Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Swap - dobór silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Kwi 2015 13:08     Temat postu:

odpalanie z uchylona/otwarta przepustnica bylo - nie dalo efektu czyli kwestia powietrza odpada . Tps podlączony i napięcia sprawdzone - mieszcza sie w normach. Proba odpalania przy roznych katach wyprzedzenia zaplonu byla, niestety brak efektow. Ostatecznie podejmuje po swietach probe wymiany aparatu zaplonowego, ktory zintegrowany jest z czujnikiem polozenia walka rozrządu, co moze powodowac podawanie iskry w zlym momencie Wink Efekty będe opisywał na bieżąco.
Wszelkie porady mile widziane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Kwi 2015 16:57     Temat postu:

jezeli bylaby to kwestia czujnika to powinien palic sie blad. zrob reset kompa zworka moze to cos da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GHOSTRIDER
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Slask
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Kwi 2015 19:53     Temat postu:

Problem mozesz miec taki jak mnie sie przytrafil. Uszkodzony wtrysk tak jakby byl sklejony i lal nondstop i nie bylo szans na ogarniecie.

Co do sprawdzania obadaj miernikiem ile tps wskazuje to jest wazne.
Jeszcze mozesz miec zle ustawionego KROKOWCA i tez nigdy w zyciu go nie odpalisz.
To jest szukanie igly w stogu siana niema latwo z takimi jajcami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Kwi 2015 2:13     Temat postu:

Tps - sprawdzony. Wtryski spradzę po ogarnięciu zapłon i reszty przekazników typu E.C.C.S, chociaż na chwilę odpaliłby przy lejącym wtrysku.
Co do krokowca w momencie kiedy poprzednim razem odpalił trzymał stałe 1200-1300 obrotów, ssanie + tps od cvt, wiec teoretycznie bylo dobrze. Czytając temat majchrzoka dowiedziałem się, ze jest duze prawdopodobienstwo, ze czujnik walka jest uszkodzony ( opornosc inna, pozostaje jeszcze sprawdzenie samego czujnika zgodnie z manualem).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Kwi 2015 21:22     Temat postu:

Mały update:
Po dzisiejszym rozeznaniu i zabraniu się za sprawdzanie całek wiązki elektrycznej od newralgicznych części osprzętu winowajcą okazał się komputer.
Przypadek nawet w manualu opisywany jako bardzo mało prawdopodobny. Dokładniej okazało się, że jedna ze ścieżek na PCB uległa "spaleniu" - dokładniej była ta ścieżka odpowiadająca za sygnał przepływomierza.
Pozostaje znaleźć komputer od Primery p10 GT licząc na znalezienie złotego środka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Kwi 2015 21:26     Temat postu:

tylko kup taki bez immo!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Kwi 2015 22:23     Temat postu:

do 96r z tego co pamietam i nie bedzie problemu. mam nadzieje ze problemow z podmiana ecu hitachi-bosh nie bedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2038
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 08 Kwi 2015 6:19     Temat postu:

pisz do lukasza z Lukowa, on mial pare tych kompow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toxic




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Kwi 2015 20:46     Temat postu:

Z własnych doświadczeń jednak wolałbym szukać innego źródła Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin