Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Oglądać do końca!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Paź 2006 3:58     Temat postu:

normalnie się nóż w kieszeni otwiera.. dlatego ja tam wolę być przy tym jak ktoś robi coś przy moim aucie. na pierwszym miejscu korzystam z usług po znajomości. jeśli to coś co sprawia że muszę się wybrać do kogoś obcego- to albo zostaję i patrzę na ręce [bo wolę widzieć co się robi, a i presja na mechaniku większa] albo czekam gdzieś przed warsztatem [o ile naprawa nie trwa kilku godzin czy dni]. no chłopaczki chcą poszalec ale nie mają zapewne czym bo ich duże fiaty i polonezy się nie nadają do szpanowania. gasili jakby chcieli a nie mogli. tak delikatnie.. szkoda że tych gaśnic w 2 paluszkach nie trzymali.. gaszenie trawą?! niezły patent.. w ogóle gaszenie od wydechu- to wspaniały patent. i jeszcze genialny pomysł- piłowanie samochodu jak się pali.. oj gdyby coś takiego mi się przytrafiło to bym z kumplami chyba po kolei wyszukiwał każdego z tego filmu..
i jeszcze w napisach końcowych że czekają na dalsze akcje tego typa- taa kurde ja bym mu dał dalsze akcje Confused chyba przywiązałbym go do torów i kazał czekać na pociąg. głupota nie zna granic.. Confused
Łukszu, specjalisto od pożarów jak twoim zdaniem przebiegła akcja gaszenia pożaru? Wink powinniście chyba przerabiać ten film na szkoleniach pt. "jak nie powinno się gasić bo się wychodzi na idiotów"
http://video.google.pl/videoplay?docid=7611059828685761119&q=BMW - i czegoś takiego życzę ci Endriu Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba dnia 27 Paź 2006 4:02 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27 Paź 2006 4:01     Temat postu:

NadiR napisał:

btw. wiem endriu że bardzo pragniesz bijemW, ale proponuje kup sobie rower a ja cie na rolkach 2x objade Laughing
Twoj podpis mowi wiele o Tobie szczegolnie "Army of 100NX"...
@ lukasz_lublin pewnie by starczyla, no ale jak go trzymal do odciecia nie ma sie co dziwic :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 27 Paź 2006 10:28     Temat postu:

Takich jak ten "kierowca" powinni od razu wysyłać na białe niedzwiedzie do kopalni węgla na 10 lat Evil or Very Mad . Może by im przeszło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 27 Paź 2006 12:16     Temat postu:

[/quote]Twoj podpis mowi wiele o Tobie szczegolnie "Army of 100NX"..[/quote]


A co dziwnego jest w "Army Of 100nx" ???
Chyba że wziełeś sobie to za bardzo do serca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektronik19




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 30 Paź 2006 18:33     Temat postu:

a ja nie daje do mechanika robie wszystko samemu no i gumy od czasu tez popale:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 30 Paź 2006 19:03     Temat postu:

jezeli juz w tym poscie pokazujemy filiki to prosze bardzo
ogladac do konca naprawde warto koles jest niemozliwy w zyciu czegos takiego nie widzialem...<wow>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 31 Paź 2006 0:42     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
jezeli juz w tym poscie pokazujemy filiki to prosze bardzo
ogladac do konca naprawde warto koles jest niemozliwy w zyciu czegos takiego nie widzialem...<wow>

a gdzie ten filmik???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 31 Paź 2006 8:00     Temat postu:

na pierwszej stronie
Powrót do góry
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 31 Paź 2006 17:38     Temat postu:

Prex napisał:
X(iksel)L napisał:
jezeli juz w tym poscie pokazujemy filiki to prosze bardzo

a gdzie ten filmik???

wydaje mi sie, ze mial znalezc sie tu jakis inny - kolejny - filmik, wiec wodny Twoja uwaga nie jest zbyt cenna[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31 Paź 2006 21:10     Temat postu:

Seba napisał:

http://video.google.pl/videoplay?docid=7611059828685761119&q=BMW - i czegoś takiego życzę ci Endriu Wink
dziekuje, mam nadzieje, ze by sie cos takiego spelnilo tylko prosilbym w mlodszej budzie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 31 Paź 2006 22:29     Temat postu:

...a mawiają, że to baby są głupie :p
Powrót do góry
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 01 Lis 2006 0:03     Temat postu:

heheh faktycznie zapomnialem dodac link:D
http://video.google.pl/videoplay?docid=515642196227308929&q=le+pakour
przepraszam za utrudnienia:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Lis 2006 14:50     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
heheh faktycznie zapomnialem dodac link:D
http://video.google.pl/videoplay?docid=515642196227308929&q=le+pakour
przepraszam za utrudnienia:)
to tak.. widziałem już to ale chętnie zrobiłem to ponownie tyle że.. co ma free run do spalenia cudzej bety? była spalona beta, była fajna beta a tu totalna zmiana tematu. trzeba było założyć nowy temat z tym la parkour - takie moje zdanie. po co wrzucać wszystkie filmy do jednego worka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 01 Lis 2006 16:56     Temat postu:

temat nie jest podpisany PALACA sie BETA ttylko
Ogladac do konca!
wiec podrzucam kolejny filmik ktory jest warty obejrzenia do konca!
PROSTO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Lis 2006 17:31     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
temat nie jest podpisany PALACA sie BETA ttylko
Ogladac do konca!
wiec podrzucam kolejny filmik ktory jest warty obejrzenia do konca!
PROSTO
a masz jakiś filmik który trzeba oglądać tylko do połowy albo do 1/3?
tak, temat jest 'oglądać do końca', co nie znaczy że chodzi tu o wrzucanie każdego filmu jaki jest [nie] godny uwagi. motywem pierwotnym jest ta beta, la parkour jest całkiem z innej beczki. po to jest dział off-topic żeby zakładać nowe wątki a nie w jednym poście wszystko walić- czy to na temat czy nie. gdybym nie śledził tego tematu to za żadne skarby bym nie wpadł na to że tutaj jest gdzieś zamieszczony film do free run.
teraz ja przejdę z la parkour na capoeirę, ktoś na rower, inny na deskę a kolejny na parkiet do mieszkania.
twój film ma tyle wspólnego z tym całym tematem że jest filmem.. jeśli masz coś co odbiega od wszystkich tematów jakie są do tej pory to załóż nowy a nie na siłę gdzieś dopisujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin