Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Swap p11.144 -> 100nx

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Mar 2015 16:38     Temat postu: Swap p11.144 -> 100nx

Witam. Mam problem związany ze swapem silnika do 100nx.
Silnik został włożony, w 100nx jest wiązka z sunnego gti a silnik jest z primery p11.144 (2001) wraz kolektorem dolotowym(przepustnica, krokowy, przeplywka). Po odpaleniu występuje problem z obrotami , ponieważ samochód nie schodzi poniżej 1,5 k obrotow i nie rownomiernie wkręca się na obroty. Problem występuje również w podłączeniu silnika krokowego, ponieważ w poprzednim silniku mial on 2 przewody a w nowym ma 6 pinow. Czy miał ktoś podobny problem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Toxic dnia 20 Mar 2015 16:43 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Mar 2015 17:23     Temat postu:

rozmawiaj z Nismojoe, on mial silnik z nowszych serii SRa u siebie, cos tam bylo modzone pod wiazke z sunnego. ale moim zdaniem najlepiej bedzie zamontowac niepasujace elenenty z silnika z sunny gti.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Mar 2015 19:17     Temat postu:

W tym rzecz, że wszystko co możliwe przełożyłem z poprzedniego silnika.
Rzeczy które uległy zmianie to - przepustnica wraz z tps i silnikiem krokowym oraz przepływomierz, który ma w sobie zintegrowany czujnik temperatury powietrza zasysanego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartik




Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 327
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21 Mar 2015 0:06     Temat postu:

Skąd jesteś kolego? Ja mam w piwnicy cała wiązke ze 100nx-a, który miał silnik z P11.144

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Mar 2015 10:06     Temat postu:

Warszawa. Wiązka jest od p11.144 czy raczej od 100nx?
Silnikowa czy kabinowa również?Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartik




Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 327
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21 Mar 2015 10:45     Temat postu:

Szerze to nie wiem, pewnie modyfikowana od 100nx-a, mam komplet. Kupiłem takie autko, które miało ten silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Mar 2015 9:06     Temat postu:

Tam była niezła Rzeźba,
Kilka wtyczek było więcej przy wiazce ze 100nx, ale żeby dwa piny w 6 to nie...
Czy Ty na pewno masz tam wiązkę od gti?
Bo zdarzało się agenci,którzy wkładali sr na wiazce od ga16


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Mar 2015 10:18     Temat postu:

Mam wiązkę od gti, kompletną na 100% wraz z komputerem Wink
Większych problemów z włożeniem poprzedniego silnika nie było jak i obecnego.
Jedynym problemem jest sposób podłączenia silnika krokowego, który działa w zupełnie inny sposób niż w starszych SR20 ( dlatego posiada on 6 pinów a nie jak w przypadku zaworu A.C.C zwanego "krokowym" w SR20 z sunnego). Czytałem na kilku forach podobne problemy ale nikt dokładnie nie precyzował jak trzeba to przerobić żeby działało.
A jak u Ciebie to jest podłączone przy silniczku krokowym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Mar 2015 18:35     Temat postu:

wtryski masz od 100nx-a ? bo powinny zostać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Mar 2015 20:57     Temat postu:

A nie jest przypadkiem tak, że wtryski przekładane są z 100nx do listwy p11.144 po to aby wtyczek nie bylo potrzeby zmieniac? Ja przerobiłem wtyczki od p11.144 aby pasowało.
Silnik odpala, trzyma stałe 1,5 rmp z powodu niedziałającego silnika krokowego oraz nie wkreca sie na obroty plynnie z powodu nie dzialajacej przeplywki. Kwestia tego jak podlączyć przeplywomierz i silnik krokowy od p11.144 tak aby działały z wiązką i komputerem od Sunnego gti


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin