Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
czy są jakieś plany na zlocik w Warszawie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27 Cze 2006 23:08     Temat postu:

a moje jak zwykle bedzie czysciutkie Carman rulez:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_KM_
Gość






PostWysłany: 29 Cze 2006 0:47     Temat postu: Ja tez bede

Siemka
ja tez sie pisze na zlocik 7 lipca.
Bede napewno bo furke mam rok a jeszcze ani razu na zlocie nie bylem.
Grafit Metallik z malym spojlerkiem.1,6.92.
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 29 Cze 2006 6:07     Temat postu:

o kurdeczka zapowiada sie parada setek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Cze 2006 21:49     Temat postu:

dowiem sie na dniach czy bede .mialem od dawna zaplanowany wyjazd w tym terminie ale jak tak sprawy sie maja to moze to odkrece

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kofanie




Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bemowo

PostWysłany: 29 Cze 2006 23:14     Temat postu: ;o)

ale super ;o) tyle nissków to chyba w jednej kupce nigdy nie widziałam ;o)
super Very Happy
to do zobacznia za tydzien Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 29 Cze 2006 23:38     Temat postu:

tak byloby super ale zeby tak nikt sie nie wylamal Sad
Powrót do góry
kofanie




Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bemowo

PostWysłany: 01 Lip 2006 8:14     Temat postu: ;o)

o nie ;o) ja napewno będę Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_KM_
Gość






PostWysłany: 01 Lip 2006 19:11     Temat postu:

JA BEDE,ALE NIE NA DLUGO,W PIATEK MAM ROCZNICE Z KOBITĄ WIEC TRZEBA NA KOLACJE ISC:))))AKURAT 7 LIPCA.O KTOREJ SIE ZACZYNA ZLOCIK???
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 01 Lip 2006 21:27     Temat postu:

EnDrIu napisał:
Zapraszam na zlot na Bemowie w pierwszy piatek miesiaca o 19 na Bemowie(kolo Carefoura), bedzie tam zlot Nissan Klub Polska oraz jak zwykle czesc klubu 100NX Squad. Nie wiem czy jest sens robienie zlotu tylko dla naszego klubu, bo jak z doswiadczenia wiemy deklaruje sie 10 osob a przybywa max. 3.


Jak napisał EnDrIu- czyli godzina 19:00
Powrót do góry
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lip 2006 19:20     Temat postu:

MUODY_WU napisał:
EnDrIu napisał:
Zapraszam na zlot na Bemowie w pierwszy piatek miesiaca o 19 na Bemowie(kolo Carefoura), bedzie tam zlot Nissan Klub Polska oraz jak zwykle czesc klubu 100NX Squad. Nie wiem czy jest sens robienie zlotu tylko dla naszego klubu, bo jak z doswiadczenia wiemy deklaruje sie 10 osob a przybywa max. 3.


Jak napisał EnDrIu- czyli godzina 19:00


jestem o 19:00 ,sam panna wyjechala ... Wink teraz pelny lluuzzziiiiiiik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 06 Lip 2006 19:33     Temat postu:

o kurde a ja zabieram kolezanke a co mi tam :p i bede was straszył swoim super hiper urwanyl wydechem :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06 Lip 2006 21:17     Temat postu:

Spoznie sie, bo w robocie bede musial troche posiedziec, ale bede

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 06 Lip 2006 21:19     Temat postu:

ty i tak sie spozniasz :p wiec luz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Lip 2006 13:42     Temat postu:

Słuchajcie ja wpadam ale na 20 min doslownie bo potem lece nad morze Cool fakt faktem na jeden dzien no ale bede mogl powiedziec ze spedzilem weekend nad morzem
Powrót do góry
_KM_
Gość






PostWysłany: 08 Lip 2006 19:12     Temat postu:

kurna sorki ale nie wpadlem.
o godz 18 musialem jechac do pruszkowa wymienic klocki bo tak mi harczalo ze sie nie dalo jechac.
okazalo sie ze prawy klocek tylko byl eksploatowany a lewy nie.
jakas gumka czy cos sie zatrzymała i lewy hamulec nie dzialal.
musze to zrobic w tym tyg,
bede na nastepnym zlocie bo teraz kiszka wyszla.

p. s.
a jak tam po piatku???
ile seteczek było????
ja jak wracalem z płocka w srode to 5 po drodze mijałem.
2 w warszawie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin