginalnego gwizdka czyli "D"
- zero roznicy
co prawda nie mierzylem suwmiarką ale różnica powinna być zauważalna a tak nie jest ..

http://picasaweb.google.pl/stoonxx/SLITE#

pierwsze fotki to nowy gwizdek , ostatnie fotki to porownanie
[brudny gwizdek to slit "D" ]

a moje pytanie do was brzmi czy gosc wcisnął mi wałek ?
i czy ma ktos fote gwizdka SLIT "E" ?
pozdro

aa i jego odpowiedz co do mojego maila :

Cytat:
WITAM
NIE WIEM JAKIEJ RÓŻNICY DUŻEJ PAN OCZEKIWAŁ BO TU PODAJE SIĘ WYMIARY W MIKRONACH I NA DŁUGOŚCI KLINA ZMIENIA SIĘ LINIA PODAWANIA GAZU.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 23 Mar 2009 16:51 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Mar 2009 0:14     Temat postu: Re: BLOS SLIT "E"

Hm no na ostatniej fotce widac że jakaś tam różnica na "wcieciu" jest, pytanie tylko po coś się skusił na ten gwizdek do swojego 1.6, nie uwierzę że ci zalewało przy D, juz ci chyba gdzieś pisalem w innym wątku że taka zamiana przy 1.6 to nieporozumienie, a 90 zyla dać za cuś takiego... hm to może świadczyć tylko o twoim burżujstwie i nieposzanowaniu pieniądza Laughing Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Mar 2009 0:19     Temat postu: Re: BLOS SLIT "E"

red_shogun napisał:
Hm no na ostatniej fotce widac że jakaś tam różnica na "wcieciu" jest, pytanie tylko po coś się skusił na ten gwizdek do swojego 1.6, nie uwierzę że ci zalewało przy D, juz ci chyba gdzieś pisalem w innym wątku że taka zamiana przy 1.6 to nieporozumienie, a 90 zyla dać za cuś takiego... hm to może świadczyć tylko o twoim burżujstwie i nieposzanowaniu pieniądza Laughing Wink

szczerze to gwizdek mial wygladac jak na aukcji z allegro .. porownaj ?
moze akurat na fotce to zauwazyles ale w realu są identyczne...
[nawet ori slit jest ciut szerszy]
wiec chodzi mi czy to Slit "E" czy klon slit'a "D" ?!
akurat co do skuszenia to mialem nadzieje ze to w koncu pomoze na dziure w obrotach .. trzeba wszystkiego sprobowac.
a juz wszystkiego probowalem wiec ... Neutral

a szczerze RED widzialeś na własne oczy SLIT "E" ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 24 Mar 2009 0:58 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 24 Mar 2009 20:39     Temat postu:

dziure w obrotach masz przez zly dolot, dostalem dobry gwizek:) puść dolot zeby lapal powietrze ze zderzaka a dziura przy 4-6tys zniknie.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Mar 2009 18:49     Temat postu:

mowilem mu to samo Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Mar 2009 18:58     Temat postu:

rz napisał:
mowilem mu to samo Very Happy

wlasnie jestem w trakcie kombinowania i mysle nad zrobieniem "airboxa" czy cos w tym stylu Neutral ale się okaże ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin