Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Swap - dobór silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Mar 2015 22:15     Temat postu: Swap - dobór silnika

Witam.
W związku z nieszczęsną panewką zabieram się po raz kolejny do swapowania silnika.
Tym razem jednak zastanawiam się nad "nowszymi" silnikami sr20de.
Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić różnicę pomiędzy silnikami:
SR20DEH - z primery p11 gt
SR20DE - z primery p11.144
SR20DE - z sunnego/100nx

Głownie zastanawia mnie skąd różnica mocy pomiędzy dwoma pierwszymi silnikami, i jak można uzyskać 150KM w silniku z primery p11.144.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Mar 2015 22:29     Temat postu:

Trochę TUTAJ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Mar 2015 23:13     Temat postu:

Kilkukrotnie sprawdzane. Niestety nie ma tam na temat silnika z p11.144 informacji. Wikipedia rozróżnia dodatkowo dwie wersje p11 (gt i gt/top sport), przy czym jeden to DE drugi to DEH.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
salata0908




Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Mar 2015 21:32     Temat postu:

p11 130km kolektory wydechowe i sace te same roznica jest w krzywkach glowicy(150sa bardziej agrestwne i srednice zaworow) dol silnika ten sam. 130 aparat zaplonowy na 2 koszci 150 na jedna.
130 filtr oleju mocowany bezposrednio do silnika
150 filtr oleju jest mocowany do dodatkowej chlodniczki.

a jesli chodzi o p11 144 to jest calkowice inny silnik QR20


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Mar 2015 22:43     Temat postu:

p11 144 nie posiada QRa kolego. te silniki były dopiero w P12


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
salata0908




Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Kwi 2015 22:22     Temat postu:

w po lifcie juz wystepuje silnik o oznaczeniu Qr20 o mocy 140km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2015 11:54     Temat postu:

Wracając do tematu najlepiej od sunnego albo 100nxa najmniej rzezby

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Kwi 2015 23:52     Temat postu:

Temat nie aktualny Wink rzeźbie w tym co udalo sie dostac czyli sr20 od p11.144 co jak widac jest mało przetartą drogą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 875
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Kwi 2015 0:28     Temat postu:

to powodzenia napewno ogarniesz Very Happy jak co to mozesz fotorelacje wstawić później

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Kwi 2015 21:04     Temat postu:

Jak narazie fotorelacja na wiele sie nie zda Wink
Dzien 2,3,4 - samochod nie odpala - przyczyna nie znana.
Pomimo, ze kilka dni temu odpalil, lecz nie wkrecal sie na obroty (ale to powod braku przeplywki w tamtej chwili)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Kwi 2015 22:17     Temat postu:

sprawdź czy błędów nie ma...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Kwi 2015 22:29     Temat postu:

Jeśli chodzi o błędy - metodą spinacza wykazuje błąd obwodu przepływomierza, jednak blad ten wystepuje bez znaczenia czy przeplywka jest podlaczona czy tez nie. Z drugiej strony przeplywomierz nie powodowałby raczej problemow z chwilowym odpaleniem. ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Kwi 2015 6:14     Temat postu:

z odpalaniem raczej nie. odpalic powinien i albo by kulal na obrotach albo by gasl.

jak nie chce odpalic to jedz pokolei.
paliwko- pompka czy dziala i czy wtryski podaja- moze przekaznik od pompy zlapal zawieche, potem zaplon czy jest iskra na swiecy.
kompa masz z 100nx? moze jest jakas wersja z immo?
jak jest taka przekladka i takie jaja sie dzieja to warto tez posprawdzac kabelki czy maja ciaglosc obwodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Kwi 2015 8:58     Temat postu:

Iskra jest na wszystkich swiecach, paliwo wtryski podaja- swiece kazdorazowo sa zalane sa,powietrze tez jest a uklad dolotowy jest szczelny. Wiekszosc przekaznikpw zwiazanych z sterowaniem silnika zostala sprawdzona
ECU to w pelni sprawne ecu na ktorym dzialal poprzedni silnik od sunnego gti(wraz z wiazka). przy obecnej konfiguracji : Ecu od gti, wiazka od gti, silnik od p11.144, kolektor od p10 gt, osprzet od sunny gti samochod odpalal za kazdym razem na kolektorze od p11.144(lecz musialem go wymienic ponieważ nikt nie zna sposobu na podlaczenie krokowego i przeplywomierza), na kolektorze od p10gt odpalil raz, a od tamtej pory kreci ale nie odpala.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Kwi 2015 9:24     Temat postu:

a zaplon masz poprawnie podlaczony _i ustawiony?
przy probie odpalenia nacisnij pedal gazu, moze przepustnica cos nie domaga?tps podlaczony?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin