Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Przywitalnia no.2
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 32, 33, 34  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Słowo wstępne, czyli przeczytaj zanim coś napiszesz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwierze




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: 17 Lut 2007 10:35     Temat postu:

Witam po raz drugi czarna targa 93r 2.0gti + lpg fabrycznie obniżona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 18 Lut 2007 0:51     Temat postu:

witam no to ja bede jednym z wielu:))
moja 100 jest z 91r,1,6 z gazem,mam ja od tygodnia wiec nie wiele moge jeszcze o niej powiedziec ,ale jak narazie jest wszystko git,a troche juz przejechala:))pozdro dla wszystkich:))
Powrót do góry
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Mar 2007 18:37     Temat postu:

Witam, pierwszy samochód, a już setka Wink 95 rok 1.6 ( Prex sorrki, na razie Twoja fotka, ale już nie długo pierwsza zmiana i fotka moja bedzie ;p )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 13 Mar 2007 10:34     Temat postu:

Witam!!!

Volvo 480 1.7 (nie fora mi sie nie pomylily) Laughing

100nx (marzenie)[/img]
Powrót do góry
Miras___
Gość






PostWysłany: 16 Mar 2007 12:27     Temat postu:

Witam


Czerwony diabeł Twisted Evil ŁDZ 94r. 1.6

To juz moja druga nyska ale na forum sie dopiero teraz zalogowalem.
Ale bardzo często z niego korzystałem!
Pozdro @ll Twisted Evil
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 19 Mar 2007 15:09     Temat postu:

Witam wszystkich użytkowników cudownego samochodziku, jakim jest Nissan 100 NX. Ja też jestem w jego posiadaniu już od sierpnia tamtego roku. Za bardzo nie miałam czasu odwiedzać tej strony, ale ostanio ( no gdzieś 2 tygodnie temu Wink ) znalazłam kartkę za wycieraczką z zaproszeniem żebym was odwiedziła....więc jestem Very Happy

Pozdrowionka dla wszytskich posiadaczy "setek" a w szczególności tych z Kielc ( bo jest już "nas" coraz więcej)

Buziaki
Marta_ck-Nissan 100 NX 1,6 , K: żółty
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 19 Mar 2007 21:08     Temat postu:

No to i ja przywitam się seryjnym 'cześć' Wink

Tak się zastanawiam co tu robię. Przecież jeżdzę PanzerWagenen (Golf II 1.3 '91 5d)

Serio mówiąc to fascynacja Nissanami zaczęła się jakieś dwa miesiące temu kiedy to zrobiłem 5000 km po Niemczech Primerą P10 z silnikiem 2.0.
Fajnie to jeździło i co najważniejsze dla kieszeni studenta to tanio jeździło. Nie myślałem tu tylko o koszcie paliwa ale o awaryjności.
W okolicach Hamburga na jednym z komisów wyczaiłem w kącie takiego czarnego brzydalka. (nie kupiłem go bo to byłoby zbyt piękne by mogło być prawdziwe Laughing ) W Niemczech obejrzałem jeszcze 2 gti i chyba z 6 czy 7 z silnikami 1.6 - odpuściłem. W kraju wrócił temat nissanów. Szef namawiał do primery bo on taką ma i jest cacy :> Dodatkowo namawiał na silnik 2.0 Twisted Evil Przejrzałem kilka ofert ale wszędzie jakąś lipą śmierdziało.

Tak już podsumowując to pradopodobnie w czerwcu przejmuję pałeczkę od Gościa Wink
Powrót do góry
TOMALA




Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDZ

PostWysłany: 20 Mar 2007 14:10     Temat postu:

Witam
mam czerwonego 100nxGTI 92 od trzech lat i ciągle mnie kręci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aquarius19




Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: 21 Mar 2007 0:14     Temat postu:

Fajnie,nie dawno znalazlem tą stronkę, choć setki mnie kręcą od jakiegoś czasu, tu gdzie mieszkam jest jedna lub dwie, ale nie mialem okazji ich zobaczyć na parkingu więc nie bardzo wiem jak wygląda w środku a właściwie najbardziej interesuje mnie tył tzn. kanapa, ilość miejsca, bagażnik itd. wszystko za tylnymi siedzeniami. Deskę i przednie fotele widać na prawie każdej galerii. Autko ma być nie tylko dla 2 doroslych ludzi więc dlatego interesuje mnie tył. Jeżeli ktoś ma zdjęcia lub może zrobić i wysłać na maila to było by super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haimon
Gość






PostWysłany: 21 Mar 2007 12:00     Temat postu:

Witam, niestety nie posiadam jeszcze 100nx'a jednak od pewnego czasu rozgladam sie za takim;) Z tad tez mam do Was kilka pytan ale to w innym topic'u
Pozdro!
Powrót do góry
Sydney




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Mar 2007 17:27     Temat postu:

jeszcze mnie w tym temacie nie bylo wiec witam wszystkich serdecznie

grafitowa setka w automacie 1.6 `92 rok

myszkow, slask


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 26 Mar 2007 18:48     Temat postu:

witam,

tydzien temu zakupiłem 2.0 gti od starego bywalca tego forum

nie wiem tylko czy jeszcze tu zaglada Razz
Powrót do góry
mloody82




Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jedlicze B
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Mar 2007 23:51     Temat postu:

Witam !!!

1,6 16V wtrysk.. Wiśniowa z targą z 94r.
Druga bo jedną już buchneli Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Mar 2007 15:51     Temat postu: Przywitanie :)

Witam wszystkich!!! Tutaj czerwony NX 2.0 po malych zmianach
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 14 Kwi 2007 14:13     Temat postu:

Witam wszystkich.

NX 1,6 wtrysk (Wrocław), jestem szczęśliwym posiadaczem od dwóch lat, wczoraj zakończył się remont blacharki i lakierowanie, chciałem się pochwalic. (Jest jeszcze dużo do zrobienia: felgi, wnętrze, ale i tak jestem zadowolony z postępu)
Linki poniżej:
http://img150.imageshack.us/img150/326/rudx1hp1.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/919/rudx2rx8.jpg
http://img150.imageshack.us/img150/8169/rudx3ab6.jpg
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Słowo wstępne, czyli przeczytaj zanim coś napiszesz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 32, 33, 34  Następny
Strona 4 z 34

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin