Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
KRAKÓW !!! prośba o odzew - planowane spotkanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 138, 139, 140  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Lis 2007 11:29     Temat postu:

iro napisał:
nastepny, razem niech ktos wezmie porzadny aparat


Dobrze Irku, niech Irek weźmie następnym razem jakiś porządny aparat Very Happy


Kamilek co Ty gadasz, mnie z Tobą nie było pomylileś mnie chyba z kimś, ja i ślinienie się na subaru?! Laughing A a propo czyje krakowskie gti w kolorze hm ciemny popiel lub czerń (ech te światła latarni) stala na placu Nowym na Kazmirzu pod zapiekankami? Wygladała jak fura Rene tyle że już na zimówkach, nie kuknąłem jednak dokladniej na blachy, u Rene kończyly sie na literke 'Y" Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śwMalachiasz




Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Lis 2007 15:10     Temat postu:

Ave.Ale czepiacie sie zdjec Evil or Very Mad Trzeba było zabrać aparat.Przynajmniej mamy jakies zdjecia Laughing
A filmik przekaze Kubie Laughing
Pozdrawiam wszystkich


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iro




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18 Lis 2007 16:48     Temat postu:

zimno bylo swietemu rece drzaly i dlatego takie zamazane wyszlo
apropo qba zamowiles juz dla wszystkich dywany??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qba




Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 19 Lis 2007 16:38     Temat postu:

tak tak qierowniku:) dywaniki zamówiłem i czekam na przesyłeczkę, mam nadzieję że bedzie ona wkrótce, więc tak sobie myślem że jak już dojdą to by jakiegoś spocika zrobić trza było bo tak jaby to powiedzieć nie śpie na kasie:PRazzRazz ale spoko na razie czekam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Lis 2007 11:01     Temat postu:

Qba napisał:
tak tak qierowniku:) dywaniki zamówiłem i czekam na przesyłeczkę, mam nadzieję że bedzie ona wkrótce, więc tak sobie myślem że jak już dojdą to by jakiegoś spocika zrobić trza było bo tak jaby to powiedzieć nie śpie na kasie:PRazzRazz ale spoko na razie czekam.


No to kiedy startujemy z dywanowym spotem?
p.s.
Kuba walnij mi w wolnej chwili info na prv w znanej Ci sprawie głośników w przednich drzwiach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qba




Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 23 Lis 2007 13:22     Temat postu:

witam, panowie może niedziela jakiś spocik? albo dawajcie jakieś propozycje bo dywaniki już som

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2007 14:18     Temat postu:

Qba napisał:
witam, panowie może niedziela jakiś spocik? albo dawajcie jakieś propozycje bo dywaniki już som


"są".
Ja się piszę jak najbardziej, ale dopiero na wieczorek niedzielny, czyli od 19tej wzwyż. Chętnie popatrzę na Wasze nowe dywaniki i porównam je z moimi starymi Razz
p.s. Qba liczę na dystansiki, bo w poniedziałek/wtorek gonię po sprzęt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qba




Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 23 Lis 2007 14:52     Temat postu:

panowie niestety ta niegdziela odpada dziadek mi zmarł i nie jkestem w stanie, przepraszam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2007 15:01     Temat postu:

Qba napisał:
panowie niestety ta niegdziela odpada dziadek mi zmarł i nie jkestem w stanie, przepraszam


O kurcze no to najszczersze kondolencje Crying or Very sad
[*][*][*]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iro




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 24 Lis 2007 16:36     Temat postu:

Qba napisał:
panowie niestety ta niegdziela odpada dziadek mi zmarł i nie jkestem w stanie, przepraszam


Rowniez skladam kondolecje dywaniki am napewno nie uciekna sa rzeczy wazne i warzniejsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qba




Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26 Lis 2007 9:37     Temat postu:

ok panowie więc kiedy spot? czekam na propozycje, i wasze arrasy też czekają ja jestem otwarty na propozycje wiec piszcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilek




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-PDG

PostWysłany: 26 Lis 2007 12:07     Temat postu:

Nasz znajomy Andrzej szprzedaje nastepnego NXa najpierw czerwonego po nieumiejętnej prubie przeróbki z gzżnika na wtrysk a teraz czarne GTi http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=275256294 , czy coś nie tak z nimi , ciekawe ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Lis 2007 14:06     Temat postu:

kamilek napisał:
... czy coś nie tak z nimi , ciekawe ???


z kimi? Laughing

Qba napisał:
ok panowie więc kiedy spot? czekam na propozycje, i wasze arrasy też czekają ja jestem otwarty na propozycje wiec piszcie


Mnie tam wsio rybka, dostosuję się do każdego terminu, chętnie popodziwiam czyściutkie arrasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 26 Lis 2007 14:38     Temat postu:

red_shogun napisał:
kamilek napisał:
... czy coś nie tak z nimi , ciekawe ???
z kimi? Laughing

Nie Kimi, tylko Lewis Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Lis 2007 17:57     Temat postu:

marthen napisał:
red_shogun napisał:
kamilek napisał:
... czy coś nie tak z nimi , ciekawe ???
z kimi? Laughing

Nie Kimi, tylko Lewis Razz

Nie Lewis tylko Wrangler Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 138, 139, 140  Następny
Strona 31 z 140

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin