Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
wolne obroty GTI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 18:09     Temat postu: wolne obroty GTI

Uporałem się z szarpaniem (nowe świece pomogły), tylko teraz przyszła inna bolączka: tj brak wolnych obrotów lub masakralnie pływają.
Po odpaleniu obroty utrzymują się w okolicy 500-700 i radośnie pływają i czasem potrafi zgasnąć, nieraz wskoczy na 1 tys i się tam chwilę trzyma.
Zauważyłem że podczas jazdy jak wcisnę sprzęgło, to obroty utrzymują się na poziomie 1 tys, i tak do momentu kiedy nie zwolnię do prędkości pieszego.
Teraz pytanie: czego to jest wina?

P.S.przepływka nowa, świece, wszelkie filtry i pompa paliwowa też


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 19:03     Temat postu:

Silniczek krokowy?
Wykrecic > przeczyscic > wkrecic

ps. ponoc w gti dojscie do silniczka krokowego jest lekko mowiac przeje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 19:39     Temat postu:

ooo a ja mam cos takiego ze nawed jak wezme na luz dojezdzam do światel mam obroty 1100 zatrzymam sie mam 1000 po 5sek spadna na 900 i ani drgnie wskazówka
nie wiem czy sie czepiac tego??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ptoku




Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 70
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śl-Imielin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 19:42     Temat postu:

No to masz troszke roboty,przej...to malo powiedziane :)Ja go wykrecalem chyba ze 4 razy.A co do tych obrotow tez tak miałem.Pomogło wyczyszczenie tego krokowca i przepustnicy srodkiem (http://www.allegro.pl/item844983108_zmywacz_do_gaznikow_boll_nr13.html),problem wrocił ale to chyba zalezy od jego chumoru.Podejrzewam tez Paliwo.

A ja mam taki problem ze jak autko sie dobrze nagrzeje(tem.do polowy)to go ciezko odpalic musze czekac az ostygnie i dopiero łapie.Moze cos poradzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 20:01     Temat postu:

Jeśli auto ma problemy z odpalaniem lub pracą na ciepłym silniku to może to być spowodowane usterką modułu odpowiedzialnego za zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 20:12     Temat postu:

To jakieś rady z tym krokowcem? Wnoszę że przepływkę z ururowaniem muszę zdjąć - coś jeszcze? Niech żyje babranina, ale to chyba i tak lepiej niż gaźniki w motocyklu wyciągać :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tjozwiak




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skawina k.Krakowa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 21:06     Temat postu:

q_nerk napisał:
To jakieś rady z tym krokowcem? Wnoszę że przepływkę z ururowaniem muszę zdjąć - coś jeszcze? Niech żyje babranina, ale to chyba i tak lepiej niż gaźniki w motocyklu wyciągać :]
nie musisz sinliczek krokowy jest (stojąc przodem do silnika) po twojej lewej stronie przykręcony do kolektora ssącego najłatwiej dobrać się do niego z kanału.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 21:24     Temat postu:

czyli to dziadostwo z śrubą koło filtra oleju? o f... - muszę chińczyka wynająć - mam za duże łapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 21:32     Temat postu:

jeżeli będziesz próbował od góry się dostać, to demontując pojemnik od wspomagania wygospodarujesz sobie trochę miejsca...ale do luksusu będzie jeszcze dużo brakować Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Gru 2009 23:57     Temat postu:

q_nerk napisał:
czyli to dziadostwo z śrubą koło filtra oleju? o f... - muszę chińczyka wynająć - mam za duże łapy

Kolego q_nerk używanie słów wulgarnych, także w językach innych niż język polski, nie jest mile widziane. Proszę, więc o rozwagę w przyszłości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafciu




Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Gru 2009 1:44     Temat postu:



Dobry, zagięty klucz 10 i bardzo DUŻO cierpliwości i wykręcenie zajmuje za 1 razem max 30 min Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Gru 2009 7:30     Temat postu:

Zdemontowanie pojemnika wspomagania zbyt wiele nie da, wypnij lepiej wypnij kostki z tego pudełka(sterownik abs??) które masz po lewej stronie, jest ono przymocowane na 2 śruby jedna którą widzisz od góry do kielicha, a druga z boku pod pudełeczkiem i masz całe pudełko w ręce. Tam szukaj małą grzechotką sposobu na wykręcenie pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
q_nerk
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/Wałbrzych
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Gru 2009 18:57     Temat postu:

Wyczyszczone, syfu co nie licho. Po odpaleniu obroty trzymały się na 1500, ale śrubą je skręciłem na 1000. Teraz radośnie faluje między 600-1000, czasem równo się trzyma 1000 i raz na ruski rok zgaśnie. Wymienię jeszcze kable i kopułkę bo podejrzewam wypadające zapłony. Gdzie jeszcze szukać przyczyny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin