Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
pasek czy łańcuch rozrządu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zet
Gość






PostWysłany: 07 Maj 2006 17:20     Temat postu: pasek czy łańcuch rozrządu

Siema. co jest w nysce 1.6 z 93r pasek czy łańcuch, bo nie wiem czy trzeba wymieniać czy nie Confused:
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 07 Maj 2006 18:17     Temat postu: Re: pasek czy łańcuch rozrządu

zet napisał:
Siema. co jest w nysce 1.6 z 93r pasek czy łańcuch, bo nie wiem czy trzeba wymieniać czy nie Confused:


Łańcuszek - jeżeli go nie słychać to nie ma potrzeby wymiany. Jaki ma przebieg Twój Nissan?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Maj 2006 18:26     Temat postu:

Lancuszki rozrzadu wytrzymuja dobre 300 000 lub 400 000 jak ci mocno nie rzezi to nie ma potrzeby go ruszac .
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 07 Maj 2006 20:03     Temat postu:

domis78 napisał:
Lancuszki rozrzadu wytrzymuja dobre 300 000 lub 400 000 jak ci mocno nie rzezi to nie ma potrzeby go ruszac .


Bym powiedział, że max powinien wytrzymać te 350 tkm ale przy ostrym katowaniu, czy nawet wymianie oleju raz na kilka lat jak się przypomni z całą pewnością jego żywotność skończy się wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zet
Gość






PostWysłany: 09 Maj 2006 20:11     Temat postu:

na liczniku jest 135 000 ale wyglada ze był kręcony., a co do katowania to ze spalonym sprzeglem go kupiłem.
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Maj 2006 20:32     Temat postu:

zet napisał:
na liczniku jest 135 000 ale wyglada ze był kręcony., a co do katowania to ze spalonym sprzeglem go kupiłem.


No to czym prędzej zalej go dobrym olejem(NIE syntetykiem,bo wypłuczesz motor)ale dobry półsyntetyk dobrze zrobi.Polecam Mobil S 10W 40, Valvoline Maxlife 10W 40. Cool

Rozrząd niech posłucha zaufany fachowiec- może coś usłyszy w rozrządzie, a może nie...Przebieg kręcony - te sprzęgła przy optymalnej obsłudze wytrzymują gruuubo ponad 300tkm Shocked ...A przy dawaniu w czapę to 160-180 powinno wytrzymać... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 09 Maj 2006 21:07     Temat postu:

nie zgadzam sie przy dawaniu w czape mozna nowe sprzegło w 40tys km wykonczyc Wink mowie tu o szerokich kołach db oponach i wszystkim ok przenoszacym naped na jezdnie
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 09 Maj 2006 21:33     Temat postu:

chrosta napisał:
nie zgadzam sie przy dawaniu w czape mozna nowe sprzegło w 40tys km wykonczyc Wink mowie tu o szerokich kołach db oponach i wszystkim ok przenoszacym naped na jezdnie



Tak Chrosta - ale to są debile a nie kierowcy.Co do skończenia sprzęgła gość z okolicy swego czasu w nowiutkim Golfie IV 2.0 z napedem na 4koła(4matic czy cuś) skonczył sprzęgło w ...14 tysięcy... Shocked

Test Calibry 2.0 16V - redaktorkowie,którzy jej nie oszczędzali z pewnością - wytrzymało równe 100tysięcy.Te 160-180 to tak średnio przy jakiej-takiej jeździe.Choć znam ludzi,co ich styl załączania powoduje,że sprzęgło wytrzyma 20% mniej przebiegu.

Powiem więcej -moja ex-323F jeździła od wyjazdu z fabryki na 205-tkach i przy przebiegu 236tkm jak ją kupiłem,sprzęgło wymagało lekkiej korekty w ustawieniu. Ale jeździł niegłupi facet tym autem wcześniej i raczej spokojnie. A w moim NX-ie - teraz przy 163tkm nikt nic nie przeregulowywał sprzęgła od nowości , więc przy normalnej jeździe drugie tyle powinno wyśmigać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10 Maj 2006 13:50     Temat postu:

mi sie udalo wykonczyc sprzeglo w 10 tys km, ale fatycznie nonstop streetracing, szerokie kapcie, tylny naped musialo zrobic swoje.

W NXie mam 190 tys i sprzeglo na II-jce sie slizga nie zapiszczy kolami przy szybkiej zmianie biegow.

Jeszcze zalezy co mowimy o zakatowaniu sprzegla, czy lekkie slizganie czy juz calkowity brak mozliwosci jezdzenia autem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 10 Maj 2006 15:00     Temat postu:

u mnie nowe wzmocnione trzyma jak trzeba, ale poprzednią serię skończyłem w 5 tys. od zakupu auta.. Rolling Eyes nie wiem ile już na nim jeździło do tamtej pory.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 10 Maj 2006 20:34     Temat postu:

mi sie wydaje ze sprzegła seryjne w 1.6 wogle były troche niewydarzone
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10 Maj 2006 20:57     Temat postu:

Ja tez jestem po wymianie sprzegla, przy 170tys mi odmowilo wspolpracy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 11 Maj 2006 11:34     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
Ja tez jestem po wymianie sprzegla, przy 170tys mi odmowilo wspolpracy.


Panowie - wszystko zależy od jazdy.Wiadomo NX jako "sportowy " samochód kusi i stąd takie wyniki. Moim jeździł ktoś normalnie i rzeczywiście nawet nie trzeba sprzęgła "podciągać".

A jak seria słaba to założyć półsportowego Sachsa,albo wyczynowego i po sprawie.Wytrzyma więcej ostrej jazdy na bank. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zet
Gość






PostWysłany: 13 Maj 2006 16:47     Temat postu:

ja założyłem standardowego lucka. juz się dotarł i jest ok. dzieki za porade w sprawie rozrządu!!!!!!!!
Powrót do góry
marcinzaq




Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Paź 2015 14:28     Temat postu:

A Jak sprawa się ma przy silniku SR20DE?? Co ile wymiana? Koszty i pytanie czy mechanicy sobie z tym radzą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin