Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pokem
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 19:15 Temat postu: 100NX w grze |
|
|
Wiem ze kiedyś ten temat był poruszany i wniosek był taki ze niema gry komputerowej ze 100nxem... ale może się to zmieni (o ile mi starczy siły żeby to skończyć)
filmik na YouTube z małym testem lakieru:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=BfdJtOjXudg[/url]
i wersja można powiedzieć grywalna (brak toru ale w kolko po placu da się śmigać
[url]http://rapidshare.com/files/234098871/100nx_test.rar.html [/url]
pełno rzeczy do skończenia i poprawienia ale mam nadzieje ze dam rade ;]
PS
jak ktoś ściągnie i przetestuje chciałbym wiedzieć czy się tnie z podanymi danymi typu procek/ram itp bo nie wiem czy modelu nie będę musiał odchudzić jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 21:15 Temat postu: |
|
|
testuje zaraz odpowiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 21:54 Temat postu: |
|
|
Super robota ! jestem pod wrażeniem !
u mnie działa bardzo płynnie
quad Q6600 @2.4GHZ
2GB RAM
GF 8600 GT
x64 Win vista ultimate
jezeli chcesz podam ilosc klatek jak tylko fraps'a zainstaluje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pokem
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 22:04 Temat postu: |
|
|
fraps jest dla mnie mało wiarygodny, sam próbowałem nagrać z tym płynny filmik to ilość klatek spadła do 20% około. spróbuje dać wyświetlanie fps na ekranie podczas gry to tylko screen będzie potrzebny.
Jak pisałem to dopiero początki, cały skrypt odpowiadający za poruszanie samochodem trzeba przerobić żeby było bardziej realistycznie, bo teraz samochód jeździ za wolno i klei się do ziemi, może jutro wrzucę wersje z jakąś jedną prostą trasą narysowaną na ziemi i oponami na zakrętach żeby się fizyka jeszcze pobawić.
Ale ciesze się, że się podoba już na tym etapie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pokem dnia 17 Maj 2009 22:04 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 22:09 Temat postu: |
|
|
serio gratuluje !
chetnie zostane beta-testerem
bo tworzysz cuda
pozdro !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 22:23 Temat postu: |
|
|
sciagam i ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pokem
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 23:30 Temat postu: |
|
|
jednak odchudzam model - wrzuciłem dla testu drugi samochód żeby zobaczyć czy komp pociągnie split screena a tu 1fps ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Maj 2009 9:12 Temat postu: |
|
|
nie działa link a popatrzył bym na to bardzo dobra robota z tego co widzialem na youtube
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Maj 2009 10:09 Temat postu: |
|
|
A nie łatwiej by było zrobić taki model [link widoczny dla zalogowanych] i wkleić go do gta bądz innej gry??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pokem
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Maj 2009 10:59 Temat postu: |
|
|
Znalazłem właśnie eksporter z blendera do vice city, jak skombinuje grę to sprawdzę czy to działa, ale szczerze mówiąc wolałbym zrobić oddzielna grę bo gta ma trochę ograniczeń (nie dodam np własnego toru bo to trochę za dużo zabawy). No i chce zrobić pierwszą jakoś wyglądającą grę pod linuxa bo korzystając z blendera mam taką możliwość
nowy link bo tamten nie działa
[link widoczny dla zalogowanych] test.rar
Tamta wersja którą dałem wcześniej, nic się nie zmieniło. Teraz odchudziłem model z 35k do 15k wielokątów, mam nadzieje ze pójdzie multiplayer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Maj 2009 12:18 Temat postu: |
|
|
Jak można w to zagrać bo mi wyświetla się tylko autko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Maj 2009 12:22 Temat postu: |
|
|
a mi wogole nie chce ruszyc taki mam dobry sprzet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pokem
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Maj 2009 13:32 Temat postu: Re: 100NX w grze |
|
|
dawidkrakow napisał: | Jak można w to zagrać bo mi wyświetla się tylko autko |
Pokem napisał: | Wiem ze kiedyś ten temat był poruszany i wniosek był taki ze niema gry komputerowej ze 100nxem... ale może się to zmieni (o ile mi starczy siły żeby to skończyć)
filmik na YouTube z małym testem lakieru:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=BfdJtOjXudg[/url]
i wersja można powiedzieć grywalna (brak toru ale w kolko po placu da się śmigać
[url]http://rapidshare.com/files/234098871/100nx_test.rar.html [/url]
pełno rzeczy do skończenia i poprawienia ale mam nadzieje ze dam rade ;]
PS
jak ktoś ściągnie i przetestuje chciałbym wiedzieć czy się tnie z podanymi danymi typu procek/ram itp bo nie wiem czy modelu nie będę musiał odchudzić jeszcze. |
nastepnym razem prosze czytac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pokem dnia 18 Maj 2009 13:33 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Maj 2009 15:55 Temat postu: |
|
|
ja można śmigać po placu?? Czym się steruje?? Ja widzę tylko obrazek 100nx. Nie ma żadnego menu ani nic takiego więc nie wiem co i jak. Jak się tym poruszać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 18 Maj 2009 19:06 Temat postu: |
|
|
Pokem napisał: | Znalazłem właśnie eksporter z blendera do vice city, jak skombinuje grę to sprawdzę czy to działa, ale szczerze mówiąc wolałbym zrobić oddzielna grę bo gta ma trochę ograniczeń (nie dodam np własnego toru bo to trochę za dużo zabawy).[...] |
Zamiast konwertować plik do gta, zobacz, co można zrobić w RFactor:
własne tory, własne autka itp...
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|