Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[GA16DS] po zapaleniu odrazu gaśnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 13:41     Temat postu: [GA16DS] po zapaleniu odrazu gaśnie

Witam,mam taki problem po odpaleniu auto dochodzi do 2 tys obrotów i nagle obroty spadają i gasnie.wiecie co to moze byc?dodam ze gdy otworzyłem silnik to rzucil mi sie taki grubszy wąż w kolorze białym idacy spod silnika (dokąłdnie tam gdzie montuje sie kolektor wydechowy) do filtra powietrza.widzialem ze jest poklejony taśma i gdzie nie gdzie jest pekniety i ma dziurki,czy to moze być przyczyna tego?czy ten waz jest tak wazny dla pracy silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 13:47     Temat postu:

Jak dobrze zrozumialem to jest dolot powietrzea do silnika powinien byc pod filtrem i nie moze byc uszkodzony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 14:00     Temat postu:

a jak ten wąż sie nazywa?chciałbym go gdzies kupic i odrazu wymienic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 14:44     Temat postu:

jwsli to to o czym mysle to jest to zwykla rurka termo costam wykonana z aluminium i zlozonacw taka harmonijke jakby mysle ze kupisz to w kazym moto sklepie za pare zloty

up.

to raczej nie ma wplywu na prace silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Excallibur dnia 24 Gru 2011 14:52 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 14:47     Temat postu:

jeżeli dobrze zrozumiałem to ten wąż o ktorym piszesz jest nieprzydatny, on tylko odrowadza nadmiar ciepła z kolektora wydechowego ( właściwie ciepło które sie gromadzi pomiędzy kolektorem a jego osłoną) w puche filtra powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 15:21     Temat postu:

aha rozumiem to raczej nie tym bede sie kierowal ale obydwoje dobrze mwoie,chodzi mi o ten wąż,nie jest jakos suepr zniszczony i nie ma mega dziur,zakleje je taśmą izolacyjna i bedzie grac Very Happy a nissana oddaje odrazu po świętach do gaźnikowca bo nie mam sily na to.wiem gdzie sie ro reguluje,co mozebys przyczyna,juz tyel sie naczytaem ze moja głowa ma dość Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dextus




Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 142
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 15:34     Temat postu:

Kolego sprawdz wężyki podciśnienia, miałem kiedyś podobną sytuację i okazało się, że jeden z wężyków pękł. Wymień najlepiej wszystkie, koszt niewielki a silnik od razu równo chodzi i obroty nie skaczą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 16:00     Temat postu:

Tak jak radzi kolega wyzej napewno taniej niz regulacja gaznika a i tak predzej czy pozniej musisz to zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 16:54     Temat postu:

i tak zrobie,a powiedzcie mi jeszcze gdzie te węzyki kupic i jaką średnice?bo widziałe ze tam sa rozne chyba.I wiecie totak myse ze chyab przy klejeniu tej rury dolotowej do silnika musiałem coś tknac czy szarpnąc jakis wężyk i dlatego gaśnie,wczesniej jako tako nie gasł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dextus




Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 142
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 18:57     Temat postu:

wężyków jest w sumie około 4 metrów średnica wewnętrzna to 3,2mm zewnętrzna 8mm. Do kupienia praktycznie w każdym sklepie motoryzacyjnym Ewentualnie możesz kupić wężyki sylikonowe są odporne na pękanie ale nieco droższe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 19:09     Temat postu:

jak nie do droższe to kupie jak wymieniac to raz a dobrze i dzieki Ci za dokladne dane dotyczace tych węzyków,zaraz po świętach biore sie za wymiane ich i gdy po takim zabiegu poprawi sie praca silnika napisze osobny post na temat tych szalejących obrotow przyczyny i mozliwości naprawy zeby wszyscy juz wiedzieli co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 19:20     Temat postu:

icek napisał:
jak nie do droższe to kupie jak wymieniac to raz a dobrze i dzieki Ci za dokladne dane dotyczace tych węzyków,zaraz po świętach biore sie za wymiane ich i gdy po takim zabiegu poprawi sie praca silnika napisze osobny post na temat tych szalejących obrotow przyczyny i mozliwości naprawy zeby wszyscy juz wiedzieli co i jak



kolego pisać nie trzeba, w przypadku szalejących obrotów wężyki to "podstawa z podstaw" przy dojściu co jest nie tak...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wino




Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Gru 2011 22:11     Temat postu:

Dokładnie kolego wężyki podciśnień w gaźnikowcu to zawsze pierwsza z możliwych przyczyn szalejących obrotów co prawda nie miałem setki na gaźniku ale za to miałem golfa i audi na pierburgu 2EE i E2E i z doświadczenia wiem że zawsze to od nich zaczyna się poszukiwania przyczyn problemów z z pracą silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
icek




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 301
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Gru 2011 15:43     Temat postu:

Problem z gaśnieciem silnika rozwiazany! okazało sie ze jeden malusieńki węzyk wypiol sie z filtra powietrza,wiec jak komus gaśnie to posprawdzac czy nic sie nie wypielo a co do obrotow falujących to dalej nic a nic,sprawdzałem wezyki niby sa ok,dlatego za dwa dni oddam go to gaźnikowca i on bedzie sie z tym bawil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Excallibur




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 26 Gru 2011 1:32     Temat postu:

Wystarczy pekniecie jak po nakuciu igla i moze juz to nie pracowac poprawnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin