Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
KRAKÓW !!! prośba o odzew - planowane spotkanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 138, 139, 140  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simon




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GORLICE-KRAKÓW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Cze 2009 21:54     Temat postu:

ja bede wracał z pracy to wpadne ale niestety nie seta Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Cze 2009 22:47     Temat postu:

a nie moglo by by wczesniej nieco spotkanie bo ja z tarnowa bym przyjechal Razz i nieche mi sie wracac kolo 1 w nocy heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefisto




Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 01 Cze 2009 22:53     Temat postu:

paco nikt tak długo niebedzie siedział wiec spoko niebędziesz wracał tak późno ... dasz radę wierzymy w ciebie ... ja napisze do reszty ekipy sms-y

Czyli zlot w niedziele 7.06.2009 o 20.00 przy stacji na parkingu przy M1 ... zapraszamy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Cze 2009 22:14     Temat postu:

a czy ktos bedzie jechal z Tarnowa ? lub okolic bo ja nie znam krakowa i niewiem gdzie ten parking

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefisto




Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 02 Cze 2009 22:31     Temat postu:

Paco sluchaj jest kolega z brzeska ale to musial bys go pytac ... co do trasy to jak znasz choc troche kraków to albo jedziesz przez wieliczke potem ul.wielicka na cetrum i potem skrecasz na ul.nowohucką w strone nowej huty i lecisz caly czas do parkingu do m1 latwo zobaczyc ... albo przez niepolomice i hute lecisz i wylatujesz sobie tak zeby jechac na zakopane i tez jedziesz kolo m1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
t0masz




Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz

PostWysłany: 03 Cze 2009 13:34     Temat postu:

Ja też przyjadę. Pozatym nie zapraszamy tylko obecność obowiązkowa. Panowie odkurzyć Nyski i w niedziele widzimy się wszyscy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefisto




Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03 Cze 2009 22:37     Temat postu:

tomasz bo mi jakos schodzi ... wez wyslij smsa do kogo masz nr jak mozesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śwMalachiasz




Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Cze 2009 10:00     Temat postu:

Twisted Evil Ave.Ja też będę,jeśli tylko poskładają mi auto.Znowu ukręciłem półośkę Crying or Very sad Tomasz ma racje obecność obowiązkowa.Bez dyskusji.Pozdrawiam.Może wybierzemy się na rybitwy?Nadal jesteś chętny Dawid aby się pościgać Laughing ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez śwMalachiasz dnia 05 Cze 2009 10:03 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Cze 2009 13:24     Temat postu:

Możemy się pościgać święty. Bo nie sprawdzaliśmy jeszcze różnicy GA16DS a GA16DE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaCo




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Cze 2009 22:06     Temat postu:

wiec tak mniej wiecej ilu nas bedzie ? a i prosil bym kogos numer fona z Krakowa by moc jak cos sie skontaktowac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaCo dnia 07 Cze 2009 11:58 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śwMalachiasz




Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Cze 2009 12:11     Temat postu:

Twisted Evil Ave.Jednak będę dzisiaj na zlocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Cze 2009 13:31     Temat postu:

Będę także

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam18




Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Cze 2009 14:33     Temat postu:

PaCo napisz Twoj nr tel. to zadzwonie do Ciebie bo ja mam zamiar sie wybrac na ten zlot to bysmy razem pojechali bo ja jestem z Brzeska.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flyfly
Gość






PostWysłany: 07 Cze 2009 17:24     Temat postu:

adam18 napisał:
PaCo napisz Twoj nr tel. to zadzwonie do Ciebie bo ja mam zamiar sie wybrac na ten zlot to bysmy razem pojechali bo ja jestem z Brzeska.



elo, jestem kumplem Paca, dzwonił właśnie do mnie żebym sprawdził tutaj czy ktoś numeru nie dał, widze że poprosiłeś adam o jego numer, więc musiałem założyć konto i Ci dam, ale, że nie mam czasu przepisywać jego to dam szybko swój 793 003 791 i -=cenzura=- na parking bo Paco zaraz po mnie wpadnie a musze przejść się kawałek bo niby ide do kościoła i mnie już stara wygania elo Wink

Więc my zaraz jedziemy więc jak coś to dzwoń dzbc Very Happy
Powrót do góry
Mefisto




Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 07 Cze 2009 23:00     Temat postu:

i jak tam panowie ma ktos jakies fotki ?? wrzucac mi tutaj predziutko kolege z tarnowa chcialem zaptyac jak tam wyjazd?? obeszlo się bez bulu czy wyprawa do krakowa niebyła owocna ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 138, 139, 140  Następny
Strona 96 z 140

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin