Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Jacek GA16DE>SR20DE>+Kompresor>SR20VE>+K
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Kwi 2014 17:11     Temat postu:

jak tam projekcik idzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Cze 2014 10:08     Temat postu:

Kto ma Facebooka lub instragram ten wie chodź tam tak połowy nie ma bo nie mam czasu wrzucać.

VVL został rozebrany i wyczyszczony
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

NX przez całą zimę stał pod chmurką, szukałem jakiegoś garażu który by posiadał prąd i kanał.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Ciężko było, udało się dopiero dopiero w kwietniu dlatego jestem opóźniony z pracami. Garaż 18m2 i 3 km od domu nie daje dużego
pola do popisu ale polak potrafi wiec i ja potrafię Wink
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedynie czego się bałem to zawieszenia dlatego przez całą zimę regularnie leciało wd-40. Po zimie gdy chciałem zacząć pracę w trzech warsztatach rozkładali ręce i proponowali ciąć śruby.
Wiec wziąłem się sam myślę że użyłem odpowiedniego narzędzia
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Silnik z braku miejsca i z braku żurawia wyciągałem tym razem dołem za pomocą lewarka i jednego małego podnośnika hydraulicznego (oj było gorąco przy podnoszeniu tak wysoko nx-a)

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Pozostałe elementy także usunąłem

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Po rozebraniu całego auto przeszedłem to czyszczenia i wycinania.Po skonsultowaniu się z kilkoma osobami zdecydowałem się na piaskowanie podwozia, komory silnika i wnętrza. Lecz tu znowu problem laweciarze nie chcą brać budy bez kół. wystarczyło 4 ludzi i zwykła paka, nie będę się ich prosił.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Przygotowanie do piaskowania

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Przy moim szczęściu po pozostawieniu budy do piaskowania padało ponad dwa tygodnie trzeba było czekać.
Po każdej burzy wychodzi słońce
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Po piaskowaniu trafił na warsztat na spawanie podłogi i kilka innych przeróbek
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacek100nx dnia 09 Lut 2016 11:00 , w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Cze 2014 11:45     Temat postu:

swietny UP! widze prace ladnie ida do przodu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Cze 2014 22:12     Temat postu:

elegancko.powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Cze 2014 22:36     Temat postu:

teraz tak się przygądam i czy mi się zdaje, że delikatnie przegieli z gradacją piachu?, bo na zdjęciach podwozie wygląda że ma delikatnie pofalowaną blache...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Cze 2014 12:16     Temat postu:

Ma zdjęcia przed i po i wygląda tak samo. raz setka ma dziwny kształt podłogi a dwa to że na zdjęciu wyszło takie złudzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Cze 2014 13:22     Temat postu:

petarda byle tak dalej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Cze 2014 15:06     Temat postu:

a no to spoko, bo u mnie jak dawałem błotniki przednie i pas tylny do piachu to przesadzili troche i pofalowali mi całą blache.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Kwi 2015 16:30     Temat postu:

co tam się dzieje w temacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Sty 2016 22:46     Temat postu:

Tak oglądam zdjęcia i po dacie widzę że z postami jestem ponad półtora roku do tyłu Laughing tak to jest jak mnie nikt nie pogoni.
Po piaskowaniu, wyczyszczeniu, pospawaniu należało by zabezpieczyć porządnie budę na ratunek przyszła polska firma anglo cars że swoimi produktami ciesząca się bardzo dobrą renomą Jak to Pan Piotr powiedział zastosowałem full opcje.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Na pierwszy ogień poszedł fertan -preparat penetrujący wiążący się z rdzą i zamienia się w proszek poszło przeszło 2l.potraktowałem go wszędzie w profile zamknięte dosłownie wszędzie przy okazji zabezpieczając powierzchnie przed rdzą.Ciekawostką jest po penetracji należy zmyć całość wodą.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszło hektolitry wody co skutkowało zalaniem garażu.Po zmyciu wychodzą przebarwienia a rdza zostaje zmieniona w proszek a powierzania zostaje dodatkowo zabezpieczona.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacek100nx dnia 09 Lut 2016 11:59 , w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Sty 2016 2:34     Temat postu:

Foty nie działają:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Menago




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2016 13:22     Temat postu:

widze ze tu caly czas cos sie dzieje Wink hehe powodzonka i czekamy na fotki ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Sty 2016 9:37     Temat postu:

Widzę, że wszystko tak jak u mnie. Jedynie ten gravit 620 wywaliłem po nałożeniu 5cm pasty. To gówno twardnieje, pęka i podchodzi woda i dalej będzie rdzewieć. O wiele lepszy jest 630 w tubkach który nawet po roku jest miękki i elastyczny. A i nie woskowałem jeszcze bo to 10/10 lakierników i Piotr powiedział, żeby zrobić po lakierowaniu budy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek100nx




Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSK
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Lut 2016 11:39     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Widzę, że wszystko tak jak u mnie. Jedynie ten gravit 620 wywaliłem po nałożeniu 5cm pasty. To gówno twardnieje, pęka i podchodzi woda i dalej będzie rdzewieć. O wiele lepszy jest 630 w tubkach który nawet po roku jest miękki i elastyczny. A i nie woskowałem jeszcze bo to 10/10 lakierników i Piotr powiedział, żeby zrobić po lakierowaniu budy.


Powiem Ci że już stosowaliśmy to i nic nie pękało jak wcześniej robiłem nadkola także wszystko zostało tak powinno być .Tylko był problem by to usunąć.Co do woskowania to tak naprawdę nie ma różnicy czy przed czy po bo tak wosk dajesz w miejsca gdzie lakier nie dojdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Lut 2016 13:30     Temat postu:

Mgła z tego wosku jak robisz to odpowiednim sprzętem i ciśnieniem nie ma szans żeby nie siadła na elementach lakierowanych...ok ale zrobisz jak uważasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
Strona 10 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin