Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Mój pierwszy raz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Maj 2009 14:14     Temat postu:

i od nowa? eeee tam, lepiej raz, a dobrze, czytaj na zawsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Maj 2009 23:03     Temat postu:

Odpoczniemy to i poszukamy sobie nowej, ale na razie chill Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Maj 2009 23:04     Temat postu:

hedonizm górą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Maj 2009 0:09     Temat postu:

Za staru juz chyba na to jestem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Maj 2009 0:47     Temat postu:

eee tam, nigdy nie jest się za starym na mądrości!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Maj 2009 7:49     Temat postu:

nie na madrosci, czasem hedonizm meczy po prostu za bardzo ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Maj 2009 8:08     Temat postu:

no to żeśmy rozkminę dobrą zrobili : dziw, że za off topa nie dostaliśmy zjebki hehe

co do hedonizmu... fakt, czasem męczy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Maj 2009 9:04     Temat postu:

ja juz po prostu szukam bardziej wyrafinowanych form ekspresji mego hedonizmu Very Happy

Nie lece juz na byle co Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Maj 2009 15:06     Temat postu:

Quattro my przecież książkę zaraz napiszemy

bo w życiu trzeba szukać świeżości Razz a gdy okrasi się ją hedonizmem to nawet stare wartości stają się bardziej aktualne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadziaQDI




Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lip 2009 2:26     Temat postu:

Witam
Jako że nie chciałam zakładać nowego tematu a ten może się wydawać odpowiedni… tak wiec zapytam tutaj. Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką drugiej seteczki. Pierwsza setka jest w silniku 1.6 (gaźnik) natomiast mój nowy nabytek (długo szukany) ma dwulitrowy silnik(105KW, 1995rok). Wiem że zawsze jak się kupuje autko to trzeba powymieniać kilka rzeczy wiec zrobiłam listę co kupić i jest ona następująca:
1. Olej Silnikowy(prawdopodobnie będzie to motul 6100 synergie+ 10W40 lub casrtol magnatec 10W40)
2. Filtr oleju
3. Filtr paliwa
4. Świece (prawdopodobnie NGK)
5. Płyn chłodniczy
6. kopułka
7. korek spustowy oleju
8. ?
I tu pojawia się moje pytanie czy może ktoś kto ma taką wersje autka jak ja wie co trzeba by było jeszcze wymienić żeby autko było sprawnie mechanicznie. Wiem że rozrząd jest na łańcuchu wiec jego ruszać nie będę jak na razie, natomiast inne paski bym chętnie wymieniła pytanie tylko jakie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lip 2009 8:19     Temat postu:

1. castrol sobie odpuść, motul lepszy, ale ja poleciłbym Ci Valoline MaxLive 10W40 lub ciutes droższy Valvoline VR1 Racing Motor Oil 10W60
2. Jak świeczki i kopułka, to jeszcze kabelki by się przydały.. NGK
3. Świeczki mam japonskie - Denso... też dają radę... broń boże Boscha - w 2.0 się nie sprawdziły.
4. Filtr powietrza
5. Zatankuj i dolej czegoś do baku do czyszczenia wtrysków.
6. Paski do alternatora i wspomagania - zależy w jakim masz stanie..ja swoje w tym tygodniu wymieniam, ale są zmasakrowane.
7. ponieważ autko jest żwawe, to należało by sprawdzić w jakim stanie są tarcze i klocki.
8. na NKP pisałaś o ciężej pracujacym sprzęgle... 1.6 generalnie chodzi delikatniej Wink
9. tematów o olejach do skrzyń, na tym forum masz pod dostatkiem ;p

pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadziaQDI




Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lip 2009 15:28     Temat postu:

Z tym olejem silnikowym to jestem w kropce bo obawiam się że tam może jakiś mineralny siedzieć, co prawda sprzedający zarzekał się że jak oddawał do serwisu to kazał nalać półsyntetyk chociaż w serwisie mówili mu że lepiej będzie mineralny. Ja bym chciała tam półsyntetyk wlać bo sama jeżdżę w 1.6 na półsyntetyku i jestem zadowolona. A no właśnie dlaczego nie zalewać go castrolem? Ja jak na razie jestem bardzo zadowolona z tego castrola.
Jeśli chodzi o sprzęgło to faktycznie chodzi ciężej niż w 1.6 a także skrzynia chodzi ciężej, zastanawiam się czy w ogóle wymieniać ten olej w skrzyni może na razie dam sobie spokój póki nic się nie dzieje... ale mogę się oczywiście mylić. Dodatkowo zauważyłam też że kierownica troszkę ciężej mi chodzi niż w 1.6(opony195/50/15) natomiast w 2.0 (185/60/14) zastanawiam się czy to może być spowodowane jakąś usterką czy może po prostu wspomaganie w 2.0 jest inne.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 500
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lip 2009 15:57     Temat postu:

MadziaQDI napisał:
Z tym olejem silnikowym to jestem w kropce bo obawiam się że tam może jakiś mineralny siedzieć, co prawda sprzedający zarzekał się że jak oddawał do serwisu to kazał nalać półsyntetyk chociaż w serwisie mówili mu że lepiej będzie mineralny. [...]

Niby czemu jesteś w kropce? Na forum jest już o ile pamiętam ciekawy wątek o olejach i zmianach gatunku oleju. W pewnych przypadkach można przejść z mineralnego (poprzez pół syntetyczny) nawet na full syntetyk.
W skórcie: jeśli silnik nie ma wycieków i jest w dobrym stanie możesz spokojnie zalać pół syntetyk.

MadziaQDI napisał:

Dodatkowo zauważyłam też że kierownica troszkę ciężej mi chodzi niż w 1.6(opony195/50/15) natomiast w 2.0 (185/60/14) zastanawiam się czy to może być spowodowane jakąś usterką czy może po prostu wspomaganie w 2.0 jest inne.

Możliwe że pasek od wspomagania jest nieco luźny. Druga rzecz to że silnik jest nieco cięższy a znajduje się dokładnie nad przednimi kołami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadziaQDI




Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2009 1:02     Temat postu:

Czyli w moim przypadku jako że nie wiem czy w tej mojej seteczce nie siedzi obecnie mineralny to który z poniżej wymienionych olejów byłby najlepszy i najmniej kolizyjny w razie czego?
Valoline MaxLive 10W40
Valvoline VR1 Racing Motor Oil 10W60
motul 6100 synergie+ 10W40


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2009 1:08     Temat postu:

MadziaQDI napisał:
Czyli w moim przypadku jako że nie wiem czy w tej mojej seteczce nie siedzi obecnie mineralny to który z poniżej wymienionych olejów byłby najlepszy i najmniej kolizyjny w razie czego?
Valoline MaxLive 10W40
Valvoline VR1 Racing Motor Oil 10W60
motul 6100 synergie+ 10W40

-kup coś do płukania silnika, postępuj zgodnie z instrukcją tam wymalowaną i zalej MaxLife,
-gti ma inną charakterystykę układu wspomagania i chwała mu za to, co nie wyklucza niskiego poziomu płynu, czy też wyciągniętego paska.
Jau.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin