Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Sex w nysce!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 06 Lut 2007 23:02     Temat postu:

ja probowałęm z przodu i faktycznie troche mało miejsca Confused ale i tak było super Laughing wiec mowicie ze ztyłu wszystko rozkładam i mam widok na niebo hmmm fajnie fajnie ale przed tem musze zostawić koło bo mam lpg w zapasówce czyli na spontan niemam co liczyć Rolling Eyes



Dobry temat!!!
Powrót do góry
bea & paweł




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 07 Lut 2007 8:38     Temat postu:

Adam napisał:
czyli na spontan niemam co liczyć Rolling Eyes
Dobry temat!!!


[bea:] Przepraszam z góry za perwersję, ale Adam... :idea: spontan to w razie czego nie w tylko na nysce... Tzn. na masce... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Lut 2007 21:16     Temat postu:

ja jestem wysoki wiec wykorzystam tylna klape (hmmm dobrze ze niemam spojlera Embarassed )
Powrót do góry
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08 Lut 2007 1:30     Temat postu:

Adam napisał:
ja jestem wysoki wiec wykorzystam tylna klape (hmmm dobrze ze niemam spojlera Embarassed )

No to lipa, bo Panna nie będzie się miała czego trzymać i jeszcze może w feworze walki urwie Ci wycieraczkę... Swoją drogą często się zdarzają w nyskach awarie tylnych wycieraczek. Ciekawe czemu? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 08 Lut 2007 16:24     Temat postu:

heh sex a nie zapasy na tylnej klapie!! Razz ja niechce tam walczyć ale sie kochać Razz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 08 Lut 2007 23:55     Temat postu:

Mi poluzowala sie podczas tego wszystkiego oslona stacyjki... jakims cudem walnalem w nia kolanem ... ale awarie naprawilem zaraz bo zdarzeniu... pomijajac to nieszczesliwie zakopalem sie w jakims bagnie co czesto zdarza sie podczas tego typu wojarzy Wink ale ogolnie rzecz biorac ,OFICJALNIE polecam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 09 Lut 2007 0:05     Temat postu:

Widzę ze watek się rozwija hehe. Tak w ramach ostrożności orjętuje się ktoś jak to właściwie jest z ta policja, bo z tego, co wiem nie mogą nic zrobić, jeśli przyłapią baraszkiujaca parkę w samochodzie gdzieś na odludziu jednak gdzieś w TV widziałem jak takiej parze wlepili jakiś mandat za sex w miejscu publicznym gdzie była to akurat łąka wiec chyba nie słusznie. Wie ktoś może, co mówi dokładnie na ten temat prawo?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 09 Lut 2007 0:20     Temat postu:

Prawo mowi ze kazde miejsce okreslne jako "miejsce publiczne" czyli wszystko inne niz Twoje mieszkanie, pub, dzialka etc. nie jest lokalizacja na terenie ktorej mozna uskuteczniac czynnosci ktore moglyby zostac uznane za obrazilwe lub demoralizujace ( samochod nie jest traktowany jako przestrzen prywatna), reszta miejsc jest terenem na ktory moze wkroczyc kazdy inny czlowieki tym samym poczuc sie zniesmaczony. W skrocie mozesz miec sprawe w sadzie grockim ewentualnie mandat. Ale i tak kazdy ma swoja super ustronna miejscowke gdzie dzieja sie te wszystkie magiczne rzeczy Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin