Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
STOO - GA16DS II Grafit
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Maj 2008 21:38     Temat postu:

tomek5308 napisał:
Wielkie dzięki za zdjęcia, skoro już patent sprawdzony to pozostaje mi tylko zamówić siłowniki.

jutro nakrece filmik jak klapa idzie w góre ..
ale przy sprawdzaniu siłownika , na jednym tylko klapa sie utrzymuje , dwa to prawie przesada


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Maj 2008 21:43     Temat postu:

stoo napisał:
jutro nakrece filmik jak klapa idzie w góre ..


dodaj do tego ostra muzyke + kilka powtorek w zwolnionym tempie i bedzie gicio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalek




Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: 26 Maj 2008 21:46     Temat postu:

hehe, u mnie na oryginalnych siłowniczkach tak samo wylatuje w górę, tylko że wyjąłem silnik od wycieraczki i cale pióro itd Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Maj 2008 19:14     Temat postu:

rz napisał:
stoo napisał:
jutro nakrece filmik jak klapa idzie w góre ..


dodaj do tego ostra muzyke + kilka powtorek w zwolnionym tempie i bedzie gicio


buhaha rz coś Ci się miesiączka przedłuża - tyle zgryźliwości, oszczędź chłopaka to jego wątek Laughing
p.s.
fura fajna, do wymiany te dywaniki i ten napis "infinity".
Yo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Maj 2008 20:04     Temat postu:

red_shogun napisał:
rz napisał:
stoo napisał:
jutro nakrece filmik jak klapa idzie w góre ..


dodaj do tego ostra muzyke + kilka powtorek w zwolnionym tempie i bedzie gicio


buhaha rz coś Ci się miesiączka przedłuża - tyle zgryźliwości, oszczędź chłopaka to jego wątek Laughing
p.s.
fura fajna, do wymiany te dywaniki i ten napis "infinity".
Yo

ooo wlasnie o opinie mi chodzi co sie podoba, co do wymiany
dywaniki pojda do wymiany niedlugo, juz mi przeszlo z nimi
a infinity złe ? wydawało mi sie ze pasi :]
a co do RZ aka zgryźliwy tetryk w głębi to dobry ludź
to taka jego zemsta że jego seta umiera Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Maj 2008 20:07     Temat postu:

stoo napisał:
to taka jego zemsta że jego seta umiera Wink


pitolisz waść Very Happy

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Maj 2008 20:17     Temat postu:

rz napisał:
stoo napisał:
to taka jego zemsta że jego seta umiera Wink


pitolisz waść Very Happy

pzdr
rz

dobra niech będzie okres ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Lip 2008 22:03     Temat postu:


mały dodatek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 31 Lip 2008 22:03 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Lip 2008 22:39     Temat postu:

ile kosztowala Cie taka przyjemnosc? Bo mysle zeby swojej setce tez zafundowac czarny pas z napisem...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quattro dnia 31 Lip 2008 22:41 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Lip 2008 22:49     Temat postu:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=401006677

tutaj masz aukcje skąd kupowalem

(dostalem jeszcze gratis dwa koty takie jak na pasku nr 43 )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 31 Lip 2008 22:51 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Sie 2008 20:22     Temat postu:

Ładnie, ładnie. A jak tam wylocik ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Sie 2008 22:30     Temat postu:

obserVator napisał:
Ładnie, ładnie. A jak tam wylocik ??

narazie wstrzymany bo Wakdar się trafił


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Sie 2008 10:43     Temat postu:

tunink!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Sie 2008 12:31     Temat postu:

rz napisał:
tunink!!

egzakli Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abarth
Gość






PostWysłany: 02 Sie 2008 13:37     Temat postu:

stoo napisał:

narazie wstrzymany bo Wakdar się trafił


Powiedz, ze żartujesz - proszę Shocked
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Strona 2 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin