Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Brak iskry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 23 Cze 2007 21:26     Temat postu: Brak iskry

Witam,
mam problem dalej z Nissanem, ostatnio pisalem juz, że setka gaśnie mi na niskich obrotach (nie zawsze), a potem długo nie odpala (cały czas kręci rozrusznikiem, ale nic sie nie dzieje). Dwukrotnie naprawiałem to ze znajomym, raz rozkręciłem kopułkę i palec (wymieniałem ostatnio) silnik mi odpalił i pochodził tydzień. Kolejnym razem, gdy ruszałem z parkingu znów zgasł, poruszaliśmy przewodami przy aku i zapalił, pochodził 1 dzień. Teraz nie wiem co zrobić. Sprawdzaliśmy, wyciągneliśmy świece podłączoną do przewodu, gdy kręciłem kluczyk, rozrusznik się kręcił, ale nie ma iskry (nie przeskakuje ona ze świecy na np pokrywę silnika czy na coś). Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło się zepsuć (pewnie jakaś pierdoła związana z elektryką :/ )? Jakie podzespoły odpowiedzialne za prąd pod maską i podanie iskry należy sprawdzić w setce? W jakiej kolejności? W jaki sposób? Proszę o wszelkie pomysły i istną burzę mózgów
pozdrawiam,
Cieszyn


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 24 Cze 2007 21:37     Temat postu:

Nikt nie potrafi mi pomóc Sad Auto stoi i nie potrafie nic juz z nim zrobić Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tjozwiak




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skawina k.Krakowa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Cze 2007 21:44     Temat postu: Re: Brak iskry

Cieszyn napisał:
Witam,
mam problem dalej z Nissanem, ostatnio pisalem juz, że setka gaśnie mi na niskich obrotach (nie zawsze), a potem długo nie odpala (cały czas kręci rozrusznikiem, ale nic sie nie dzieje). Dwukrotnie naprawiałem to ze znajomym, raz rozkręciłem kopułkę i palec (wymieniałem ostatnio) silnik mi odpalił i pochodził tydzień. Kolejnym razem, gdy ruszałem z parkingu znów zgasł, poruszaliśmy przewodami przy aku i zapalił, pochodził 1 dzień. Teraz nie wiem co zrobić. Sprawdzaliśmy, wyciągneliśmy świece podłączoną do przewodu, gdy kręciłem kluczyk, rozrusznik się kręcił, ale nie ma iskry (nie przeskakuje ona ze świecy na np pokrywę silnika czy na coś). Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło się zepsuć (pewnie jakaś pierdoła związana z elektryką :/ )? Jakie podzespoły odpowiedzialne za prąd pod maską i podanie iskry należy sprawdzić w setce? W jakiej kolejności? W jaki sposób? Proszę o wszelkie pomysły i istną burzę mózgów
pozdrawiam,
Cieszyn


Witam
Sprawdz przewody od cewki .. główny przewód wysokiego napięcia zasilający aparat zapłonowy może być zaśniedziały sprawdź jeszcze raz kopułke miałem podobne objawy w GTI tylko że moja kopułka była pęknięta

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qbalol




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Kwi 2010 10:50     Temat postu:

witam!! Sory ze pisze tutaj ale nie chce zakladac nowego tematu by nie zasmiecac forum.. mam pytanie, a mianowicie, czy mogą być taką przyczyną przewody od świec, jezeli na biegu jałowym wkręca obroty nawet do 8tyś a podczas jazdy na biegach 1,2,3,4,5 kręci do 4tyś.obr/min i dalej nie chce. Dławi sie dusi i nie ciągnie wiecej. Wcisne sprzegło (podczas jazdy) i kreci do 8tys. ale zwolnie sprzeglo i dalej sie dławi. (4-4,5tys.obr/min). Pozdrawiam!!

Ps.: prosilbym o jak najszybsza odpowiedz, bo kable nie sa tanie a nie chce na darmo kupowac. Z gory Dzieki!! Szerokości!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qbalol dnia 21 Kwi 2010 10:52 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Kwi 2010 19:06     Temat postu:

sprawdź pompę ja w gti teraz sprawdzałem ciśnienie na pompie a tu lipka bo lekko dotykam palcem i zero ciśnienia a przecież 3 bary to ręką raczej poczujesz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qbalol




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Kwi 2010 10:12     Temat postu:

pompę mam dobrą... jakies inne wskazowki?? Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Kwi 2010 10:37     Temat postu:

Tak jak piszesz - przyczyną takiego zachowania mogą być kable. Należało by również sprawdzić kopułkę i palec oraz stan świec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Kwi 2010 10:37     Temat postu:

jakie masz ciśnienie na pompie podczas pracy i przed rozruchem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qbalol




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Kwi 2010 13:29     Temat postu:

dokladnie nie pamietam. kopułke i palec mam nowe ale kable i swiece nie wiem czy od nowosci byly wymieniane. Wymienie po majówce i dam znac czy to bylo przyczyna tych niedogodnosci. Narazie zamykam temat chyba ze ma ktos jeszcze jakies propozycje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bullet
stary wyjadacz



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bojanowo koło Rawicza
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Kwi 2010 20:41     Temat postu:

Sprawdź czy przewody są dobrze założone na odpowiednie świecę i sprawdź kopułke oraz palec rozdzielacza mi się ostatnio śrubka z niego wykręciła i iskrę miałem na jeden kabel.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Kwi 2010 22:20     Temat postu:

kolego Cieszyn jak mysle masz cos z czujnikiem HALLA w aparacie zaplonowym bo to co opisujesz to robilo mi w golfie 2 1.6 i byl ten czujnik walniety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qbalol




Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Maj 2010 10:57     Temat postu:

wymienilem kable zaplonowe koledzy moi mili i jest dobrze. Jednak to byla wina kabli ze krecil mi obroty tylko do 4 tys. obr. pozdrowionka!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin