Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Odpowietrzanie zbiornika paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Mar 2009 20:18     Temat postu: Odpowietrzanie zbiornika paliwa

Ostatnio jak tankuje po odkręceniu korka wydostaje się powietrze ze zbiornika paliwa, dźwięk charakterystyczny jak na przykład przy delikatnym odkręcaniu gazowanej wody. Myślę że trafne porównanie, hehe. Stąd moje pytanie jak to naprawić, żeby nie tworzyło się podciśnienie w baku? Jest jakieś urządzenie odpowiedzialne za odpowietrzanie zbiornika, czy wada tkwi w samym korku który jest za mocno dokręcony w co wątpię? Jednak wydaje mi się że nawet jakby chciał go dokręcić na hama to się nie da, bo przy końcu gwint tak jakby przeskakuje. Jeżeli ktoś coś potrafi poradzić prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 28 Mar 2009 20:21 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 790
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Mar 2009 20:26     Temat postu:

Za mało tankujesz. Nie powinieneś się dziwić jak tankujesz dopiero przy końcówce rezerwy Very Happy Zatankuj pare razy przynajmniej do połowy i tankuj nie jak ci już rezerwa świeci tylko wcześniej to problem zniknie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeznik




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Mar 2009 20:32     Temat postu:

otóż to też to rozkminiłem w ten sposób już

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendzior




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sułowiec ok. Zamościa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Mar 2009 20:38     Temat postu:

a jak niemasz kasy zeby tankowac do połowy baku to poprostu korka niedokrecaj i tez problem zniknie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Mar 2009 20:38     Temat postu:

normalny objaw, tak ma być... powietrze się nie wydostaje, tylko jest zasysane do baku. Szczelność ta jest związana z parowaniem paliwa i obiegiem tych par w układzie filtr węglowy -> kolektor dolotowy. Po uruchomieniu silnika toksyczne pary nagromadzone w układzie paliwowym są spalane, ekologia pany .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamal88




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Mar 2009 21:31     Temat postu:

Rezerwa zapaliła mi się tylko raz i wskazówka wtedy była grubo na czerwonej linii, jednak ok 20km zrobiłem zanim zatankowałem. Teraz cały czas wskazówkę utrzymuje na 1/4 skali, więc w baku nie powinno być mało paliwa. No i ostatnio wisi i pomyślałem że się coś stało z czujnikiem. Po wlaniu paliwa idzie do góry, no ale to podciśnienie tworzy się na tyle duże, że teraz za każdym razem jak odkręcam korek to sobie syczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 28 Mar 2009 22:25     Temat postu:

Jeśli masz filtr węglowy to albo on może być niedrożny ale przewody prowadzące od niego/do niego - do sprawdzenia układ odprowadzania par paliwa.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 28 Mar 2009 22:26 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Mar 2009 3:13     Temat postu:

Ja w takim przypadku, gdy zauważy to ktoś z obsługi oczywiście, to by wybrnąć z opresji żartuję sobie mówiąc : no co, może nie jest szybki ale za to dużo pali Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s900




Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdansk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Mar 2009 8:21     Temat postu: jw

Mowisz 1/4 zbiornika , to moze zatankuj 1/2 cy wiecej i bedziesz wiedzial, u mnie jak jest malo paliwa tez tak sie robi Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 29 Mar 2009 11:12     Temat postu:

a czemu to zle ze tak syczy ?? mi tak syczy w GTi w 1.6 i nigdy nie upatrywalem w tym zrodla jakichs nieszczesc ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Mar 2009 11:43     Temat postu:

@Jasmin
Tak zwane, polowanie na dziurę w całym ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Mar 2009 11:55     Temat postu:

foster napisał:
Jasmin napisał:
a czemu to zle ze tak syczy ?? mi tak syczy w GTi w 1.6 i nigdy nie upatrywalem w tym zrodla jakichs nieszczesc ....
@Jasmin
Tak zwane, polowanie na dziurę w całym ;]


Otóż to, tak jak by ludzie większych problemów nie mieli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin