Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
komp lpg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszek1234




Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2011 21:28     Temat postu: komp lpg

mam taki problemik,odłączam wtyczki komputera gazu i auto nie chce odpalić - kręci ale nie dostaje paliwa - i teraz moje pytango: jak ten komputer lpg jest sprzężony z ori komputerkiem od beny? ten od gazu ma emulować tego od benzyny,więc odłączając kompa lpg powinno być ok,a nie jest - nie mam za bardzo pojęcia o lpg,więc to moje "domysły"
instalacja 2 gen


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariuszek1234 dnia 02 Paź 2011 21:30 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2011 21:52     Temat postu:

Wtryski od benzyny są podłączone przez komp od lpg, dlatego po wypięciu kompa nie zapala benzyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszek1234




Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2011 22:02     Temat postu:

yhym czyli jak mogę skutecznie odłączyć kompa lpg,żeby chodziło normalnie na benie? w którym miejscu może być to podpięte? po tym okablowaniu od lpg ciężko dość,gdzie co i jak a nie chce uszkodzić całości ;/ dodam,że gaz mam tylko żeby był w razie czego do sprzedaży kiedyś tam i nie jeżdże na lpg w więc chce się tego "tymczasowo" pozbyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2011 22:12     Temat postu:

Zazwyczaj podłączone jest gdzieś w okolicach wtryskiwaczy. Jeżeli na razie wszystko działa bez problemu to nie odłączaj kompa od lpg i nie przejmuj się tym.Możesz ewentalnie wyjąć bezpiecznik/i od gazu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszek1234




Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2011 22:30     Temat postu:

musze jeszcze wyeliminować zwężkę w dolocie i wyciągnąć butle,wtedy zobaczymy jak to będzie współgrało ;] dzieki za info!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
polu




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocek city
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2012 20:25     Temat postu:

nie znalazlem podobnego tematu wiec napisze w tym
mianowicie mam pytanie do osob posiadajacych ds'a z lpg ii gen ze sterowanie krokowca
jaka macie elektronike i jak to sie sprawuje ??
ja mam u siebie zwykla srube i mysle o podlaczeniu aktuatora
tylko niewiem na co sie zdecydowac
stag2l plus (manualny sterwany zworkami bez pc) ale najtanszy
stag xl to co 2l ale mozna podpiac pod pc diagnostyka bez szalu
stag 50 wyswietlanie parametrow i modyfikacja ustawien przez pc
stag 100 jw plus jakies dodatkowe funkcje chyba wskazanie i tps
bingo m (stag 100 w wersji kme)
co o tym sadzicie
a i mysle zeby stycznik zalozyc przy gazniku cos na zasadzie tps zwiernego)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2012 20:46     Temat postu:

kolego jak masz DS to jedynym sprawdzonym rozwiązaniem jest instalacja I gen bez żadnych kompów itp i do tego blos. polecam takie rozwiązanie, bo i spadki mocy prawie nieodczuwalne a i spalanie niewiele większe. od ponad roku u mnie takie rozwiązanie spisuje się bardzo ładnie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 18 Cze 2012 20:48 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
polu




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocek city
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2012 21:00     Temat postu:

tak wiem tylko niewiem czy chce inwestowac wieksze pieniadze w nissa(blos + mod dolotu wyjdzie ok 500 a elektronike kupie za ok 100) przynajmniej w ten egzemplaz bo mysle o 2.0 na jesien a spalanie mam rzedu 13l fakt niezalujac sobie na miescie uzywam 1,2 i3 pozatym mam lekko uszk synchro 2 ze czasem zgrzytnie i jakis uszczelniacz w skrzyni bo gubi olej srednio dolewam pol litra na 2mc i przod do poskladania zeby byl tip top( tu wgniotka tam wgniotka itp.. choc auto doinwestowane nowe piasty( jak kupilem uzywke wytrzymala miesiac) nowa pompa wody olej filtry kopulka pales swiece itakie tam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Cze 2012 21:02     Temat postu:

no fakt najtańsze rozwiązanie to może nie jest ale tak jak pisałem wyżej- warto. jednakże odnośnie sterowników do gazu Ci nie pomogę, bo nigdy nie zagłębiałem się w ten temat... pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PittKF




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 513
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań<
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Cze 2012 17:38     Temat postu:

zagazowanie dopiero co zeswapowanego silnika to bardzo oryginalny pomysł zwiększenie mocy (w tym swap) nie zawsze idzie w parze z ekonomią, zazwyczaj masz jedno albo drugie.
jeśli chodzi o instalację to chyba najlepsze będzie najprostsze, tak jak pisze majchrzok, Igen jest mało problematyczny i niewymagający częstej obsługi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
polu




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocek city
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Cze 2012 20:40     Temat postu:

Ale ja niechce swapa tylko myślę o kupnie gti na jesień dlatego nie jestem pewny czy warto inwestować w tego nx'a może pod koniec tyg dorobie się blosa i stozka kn ale to jeszcze nic pewnego dlatego chciał bym żeby wypowiedziały się osoby mające 2gen ... Jaką mają elektronikę i jak to się sprawdza w ds ... Mnie najprostsza nowa by kosztowała ok 100 bingo ok 180 chyba że używkę ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
polu




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocek city
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Cze 2012 18:29     Temat postu:

Mam już blos jednak niewiem jaki jest gwizdek wydaje mi się że za duży jutro w pracy sprawdze i wezmę się za zdobywanie filtra niewiem co zrobić z wężem od serwa do puszki dolotu bo resztę podciśnień zaślepie a odme albo podłącze albo dostanie 2gi filtr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Cze 2012 21:27     Temat postu:

Nie zaślepiej odmy bo zlikwidujesz odpowietrzanie skrzyni korbowej co może doprowadzić do wypchnięcia bagnetu pomiarowego oleju, a w skrajnych przypadkach do zniszczenia pierścieni tłokowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
polu




Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocek city
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Cze 2012 20:45     Temat postu:

ale ja niezaslepie odmy tylko podcisnienia... odma bedzie polaczona z power rura albo dostanie osobny filtr zaslepie tylko ten waz co idzie chyba od egr...
thoms z calym szacunkiem jestem dyslektykiem ale chociaz staram sie czytac ze zrozymieniem
btw w pn bedzie stozek K&N i nowy slit bo przy tym bylo kombinowane...(blos jest z bmw7 4.4 vanos)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Cze 2012 22:40     Temat postu:

To lepiej dorzucić osobny filtr na odmę, żeby ciepłe powietrze nie szło w dolot. EGR chyba najszybciej jest po prostu odłączyć poprzez zdjęcie sterowania zaworem, nie trzeba praktycznie nic kombinować.

http://www.100nx.fora.pl/zrob-to-sam,94/usuwanie-egr,8062.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / LPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin