Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Bajeranckie Zarowki:D
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 14 Lip 2006 6:31     Temat postu:

gdybym ja mial wolne 130zł to bym sobie kupil koletor wydechowy, ale ok jedni wola jak im ladnie swieci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Lip 2006 8:10     Temat postu:

Gościu napisał:
gdybym ja mial wolne 130zł to bym sobie kupil koletor wydechowy, ale ok jedni wola jak im ladnie swieci

obawiam się że na kolektor 4-2-1 potrzebowałbyś raczej 1300zł a nie tylko 130 Laughing
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 14 Lip 2006 11:05     Temat postu:

Fakt - Osram to też OK firma. Ale 100W to oślepia innych to raz, a dwa bardziej kumaty smerf może zabrać dowód za takie coś.

Gościu - kolektor wydechowy za 130zł? No chyba,że z plastiku:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Lip 2006 11:06     Temat postu:

jak tak sobie myslalem co do tych zarowek to raczej nic konkretnego za ta cene nie moglem wstawic do auta.Fakt moglem odlozyc te pieniadze na wyzszy cel jak np. tlumik badz tez kola. No ale skusilem sie Sad
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 14 Lip 2006 15:26     Temat postu:

tarsar napisał:
Fakt - Osram to też OK firma. Ale 100W to oślepia innych to raz, a dwa bardziej kumaty smerf może zabrać dowód za takie coś.

Gościu - kolektor wydechowy za 130zł? No chyba,że z plastiku:)


no to sami zaobaczie czy kolektor wydechowy od forda rs jest z plastyku

[link widoczny dla zalogowanych] troche przerobek i elegacko pasuje do 1.6, zreszta widzialem wlasnie ten kolektor zamontowany w naszym silniku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 14 Lip 2006 16:39     Temat postu:

Hm, na bank nie jest to kolektor z plastiku. Widziałeś może kiedyś rozgrzany kolektor do czerwoności? Pastikowy by się spalił,panuja tam temperatury >700stopni !

Miałem w swojej Fce taki kolektor (jak dostała w d*pę, to czerwony był aż miło- jak w F1:)) - metalowy,spawany - w NXie jest kolektor żeliwny i np. w calibrze 2.0 8v tez taki jest. I w wileu innych autach.

Co najwyzej może być plastikowy kolektor ssący, tak jak np. w PuntoII 1.2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 14 Lip 2006 18:50     Temat postu:

tarsar napisał:
Hm, na bank nie jest to kolektor z plastiku. Widziałeś może kiedyś rozgrzany kolektor do czerwoności? Pastikowy by się spalił,panuja tam temperatury >700stopni !

Miałem w swojej Fce taki kolektor (jak dostała w d*pę, to czerwony był aż miło- jak w F1:)) - metalowy,spawany - w NXie jest kolektor żeliwny i np. w calibrze 2.0 8v tez taki jest. I w wileu innych autach.

Co najwyzej może być plastikowy kolektor ssący, tak jak np. w PuntoII 1.2.


o tym z plastyku to irnioania wiec jak pisalem za te 130 wolalbym kupic kolektor wydechowy 4-2-1 wydac z 70 zl na dopasowanie go do naszego silnika i jazda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 14 Lip 2006 19:05     Temat postu:

Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?

Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 14 Lip 2006 20:02     Temat postu:

tarsar napisał:
Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?

Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania.


od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 14 Lip 2006 20:27     Temat postu:

Też ślepy jestem - pisze jak koń - Escort RS2000 (ale nie Cosworth). To jest silnik DOHC,16V, 150PS. Bardzo ciekawy,lepszy niż np. 2000 16V z VW GTI, porównywalny z oplowskim 2000 16V DOHC 150PS. Choć do SR20DE to mu brakuje:) , fakt nie dużo.

Heh- turbina to już inna sprawa Twisted Evil .

PS. OT to tu ładne robimy Embarassed Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Lip 2006 21:16     Temat postu:

Gościu napisał:
tarsar napisał:
Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?

Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania.


od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze

pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia..
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 14 Lip 2006 22:40     Temat postu:

ceremony napisał:
Gościu napisał:
tarsar napisał:
Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?

Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania.


od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze

pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia..


nie inny tylko inaczej przerobiony ale to dopiero zabawa na rok 2007 teraz czeka mnie zakup jakiegos Enduro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Lip 2006 23:47     Temat postu:

Gościu napisał:
ceremony napisał:
Gościu napisał:
tarsar napisał:
Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?

Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania.


od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze

pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia..


nie inny tylko inaczej przerobiony ale to dopiero zabawa na rok 2007 teraz czeka mnie zakup jakiegos Enduro

kolektor od N/A nie wchodzi w grę wcale, potrzebna jest flansza pod turbinę i nie da rady takiego kolektora poprostu przerobić, z resztą turbo do zagazowanego samochodu jakoś mi nie gra zupełnie Confused
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 15 Lip 2006 7:38     Temat postu:

ceremony napisał:
Gościu napisał:
ceremony napisał:
Gościu napisał:
tarsar napisał:
Fakt, nie jest on zły.Ale od jakiego to RS-a ,bo był Ford RS200, lecz to rajdówa była. Może Escort XR3i lub XR3 1600 105KM?

Choc ten seryjny też możnaby poprawić - się to nazywa bodajże porting? Wyrównanie i lepsze wymodelowanie fabrycznego, który zpewnością nie jest idealny, zwłaszcza żeliwny. Efekt- lepszy przepływ spalin po wyjściu z komory spalania.


od rs 200 , tak ale porting nie da ci tego co da ci 4-2-1 potem pod te 4-2-1 podlaczasz turbo, dajesz IC ladujesz 0,5 bara i zycie staje sie piekniejsze

pod turbo potrzebny Ci będzie inny rodzaj kolektora, to zupełnie inna historia..


nie inny tylko inaczej przerobiony ale to dopiero zabawa na rok 2007 teraz czeka mnie zakup jakiegos Enduro

kolektor od N/A nie wchodzi w grę wcale, potrzebna jest flansza pod turbinę i nie da rady takiego kolektora poprostu przerobić, z resztą turbo do zagazowanego samochodu jakoś mi nie gra zupełnie Confused


wlasnie turbo i gaz, bo u siebie ma gaznik:p juz wszytko jest obcykane, potrzeba kasy i czasu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Sty 2007 21:24     Temat postu:

MUODY_WU napisał:
Kup sobie 100W nie grzeja wcale tak bardzo lampy a swiatlo jest super. bedziesz zadowolony.


po pierwsze odblysniki w lampach nie sa przystosowane do takiej mocy i szybko sie wypala

po drugie takie mocne zarowki oslepiaja jadacych z naprzeciwka

po trzecie dowodzik leci za cos takiego

trzeba po prostu kupic dobre zarowki no i przeczyscic klosze od wewnatrz. robilem to u siebie w galaxy i widac spora roznice. pozadnie odtluscic i bedzie wypas

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin