Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Mundial, mundial...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Cze 2006 15:03     Temat postu: Mundial, mundial...

No - i jest! Zaczyna się dziś World Cup Germany 2006 - macie zamiar oglądać i jakie dajecie szanse Naszym?

Wg mnie to już sukces ,że jesteśmy na tej imprezie. Jak wyjdziemy z grupy to będzie miło.


POLSKA GOOOLA!!!! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 09 Cze 2006 15:15     Temat postu:

Prawdziwy Kibic zawsze Kibicuje swojej drużynie ,choćby ją zdegradowali.

Mądralom dziękujemy. POLSKA GOLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 09 Cze 2006 18:06     Temat postu:

Ja mam przeczucie ze moze nasza reprezentacja zadziwic kibicow na calym swiecie. W tym roku mielismy wiele nieoczekiwanych zmian w panstwie,ciekawych i paranormalnych mozna nawet rzec ( :
Dlatego uwazam ze mozliwym jest iz puchar moze przyjechac do POLANDU! ( :

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLSKAAAAAAAAAAAAAAAAA
BIALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
CZERWOOOOOOOOOOOOOOOOOOONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Twisted Evil
Powrót do góry
GRZECHu
Gość






PostWysłany: 09 Cze 2006 22:31     Temat postu:

MUODY_WU napisał:
Ja mam przeczucie ze moze nasza reprezentacja zadziwic kibicow na calym swiecie.....


.DOBRZE POWIEDZIANE !
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Cze 2006 22:47     Temat postu:

Taa, dokładnie.Zadziwili świat....

(Hm,jednak ten najkrótszy dowcip o Mundialu:"Polska gola" jest prawdą....)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09 Cze 2006 23:29     Temat postu:

Ech obstawialem 3:0 dla PL :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 10 Cze 2006 1:45     Temat postu:

tarsar napisał:
Taa, dokładnie.Zadziwili świat....

(Hm,jednak ten najkrótszy dowcip o Mundialu:"Polska gola" jest prawdą....)


Z kim Polska spotka się w 1/8 finałów? Z kibicami na lotnisku ...

Jednek ten kawał też wydaje się bardzo prawdopodobny!

Ale nie ma co płakać, bo w środe mecz z Niemcami a ja wybieram się Nyską do Dortmundu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 10 Cze 2006 8:25     Temat postu:

i -=cenzura=- babki strzlił Sad((((((

zero oborony, oborona u mudzynów taka ze nie mogli sie przez nia przebic

PORAŻKA!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 10 Cze 2006 12:37     Temat postu:

SEBOL_MKS napisał:

Ale nie ma co płakać, bo w środe mecz z Niemcami a ja wybieram się Nyską do Dortmundu


To machnij jakieś foty koło stadionu -oczywiście z Nyską w tle Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 10 Cze 2006 17:13     Temat postu:

Janasa powinni przed plutonem egzekucyjnym postawic.Co oni robili przez ten czas przed mundialem,pewnie chodzili na imprezki bo na meczu ruszal sie jak na zajebistym kacu.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 10 Cze 2006 23:59     Temat postu:

Ekwador przegral z reprezentacja niemieckich studentow z reprezentacja POLSKI wygral, nikt sie tego nie spodziewal wiec jakby nie bylo mialem racje -Zadziwilismy swiat ( :

Najbardziej irytuje mnie ze nie powiedzieli oficjalnie dalismy du** tylko "ekwador zagral swietnie"

Pomijajac to nie tracmy ducha walki wzywam wszystkich do stanu gotowosci jako kibicow! Mamy szanse jeszcze pokazac ze nie jestesmy najgorsi!

BTW: Transmisja radiowa, kibice spiewaja " NIC SIE NIE STALO NIC SIE NIE STALO!!!( i nagle taki cichutki glosik), no troche sie stalo " hahahaha rozesmialem sie niemilosiernie jak to puscili ( : Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 11 Cze 2006 16:48     Temat postu:

niestety z Niemcami możemy wypaść tylko gorzej, po tym co widziałem w piątek już nic mnie nie zdziwi Sad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 14 Cze 2006 22:26     Temat postu:

Sad bylo duzo lepiej niz w piatek ale nie wystarczylo. Nie potrzebna czerwona karta oznaczyla koniec meczu. Gdyby juz w piatek tak zagrali to chciaz by juz miele jedna wygrana i costa rice tez by skosili.
Powrót do góry
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 14 Cze 2006 23:03     Temat postu:

Uwazam, ze Polacy zagrali bardzo dobry mecz. Szkoda tej bramki, ale i tak wielki szacunek dla polskiej reprezentacji!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 14 Cze 2006 23:32     Temat postu:

WIELKIE brawa dla zawodników ,ale Janas znów przekombinował w 70min miały być zmiany ...

Żądam ukarania Janasa Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

ps: Polacy kradną niemcom auta,a Niemcy Polakom piłkarzy Laughing Laughing
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin