Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
szukam lakiernika w krakowie albo okolicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simon




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GORLICE-KRAKÓW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Cze 2009 22:44     Temat postu: szukam lakiernika w krakowie albo okolicy

witam szukam jakiegos dobrego ale nie drogiego lakiernika w okolicach krakowa jakby ktos mial jakis dobry namiar to bede wdzieczny.
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 09 Cze 2009 17:59     Temat postu:

Jesli chodzi o mechaników itp to wal do Mefisto on ma fajnych kolegow;) moze zna jakiegoś lakiernika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Cze 2009 22:24     Temat postu:

ja mam znajomego z okolic tarnowa ma kompresor i maluje ... nie ma jakiegos duzego warsztatu bo prywatnie to robi... ale nie wiem czy by sie podjol tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simon




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GORLICE-KRAKÓW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Cze 2009 12:26     Temat postu:

a czemu by sie miał nie podjac?? zapytaj go i zapytaj czy jak mu wysle zdjecia to czy mi to wyceni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Cze 2009 11:46     Temat postu:

a co chcesz dokladnie malowac ? cale auto ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simon




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GORLICE-KRAKÓW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Cze 2009 14:51     Temat postu:

niee.zderzak przedni, punktowo jeden blotnik i punktowo maske.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simon




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GORLICE-KRAKÓW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Cze 2009 21:50     Temat postu:

Paco i co z tym lakiernikiem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Cze 2009 12:07     Temat postu:

niom wiec gadalem z nim to jak masz na masce wgniecenie lub jakies mocne rysy to tzreba ja cala malowac by jakos wyglondala. Ale tak mniewiecej wycenil 300 zl sama robota.najlepiej by bylo podjechac do niego to wtedy by to widzial.bo moze sie wydawac ze duzo robty a jest malo i bedzie kosztowac 200 a nie 300.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simon




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GORLICE-KRAKÓW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Cze 2009 21:35     Temat postu:

300 za cała czy za element?? jak za cała to bomba Very Happy wiesz mi nie zalezy zeby to auto lsnilo tylko zeby jakos w miare wygladałe wiec pewnie na całosc klapy sie nie skusze Razz jak bede maial juz zrobiomy to przesle foty i napewno jnakos sie ustawimy to podjade
dzieks
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Cze 2009 23:34     Temat postu:

to mysle ze za 200 ci zrobi, jak zrobisz fotki to wszystko bedzie wiadome

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaCo dnia 15 Cze 2009 23:35 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin