Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Przyspieszanie zapłonu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Wrz 2009 19:47     Temat postu:

... a jak przyśpieszysz za bardzo to pojawi się spalanie stukowe, znak to że trzeba trochę odkręcić. Sprawdzać najlepiej przy obciążeniu, bo wtedy ponoć najszybciej się pojawia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2009 7:27     Temat postu:

ja u siebie bawilem sie aparatem.przyszpieszylem go sporo no ale nie na dlugo bo spalanie bylo za duze lecz osiagi lepsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2009 17:23     Temat postu:

mi spalania stukowego nie udało się osiągnąć..miałem aparat przekręcony na maxa i przy niskich prędkościach obciążałem silnik wyższymi biegami... potem tylko pro forma leciuchno cofnąłem..spalanie nie wzrosło... osiągi owszem Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gem dnia 16 Wrz 2009 20:31 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aras




Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wroclaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Wrz 2009 17:30     Temat postu:

dziś przyspieszyłem na max zapłon (ga16ds) i żadnych stuków niema , muszę jednak uczciwie się przyznać ze jeżdże tylko na lpg wiec nie wiem czy na benzynie zachowałby się nysiak tak samo kulturalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Wrz 2009 19:36     Temat postu:

gem a ty na Pb95 śmigasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Wrz 2009 20:31     Temat postu:

ustawienia, zabawa i próby przeciążenia robiłem na V-power 95... jak skończyłem zabawę, to zjechałem na stację i od tamtej pory 98 lub "więcej"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Wrz 2009 20:40     Temat postu:

no, ciekawe tylko czy jak kiedyś zalejesz normalnego 95 to stuku nie będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 17 Wrz 2009 7:58     Temat postu:

1. skoro nie było podczas ustawiania i prób z zapłonem, a w baku zalane wówczas 95, to .....
2. a czemu miałbym zalać 95?? 98 sie kończy?? Wink

i tak mnie to nurtuję... co to jest normalne 95?? znaczy, że np z BP?? czy że mocno chrzczone?? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Wrz 2009 12:21     Temat postu:

1. aaa no to chyba że tak Wink ja zrozumiałem że na Pb98 jakiś ustawiałeś
2. nooo booo.... eee... no to na trasie może nie być na stacji
a normalne Pb95 to normalne Pb95, nienormalne jest np. na LukOil albo na Wieś-Gas'ie jakimś Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 17:20     Temat postu:

witam. probowałem przyspieszyc zaplon i zrobilem jak w jednym z odpowiedzi i niestety ale chyba zrobilem spalanie stukowe... silnik chodzi inaczej niz zwykle powyzej 4 tys obrotow. robilem to na benzynie 98. aparat ustawilem do konca pozniej cofnolem o ok 3mm. nie wiem czy moze ja jestem przewrazliwiony czy faktycznie cos bylo nie tak. czy jest to mozliwe zeprzy tyle cofnieciu nadal wysteplowalo spalanie stukowe? czym sie to dokladnie objawia? pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 18:01     Temat postu:

a było napisane, żeby ustawiać na PB95 i dopiero po ustawieniu na granicy stuku zalać 98 i śmigać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 18:54     Temat postu:

wiem dlatego cofałem ponad 3mm a nie 2,5 jak pisano. czym objawia sie spalanie stukowe? moznaby przytoczyc jakies dokladniejsze informacje? czym grozi jazda na stuku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Sty 2010 20:12     Temat postu:

"dźwięk jakby ktoś garść nakrętek wrzucił do środka silnika"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Sty 2010 1:27     Temat postu:

wyraznie slyszalny ma sie rozumiec? moze jednak jestem przewrazliwiony.... a gdyby bylo wszystko ok tzn nie zalaczy sie spalanie stukowe dzwiek silnika sie nie zmieni? dodam iz obroty na jalowym wzrosly do ok 1,4k obr/min

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mandhorm




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Sie 2010 23:04     Temat postu:

dobra ja jezdze na lpg,samochod mi sie kreci o wiele lepiej na pb 95,przekrece sobie zaplon to wiadome ze na lpg bedzie lepiej sie krecil,na 95 bedzie stukowe wiec 98 zaleje.
czyli ogolnie odmuli mi lpg na czym mi nie zalezy a na 98 bedzie sie jeszcze lepiej krecil niz na 95 przed przekreceniem zaplonu?
jak sie "scigam" to i tak tylko na PB,na osiagach na LPG mi nie zalezy

mam ds'a


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin