Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Bardzo nietypowe 3000GT ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Cze 2006 17:39     Temat postu:

nie no spoko pomysł- nie chcesz się rozstawać z ukochanym samochodem to mu wsadzasz bardziej ekonomiczny silnik ale.. no właśnie ale- gdzie tu diesla do typowo sportowego samochodu? tym bardziej że ten tdi jest o 200KM słabszy od standardowego 3.0 tt. ten mitsu może i fajnie wygląda jak stoi pod domem.. ale już po odpaleniu nie ma tego dźwięku i zacięcia, a na światłach cię robią rodzinne samochody..
MUODY_WU napisał:
opel teraz tez robi sportowe auta w dieslu np Corsa w wersji GSi jest w silniku CDi. I jest swietna.
dobra nie przeczę.. ale gdzie tu porównanie? 3000gt to krowsko przy corsie.
MUODY_WU napisał:
Poza tym jesli chodzi o gaz to ten plasticzek od LPG w takim aucie pasuje jak swini kamizela, podobnie by to wygladalo jak gaz w S-classe'sie
to ja wolę ubrać świnię w kamizelkę niż wsadzić w byka serce barana Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13 Cze 2006 18:36     Temat postu:

MUODY_WU napisał:
Mowcie co chcecie mi sie ten projekt podoba! Rolling Eyes

Troche przesadzil z tym ze zrobil to akurat w 3000 ale moze to wlasnie sprawia ze jest to cos atrakcyjnego. opel teraz tez robi sportowe auta w dieslu np Corsa w wersji GSi jest w silniku CDi. I jest swietna.
1.9 Tdi po chipe bedzie mial 160KM pali mu piatke zaje***** dluga zywotnosc silnika .Poza tym jesli chodzi o gaz to ten plasticzek od LPG w takim aucie pasuje jak swini kamizela, podobnie by to wygladalo jak gaz w S-classe'sie.
Zeby to jezdzilo musialby miec przynajmniej 6 cylindrowego diesla a nie zwykla 4rke. Co do plastiku mozna go ukryc(ja tak mam w NXie), a nawet jakby mial na zderzaku wlot do gazu to lepiej to wyglada niz jakbys przechodzil do niby szybkiej fury a tam odglos silnika pracujacego jak traktor.Nawet jak bedzie mial 160 Hp w tym czyms to i tak na swiatlach zwykly NX 1.6 go zrobi na 1/4. Kazdy ma tam swoje zdanie, ja jakbym byl na jego miejscu wyremontowalbym silnik(jesli to jest przyczyna) i zalozyl gaz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Cze 2006 18:54     Temat postu:

Nie no oczywiste ze 3000GT Musi Zapier**** Twisted Evil i generalnie to diesel w tym samochodzie nie powinien znalezc sie nigdy tez jestem tego zdania tyle ze sie nie zrozumielismy. Mi podoba sie sam zamysl w sensie ze ciekawie to zrobil i fajnie ze (teoretycznie, wedlug tego czlowieka) to auto spisuje sie calkiem niezle.

EnDrIu Nysa 1.6 zwykla nie objechala by tego samochodu na 1/4 tzn. nie wiem czy tego ale na bank to audi ktorym mam przyjemnosc czasami podrozowac duzo lepiej popyla niz ,moja nysa i zjadlo by mnie o kilka dlugosci:) to tak dla scislosci ( :
Powrót do góry
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Cze 2006 19:17     Temat postu:

MUODY_WU faktycznie zrozumiałem że bronisz i popierasz zamysł diesla w 3000gt- wybacz proszę że ciebie o to posądzałem Wink
wlew do gazu można zrobić przy wlewie do benzyny Wink
no właśnie tak naprawdę to nie wiadomo jak ten silnik pracuje w tym konkretnym aucie.. ale jakoś bardziej jestem skłonny do tego że nx 1.6 w serii jest w stanie zrobić to 3000gt tdi. ale oczywiście możemy tutaj gdybać bo chyba nie postawimy ich obok siebie..Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Cze 2006 20:27     Temat postu:

: ) chyba ze ktos sie skusi na to auto ( : a co do wlewu to byla metafora ( : chodzilo mi o to ze generalnie po co kupowac sobie s klase w silniku 6.0 jezeli nie stac nas na jej utrzymanie i robimy w niej gaz, albo podobnie jak w 3000 dżiti ( :

No no i to by bylo na tyle nie gniewajcie sie na mnie bo mi przykro Crying or Very sad
Powrót do góry
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 13 Cze 2006 20:39     Temat postu:

"wlew" trudne słowo Wink
nie no jestem tego samego zdania- kupujesz auto takie które możesz utrzymać a nie na które ci wystarczą uzbierane pieniądze
MUODY_WU ja się nie gniewam czy jest tu jakaś pani która może biednego chłopaka przytulić do swej piersi i pocieszyć? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 14 Cze 2006 14:07     Temat postu:

Kiedyś widziałem Mitsu, tyle że Eclipse 1gen z silnikiem Diesla od Colta/Lancera - 1800,wolnossący, ma to jakieś 60 pare koni.
Ja do diesli nic nie mam, ale dźwięk mnie blokuje.Nie ma jak benzynka najlepiej z turbinką Pomijam kwietię kosztów paliwa.

Choć po przejażdzce Golfem TDI 110PS ,na drugi dzień Alfą 155 2500 TDi 125PS, po części zrozumiałem ,że diesel też może rasowo chodzić (golf to traktor...). Laughing

Choć moja ex 33-ka z dieslem 3cylindrowym kulturą pracy (mimo wałka wyrównoważającego) nie grzeszyła Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14 Cze 2006 20:12     Temat postu:

MUODY_WU napisał:

EnDrIu Nysa 1.6 zwykla nie objechala by tego samochodu na 1/4 tzn. nie wiem czy tego ale na bank to audi ktorym mam przyjemnosc czasami podrozowac duzo lepiej popyla niz ,moja nysa i zjadlo by mnie o kilka dlugosci:) to tak dla scislosci ( :


Oblicz stosunek masy do ilosci koni najlepszy przelicznik. Na dodatek tutaj silnik musi jeszcze poradzic sobie z dyframi przednim i tylnym i skrzynia(wlasnie jaka jjest skrzynia i jak to polaczono z ukl.napedowym???)jesli jest od Mitsu to ma zapewne zbyt dlugie przelozenia(wiadomo, ze 300 Hp na dluzsze przelozenia niz samochod na zakupy). Jakby byla szansa stanac na kresce to bym na pewno sie skusil .

Ale ogolnie ciekawy projekt troche jak w Monster Garage z checia bym sobie poczytal jak to zostalo rozwiazane.

PS Nie to, ze jestem przeciwny TDi, sam chcialbym miec Leona TDi 4x4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Cze 2006 0:21     Temat postu:

w mitsu napewno nie ma oryginalnej skrzyni z jakiegos benzynia
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 205
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Sie 2006 0:01     Temat postu:

Witam,
Skłaniam się ku MUODY_WU mi się podoba jaki pomysł i wykonanie. Sam pamiętam jak zapodałem na forum (tym albo poprzednim) o montazu silnika diesla od naszych seteczek. Marthen lub inny kolega odpowiedział: "wszak ludzie lataja w kosmos wiec i silnik diesla da sie wlozycz do setki ale po co ? "
Jak juz wspomnialem mi sie ten pomysl podoba. Sam przez ponad 2 lata jeździłem codziennie Laguna II z silnikiem dCi (o ile dobrze pamiętam nazywaja sie ropniaki w Renault) i powiem Wam wymiata jak diabli i wiem co pisze bo czasami tez używam VOLVO T-5 z 240 kucykami pod maską i dlatego mam porownanie.
DCi wymiata fajnie tylko ma jeden mankament a mianowicie jak w nysce wcisnę pedał gazu to obroty lecą jak szalone a w ropniaczku niestety trzeba odczekać pół sekundy żeby zaczęłu wznosić się w górę i to mnie osobiście bardzo irytuje bo jak na światłach wciśniesz gaz na czerwonym to na obroty wkręci się dopiero na żółtym (no ale wtedy to już łatwiej ruszyć z impetem jak się zmieni na zielone).
A dla wszyskich ropnosceptyków polecam wyścigi le'Mans (czy jak im tam) gdzie o ile dobrze pamiętam Audi wymiata właśnie z silnikami TDI.
Ale z jednym macie rację ... w sportowym aucie te klekotanie to może człowieka wqrwi.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 11 Sie 2006 0:59     Temat postu:

mi osobiscie klekotanie diesla sie podoba nawed bardzo:)
Powrót do góry
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Sie 2006 11:41     Temat postu:

0l0 może się nie zrozumieliśmy. ja tam osobiście nie mam nic do diesli. jeśli jest to oczywiście inny samochód niż sportowy. i akurat wypowiadaliśmy się o tym konkretnym przypadku gdzie do typowo sportowego samochodu wstawiono silnik diesla który jest słabszy o 200KM. 3000gt jest sporym i ciężkim samochodem i ten silnik diesla moim zdaniem jest poprostu za słaby [nie mówiąc już że sportowy samochód klekocze Wink]
chrosta nawet w sportowym? ja bym się głupio czuł jakby się ludzie patrzyli na samochód. miałbym wrażenie że się śmieją że mi klekocze a nie że im imponuję sportowym autem Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin