Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jamal88 1ooNX SR20DE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Kwi 2009 1:03     Temat postu:

Silnik SR20DE High Port ma stopień sprężania 10:1 na cylindrze, ale weźmy pod uwagę to że jest to na ciepłym silniku. Na zimnym natomiast olej jest gęstszy i kompresja jest z reguły wyższa o 1-3 bara. Wtedy może mieć 12-13 na cylindrze. Mój przy pomiarze był dobrze rozgrzany, dlatego wynik uznaje za jak najbardziej prawidłowy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 22 Kwi 2009 22:54 , w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lip 2009 22:10     Temat postu:

Mały modzik w setce, tylne światła według recepty co już jest na forum

Zestawik:


Pozycja:


Pozycja + stop:


Pozycja + przeciwmgielna:


Pozycja + stop + przeciwmgielna:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lip 2009 8:40     Temat postu:

ja mam tez tak zrobione ale nie do konca.jak zrobic by oddzielnie zapalic przeciwmgielna?ten plastik jest inny z jednej strony to jak sie wciska hamulec to jest rownoczesnie stop i przeciwmgielna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lip 2009 17:36     Temat postu:

Nie za bardzo rozumiem, ale coś mi się wydaje, że podpiąłeś stop pod te światła wewnętrzne. Ja to połączyłem w ten sposób i wtedy świeci tak jak na zdjęciach (wszystko równolegle połączone):



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 06 Lip 2009 17:38 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lip 2009 18:00     Temat postu:

chodzi o to ze tam gdzie jest jest swiatlo przeciw mgielne to zmienilem zarowke na dwu zarnikowa i ja podpiolem pod pozycje i stop.wiec nawet nie moge wlonczyc przeciw mgielnego i jak wciskam stop to wyglada jak przeciw mgielne bo jest inny klosz troszke niz z drugej strony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lip 2009 18:33     Temat postu:

Klosz tu nie ma znaczenia, masz źle podpięte. Zobacz na ten mój schemat. Tam gdzie wrzuciłeś żarówki P21/5W podpinasz pod pozycję i pod przeciwmgielną, stopu już tam nie montujesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Sie 2009 18:44     Temat postu:

Nowe fotki po renowacji felg, które zostały wypiaskowane na nowo pomalowane no i wyprostowane Poprzedni kolor był po byłym właścicielu; złoty.




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 05 Wrz 2009 10:06 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Wrz 2009 18:59     Temat postu:

Zrealizował się kolejny temat jeżeli chodzi o samochód w te wakacje

Ogólnie zabrałem się za naprawę blacharki na zewnątrz i wewnątrz, m. in. usunięcie
większych ognisk rdzy z całego pojazdu, malowanie, oraz spawanie.
Zrobione zostało:
- Malowanie zderzaka i dokładki z przodu
- Prawy błotnik po drobnej stłuczce
- Malowanie odcinka na dachu
- Malowanie i usunięcie rdzy na tylnym pasie
- Malowanie i usunięcie rdzy z klapy bagażnika
- Malowanie i usunięcie rdzy z błotnika lewego i prawego tył (wlew paliwa + krawędzie nadkoli)
- Pomalowanie listw w kolorze nadwozia
Kilka zdjęć podglądowych z prac:


- Polerka mechaniczna całego samochodu i potem dla zabezpieczenia zrobiłem jeszcze
ręczną środkiem Diamondbrite



- Naprawa blachy w miejscu łączenia kielichów z resztą karoserii
Przed:

Po:


- Wymieniłem osłony drążków kierowniczych i odnowiłem tylne sprężyny
(ocynkowane i pomalowane na nowo), setka z powrotem obniżona z tyłu


Zrobione zostało dużo, jednak nie jest to wszystko jeżeli chodzi o blachę.
Do wiosny planuję kompleksową naprawę progów, podłużnic i nadkoli. Ponadto setka przeszła
kolejny przegląd, kosztem usunięcia folii z przednich szyb bocznych Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 13 Wrz 2009 19:09 , w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafciu




Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Wrz 2009 19:36     Temat postu:

Setka wygląda super! Moje gratulacje i powodzenia w dalszych modach Oby więcej takich osób! Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Paź 2009 18:21     Temat postu:

Końcowy etap, przed złożeniem samochodu. Zeszlifowane i ocynkowane miejsca gdzie jeszcze było trochę rudy na powierzchni, całość pomalowana epoksydem. Setka w końcu złożona




[ Dodano: 2009-10-03, 19:45 ]
Wrzucone nowe łączniki stabilizatora SIDEM. Stare były po prostu rozsypane i stabilizator z tyłu w ogóle nie spełniał swojej funkcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 03 Paź 2009 18:48 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Paź 2009 21:02     Temat postu:

Dobra robota, oby tak dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2551
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2009 8:02     Temat postu:

ja mam identycznier rozebrane auto i juz troche mam zrobione czeka mnie spawanie podlogi z przodu:( Jamal88 ja bym dla pewnosci zerwal ta gume na tylnich kielichach i popukal mlotkiem dla pewnosci ja zrobilem tak z podloga i kielichami i sie duzo nowego dowiedzialem(nowe ognisko rdzy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2009 10:57     Temat postu:

Quattro napisał:
Wg programu Info-Tech:

Nominalne - 12.8 (12.75 motor z Primery)
Minimalne - 10.8 (11 w primerze...)


To weż se takie programy o pupe rozbij, bo chyba zamiast danych z Primery podał ci dane z Pulsara VZR N1 (SR16VE) 12:1 Laughing Już nie raz spotykam się z sytuacją że taki czy inny mechanik ślepo wierzy we wskazania takich czy innych uniwersalnych programów czy urządzeń i co gorsza modzi i naprawia komuś furę wg takich kryteriów. Czasami nawet jak nie ma opcji zerknięcia do manuala danego modelu, to można wykonać jeden telefon do ASO i poprosić grzecznie pana z serwisu żeby podał info o takiej czy inne danej technicznej, takiego czy innego modelu samochodu, niż tak naprawdę robić, czy sprawdzać pewne rzeczy w ciemno.
PS.
SR20DE/DEH ma 10:1, wysokoobrotowy ze zmiennymi fazami rozrządu SR20VE ma 10,3-11:1 (Hondowskie Vtecki mają: B16B - 10,8:1; B18C6 - 11,1:1) a dla przykładu zaturbione Nissany SR20DET 8,3-8,5:1.

Tak więc jak już wyżej napisał kolega Jamal88 jak na tak leciwe autko jakim jest setka obuta w lubiący dostawać w ciry motorek SR20DE, to kompresja u niego jest bardzo dobra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Paź 2009 18:53     Temat postu:

Lewy, co do blachy to jeszcze nie koniec, bo będę robił kompleks z progami, podłużnicami, i zajrzę jeszcze raz w kielichy, bo na pewno nadkola będzie trzeba zrobić. Na razie trzeba odłożyć hajs na to, mało jeżdżę aktualnie, więc myślę po tej zimie to zrobić. Dzięki wszystkim za miłe słowa, bo aż chce się robić dalej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 03 Paź 2009 18:54 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin