Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
100nx GTi Vs 200sx
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Cze 2007 11:07     Temat postu:

Heheheh no tarsar gratki a do Andrycha szacun - widok czerwonej rakiety 1.6 z tych ujęć budzi szacunek i grozę w oczach kierownika merca Laughing aż miło popatrzeć

p.s. choć trzeba przyznać że kierownik merca to taki jakiś średni jest i chyba bojaźliwy chłopak Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Cze 2007 11:16     Temat postu:

rz napisał:
slisko czy nie, złoił dupe SX-owi i to sie liczy gratulacje dla kierowcy


Baaaa nie chce być inaczej, zawsze się liczy meta a nie start Very Happy

Raz jeszcze gratki Marek !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Cze 2007 11:26     Temat postu:

red_shogun napisał:


p.s. choć trzeba przyznać że kierownik merca to taki jakiś średni jest i chyba bojaźliwy chłopak Razz


Pewnie tak, a merc co z tego, że ma te 130 pare koni , jeśli waży całe 300kg więcej od setki Laughing

Red - to nie mój volvik , tylko mój w sensie modelu Laughing Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Cze 2007 11:34     Temat postu:

A jak robi się OT w OT, to takie coś trafiłem ostatnio:
http://videos.streetfire.net/search/na+vs+turbo/0/95e8a50e-ec95-4621-a8df-21952a1a1216.htm

Ile w tym prawdy? Ale pocieszyć oko fajnie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Cze 2007 11:54     Temat postu:

foster napisał:
A jak robi się OT w OT, to takie coś trafiłem ostatnio:
http://videos.streetfire.net/search/na+vs+turbo/0/95e8a50e-ec95-4621-a8df-21952a1a1216.htm

Ile w tym prawdy? Ale pocieszyć oko fajnie jest.


to chodzi jak odkurzacz Very Happy as
niezle operuja tymi pedalami

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Cze 2007 12:03     Temat postu:

foster napisał:
A jak robi się OT w OT, to takie coś trafiłem ostatnio:
http://videos.streetfire.net/search/na+vs+turbo/0/95e8a50e-ec95-4621-a8df-21952a1a1216.htm

Ile w tym prawdy? Ale pocieszyć oko fajnie jest.


Fajny wyścig Cool

Tu widać różnicę, że start nie ma tak wielkiego znaczenia jak przy ćwiartce. Wogóle nie biore pod uwage tego że wygrały oba auta z turbo.
Jestem zachwycony tą MR-2-ką - kosmicznie wchodzi w zakręty. Przypomina mi jedno z moich ulubionych aut - Lotusa Elise. Auto z niewielką mocą,ale masa i doskonałe prowadzenie czynią z niego groźnego rywala dla cieższych aut z doładowaniem. Chciałbym te 4 autka postawić jeszcze na 1/4 - ciekawie by było :smt001


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrych




Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jadów (okolice W-wy)

PostWysłany: 09 Cze 2007 12:38     Temat postu:

A jeszcze wracając do tych linków podanych przeze mnie... Żebyśmy się źle nie zrozumieli: to nie moja Setka Laughing Ale uznałem, że warto pokazać te filmiki Wink Ja mam czarną nysę Very Happy

Tyle, że na razie nie mógłbym stworzyć takiego filmiku z jej udziałem, bo nie mam jeszcze prawka Laughing Ale już niedługo egzamin ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Cze 2007 14:05     Temat postu:

tarsar napisał:

Red - to nie mój volvik , tylko mój w sensie modelu Laughing Wink


Andrych napisał:
A jeszcze wracając do tych linków podanych przeze mnie... Żebyśmy się źle nie zrozumieli: to nie moja Setka Laughing Ale uznałem, że warto pokazać te filmiki Wink Ja mam czarną nysę Very Happy
Tyle, że na razie nie mógłbym stworzyć takiego filmiku z jej udziałem, bo nie mam jeszcze prawka Laughing Ale już niedługo egzamin ^^


Hehehe spoko panowie my mistake, źle was zrozumiałem, pomyślałem że osobiście jesteście uczestnikami streetraceingu i 1/4 mili i chwailicie się tym przed szerszą publicznością Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Cze 2007 16:38     Temat postu:

tarsar napisał:
Tu widać różnicę, że start nie ma tak wielkiego znaczenia jak przy ćwiartce. Wogóle nie biore pod uwage tego że wygrały oba auta z turbo.
Jestem zachwycony tą MR-2-ką - kosmicznie wchodzi w zakręty. Przypomina mi jedno z moich ulubionych aut - Lotusa Elise. Auto z niewielką mocą,ale masa i doskonałe prowadzenie czynią z niego groźnego rywala dla cieższych aut z doładowaniem.


Dokładnie!

Uturbieni jak na majówce sobie wystartowali - a kto wygrał widać i widać dlaczego... Jedna z końcowych scenek rządzi - jak odchodzi gdy doładowanie zaczęło ładować w końcu pełną "parą" na prostej.

tarsar napisał:
Chciałbym te 4 autka postawić jeszcze na 1/4 - ciekawie by było :smt001

De javu rodem z topicu gwarantowane Laughing.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 10 Cze 2007 11:55     Temat postu:

To jedźmy dalej z tym OT (choć blisko nam Very Happy )

Podtrzymując temat zakrętów - jest jeden parametr świadczący o zachowaniu się auta w zekręcie - przeciażenie g. To tylko Amerykancy i Angole testują ten (bardzo rzadko spotykany u nas ) parametr.
Np. w cytowanym i omawianym artykule w czasopismie "Car and Driver" był test NX2000, Crx Si oraz Golfa 2.0 GTi.

Właśnie tam padł m.in. ów parametr. Cytuje:
W rubryce Handling:
- Crx - 0.81g
- Golf GTi - 0.81g
- NX2000 - 0.88g!

Widać tu różnicę miedzy pozostałymi (dobrze przecież prowadzącymi się autami).
Kiedyś Red cytował, że NX2000 był jednym z najlepiej prowadzących się aut FWD tamtego okresu. Ten parametr określający zdolność do "przenoszenia przeciążeń" na asfalt odegrał pewnie swoją rolę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 10 Cze 2007 14:42     Temat postu:

a jak to 0.07 g działa? to jest duża różnica? lepiej jak jest więcej g tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 10 Cze 2007 17:45     Temat postu:

Cieszyn napisał:
a jak to 0.07 g działa? to jest duża różnica? lepiej jak jest więcej g tak?


Widocznie jest na tyle różnicy,jeśli np. mi osobiście lepiej mi się jeździło NX-em 1.6 z seryjną zawiechą niż Mazdą 323F ze sport zawieszeniem i np. Calibrą 2.0i.

A żeby zamotać więcej to znalazłem na temat obecnego mojego wozu pewną notatkę - to tłumaczy jego b.fajne zachowanie na drodze:
Cytat z holenderskiej strony klubu volvo:
"The Volvo 480 has such a good grip and roadholding that side forces up to 0.95g are possible. This is unique for a regular production car , and far more than sporty competitors. Thanks to Lotus, who developed this for the volvo 480."
Jestem w szoku, a ciekawe ile mają sportowe auta klasy premium, bo np. F1 ma przy hamowaniu do 5g (!) ,ale przy wchodzeniu w zakręty przypuszczam że z 1.5g. Ale to jest F1

Niestety nie znalazłem wartości nt. 200SX-a ,300ZXa Probe, MX6 dla porównania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 10 Cze 2007 22:56     Temat postu:

A co do F1 widzieliście dzisiaj wypadek Kubicy? obu mi się nic nie stało Sad ma chłopak pecha do tego BMW SadSad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2007 9:13     Temat postu:

Cieszyn napisał:
A co do F1 widzieliście dzisiaj wypadek Kubicy? obu mi się nic nie stało Sad ma chłopak pecha do tego BMW SadSad


Będziesz Miał Wypadki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 11 Cze 2007 10:44     Temat postu:

red_shogun napisał:


Będziesz Miał Wypadki


Na szczęście nic się nie stało poważneogo, jednak Monocoq (czyli ta "wanna" w której siedział Robert ) wytrzymała zgodnie z założeniem takie obciażenia. 10 lat temu w podobnym wypadku nie miałby szans...A tak to się skończyło na tym,że dziś wyjdzie ze szpitala i za tydzień pojedzie w GP USA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin