Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Ogłoszenia OtoMoto - śmieszne i ciekawe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 170, 171, 172  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Mar 2009 23:04     Temat postu:

w crx'ach od których tak tydzień temu po dupie dostałem jak się ścigaliśmy są podobne przynajmniej byłem górą jeśli chodzi o wnętrze auta haha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeRbo




Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Mar 2009 23:21     Temat postu:

no wnetrzem seta jest bogatsza i "ładniejsza"..ale sciganie to troche pomylka nie ma szans.... no chyba ze 100nxgti (2.0) to jeszcze, liczac ze sie nie trafi na VTEC (1.6) bo i wtedy dostaniemy po dupie;]....moral crx szybszeee..sa posty o roznicach itp miedzy tymi autami na forum

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Mar 2009 23:35     Temat postu:

fakt b16a1 150KM złoi sr20de .No ale zdrowe gti objeza pozostałe 1,6 bez V-teca .choć zarówno b16a1 jak i b16a2 elastycznosci nie posiadaja zadnej i przy tym wysileniu nie robia wielkich przebiegów .Dobrze dłubnietta 2,0 nissanowska objedzie V-teci przy czym zachowa swoja zywotność

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 26 Mar 2009 0:15     Temat postu:

Michugrudz napisał:
fakt b16a1 150KM złoi sr20de .No ale zdrowe gti objeza pozostałe 1,6 bez V-teca .choć zarówno b16a1 jak i b16a2 elastycznosci nie posiadaja zadnej i przy tym wysileniu nie robia wielkich przebiegów .Dobrze dłubnietta 2,0 nissanowska objedzie V-teci przy czym zachowa swoja zywotność


co do elastyczności w tych modelach crx zgadzam się w 100%, ale, co do żywotności nie za bardzo... "jak dbasz - tak masz" hondy lubią olej i jak się tego nie pilnuje to trudno się dziwić... vteci są bardzo czułe na jego jakość, oraz jakość części zamiennych (coś o tym wiem).jeżeli porównamy dobrze zdłubane GTi i dobrze zdłubanego vteca (które są bardzo podatne na tuning) to może się okazać,że GTi sobie nie poradzi.
P.S. wyczytałem ostatnio w jednym katalogu taką ciekawostkę,że przyspieszenie crx z 160-konnym 1.6 to tylko 6.9 do 100km/h, a kiedyś obiło mi się o uszy też 7.3 sek do 100... więc przynajmniej na przysp od zera stawiał bym na crx.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 0:34     Temat postu:

w katalogu crx ale to del sol bo fabr tylko te miały 160KM jest 8 sek wiec nie jest tak rózowo .V-tec wymaga remontu po 250tys km .Co do podatnosci na tuning to sr20de jest o wiele bardziej podatny i ma ogromny potencjał .1,6 vti mam kumpla zapalenca hondziarza i nawet montujac lekkie soft turbo sa problemy -ten silnik fabrycznie ma juz od groma mocy .Co do tych 250tys km moze mozna i wiecej ale vtec jak pisałes sa wrzliwe na olej na palowanie na zimnym silniku tak wiec znalezc zrowy vti z przebiegiem200tys to sztuka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 0:36     Temat postu:

No niestety... co poniektóre potrafią zjeść lekką rączką litr oleum na 1kkm, tylko który właściciel hanki się przyzna hyhy i dożywotnia obraza majestatu, już nie jesteś kumpel Laughing. Co do modów w GTI to wiele nie trzeba i robi się miło. Jak to mówią mądrzy ludzie, Honda jest jak kiepski kochanek: 1, 2 za szybko, 3 nie daje rady... bo nie ma czym. Z całą sympatią dla tej marki, bo ją szanuję, ale tak to w skrócie wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 0:42     Temat postu:

fakt nissan to nissan .Ojciec ma maxime 03r a33 3,0 co prawda w automacie ,łancuszek,nie bierze oleju,dzwięk niesamowity ,no i na trasie passaty tdi siadaja jak muchy-kiedys 2,5tdi czyba 180KM nie dał rady .z tego co wiem to kultowy silnik jeden z 10 najlepszych benyznowców jakie kiedykolwiek powstały.No i spalanie teraz w cyklu miejskim 13-14 litrów przy dosc dynamicznej jezdzie.Na trasie nie cieżko zejsc ponizej 8 Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michugrudz dnia 26 Mar 2009 0:51 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 26 Mar 2009 1:16     Temat postu:

foster napisał:
No niestety... co poniektóre potrafią zjeść lekką rączką litr oleum na 1kkm, tylko który właściciel hanki się przyzna hyhy i dożywotnia obraza majestatu, już nie jesteś kumpel Laughing. Co do modów w GTI to wiele nie trzeba i robi się miło. Jak to mówią mądrzy ludzie, Honda jest jak kiepski kochanek: 1, 2 za szybko, 3 nie daje rady... bo nie ma czym. Z całą sympatią dla tej marki, bo ją szanuję, ale tak to w skrócie wygląda.

mój, co prawda 125-konny pije średnio 1.5-2l oleju/1000km Very Happy ale lekko nie ma. jazda z obrotami rzędu 6.5 - 7.3tyś/min robi swoje co prawda jest to sedan, ale i tak większość dresików w swoich zacnych beemkach za 1000zł jest w szoku jak ruszamy spod świateł
przebieg przemilczę.... Very Happy ale powiem,że jeszcze jeździ

co do przyspieszenia crx to wygląda mniej więcej tak :różne katalogi = różne dane, a mając nawet te "dychawiczne" 150KM w crx nie trzeba się bać każdego GTi z większym silnikiem choć masy pojazdów są podobne.ale co prawda to prawda :moment obrotowy w GTi też robi swoje, a jak wiadomo z momentem u Hondy jest ciężko...
nie chcę tutaj uznawać wyższości crx nad 100NX.po prostu chciałem się podzielić spostrzeżeniami.ale i tak crx-y bym nie kupił z wielu względów.marzy mi się 300ZX


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeRbo




Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 7:45     Temat postu:

"Mase maja podobna"...->czytaj nissan jest cięższy :

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 8:03     Temat postu:

crx osiaga duza moc dzieki dużym predkoscią obrotowym.crx vtec 150KM nie jes żadnym demonem Gti ma szanse .Dobry misiek gti tak samo .wszystko zalezy od stanu -ale stawiam ze przy podobnych rocznikach to zdrowe gti czy 100nx czy colta zachowało wiecej wigoru

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 26 Mar 2009 8:35     Temat postu:

Michugrudz napisał:
crx osiaga duza moc dzieki dużym predkoscią obrotowym.crx vtec 150KM nie jes żadnym demonem Gti ma szanse .Dobry misiek gti tak samo .wszystko zalezy od stanu -ale stawiam ze przy podobnych rocznikach to zdrowe gti czy 100nx czy colta zachowało wiecej wigoru

"przy podobnych rocznikach" - czytaj Nissan będzie młodszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michugrudz




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 11:26     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

fajna 100 choc przód był cos robiony,mam zamiar sie przejechac i ja obejrzec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necro
Gość






PostWysłany: 26 Mar 2009 11:31     Temat postu:

E, cos za ladnie wyglada jak na GTI, pewnie byla sklejana z 3 roznych:P
Powrót do góry
Areckii




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 12:57     Temat postu:

Michugrudz napisał:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8159206

fajna 100 choc przód był cos robiony,mam zamiar sie przejechac i ja obejrzec


Gdybym mieszkal troche blizej to na bank bym pojechal obejrzec, bo poluje na jakies dobre GTi Very Happy Daj znac cos w temacie tego samochodu jak go obejrzysz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Mar 2009 13:30     Temat postu:

ale i tak fajna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 170, 171, 172  Następny
Strona 42 z 172

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin