Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
łodzianie łączmy się
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 61, 62, 63  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadziunia




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Paź 2008 19:38     Temat postu:

jestem za

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kadziunia




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 01 Paź 2008 22:53     Temat postu:

proponuje spot w ta niedziele czyli 5 pazdziernika o godzinie dowolnej,na przyklad 16-17.co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Paź 2008 6:04     Temat postu:

ja mogę Very Happy a co z resztą ?? bo tak w dwa samochody to średnio spota robić ............. :/ pozdro Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CzarnaWanilka




Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: 02 Paź 2008 13:26     Temat postu:

podjade ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Paź 2008 17:18     Temat postu:

wanila a powiedz mi co to za grafitowa seta teraz parkuje pod drukarnią koło polibudy ?? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czarnoksieznikoz




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2008 20:56     Temat postu:

Cześć wszystkim gdzie dokładnie ma być ten spocik ? Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Paź 2008 22:42     Temat postu:

hmmmm.... no właśnie ....... chyba tam gdzie zawsze tzn. parking pod manu od ul . karskiego . tak ??? ludki?? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Paź 2008 6:35     Temat postu:

ej a na którą się zlatujemy 16 czy 17?? Very Happy ja proponuje 16..... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Paź 2008 6:58     Temat postu:

widzę że nikt nie proponuje konkretnej godziny więc ja przyjadę na 16:30 Very Happy pozdro Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Paź 2008 13:31     Temat postu:

bedzie ktoś?? bo nie uśmiecha mi się tam samemu siedzieć.......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kadziunia




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Paź 2008 18:15     Temat postu:

no ja bylam po 18 to nikogo nie bylo:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Paź 2008 19:30     Temat postu:

witam mam mala propozycje
w niedziele 12.10 o godzinei 15.00 organizujemy spot w wloclawku moze ktos wpaddnie ?? piszczie w temace kuj-pom


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Paź 2008 22:08     Temat postu:

Kadziunia .......... brak mi słów..... prponujesz zlot w niedziele w godzinach 16-17 i piszesz że byłaś po 18...........!!!!!!!!!!!!!! wybacz ale to jest dla mnie ....... szkoda pisać ............. ja byłem od 16:30 do 17:10 i dupa nikogo nie było ........ trudno Sad jednak w piątki jet więcej setek a przynajmiej jak ktoś pisze że będzie na 18 to jest w tych okolicach a nie umawia się na 16-17 a jest po 18.....
termin następnego spotu niech ustala ktoś kto będzie w termine przez siebie deklarowanym a nie jakieś "rozkapryszone dziecko" ja jak tylko będe jeszcze w cywilu deklaruje obecność na 90%
Pozdro dla wszystkich..........


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kadziunia




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Paź 2008 21:16     Temat postu:

pasiak1987 napisał:
Kadziunia .......... brak mi słów..... prponujesz zlot w niedziele w godzinach 16-17 i piszesz że byłaś po 18...........!!!!!!!!!!!!!! wybacz ale to jest dla mnie ....... szkoda pisać ............. ja byłem od 16:30 do 17:10 i dupa nikogo nie było ........ trudno Sad jednak w piątki jet więcej setek a przynajmiej jak ktoś pisze że będzie na 18 to jest w tych okolicach a nie umawia się na 16-17 a jest po 18.....
termin następnego spotu niech ustala ktoś kto będzie w termine przez siebie deklarowanym a nie jakieś "rozkapryszone dziecko" ja jak tylko będe jeszcze w cywilu deklaruje obecność na 90%
Pozdro dla wszystkich..........


wiesz co zaczynasz mnie powoli denerwowac.po pierwsze to nikt sie nie zadeklarowal,poczytaj sobie uwaznie a zobaczysz ze nie bylo ani ustalonej godziny spotkania ani terminu na 100%,ja zaproponowalam i nikt nie zapisal ze napewno bedzie i i nikt mi nie odpisal konkretnej godziny,nawet sam pisales moze 16 moze 17.nikt nic nie okreslil a z doswiadczenia wiem ze czasem dogadujecie godzine w ostatnim momencie przez telefon.podjechalam sobie o 18 tak poprostu zobaczyc czy moze jednak ktos bedzie.
Swoja droga w temacie ogolnopolskiego zlotu maja chyba wszyscy racje,jestes zbyt malo doswiadczony i widac ze nie masz pojecia o organizacji,bo powinienes wiedziec ze nigdy zaden termin nie bedzie wszystkim pasowal.poprostu musi sie znalezc ktos kto okresli dokladnie godzine i dzien i albo ludzie przyjada albo nie a nie takie ciagle pisania a moze o tej moze o tamtej.nie bylo umowionego ani spotu ani godziny.
Pozatym co ty o mnie wiesz zeby nazywac mnie tak jak mnie nazwales? bo mysle ze to ze sobie podjechalam zobaczyc czy moze ktos bedzie o tym nie swiadczy no ale cos niektorzy maja waskie horyzonty....
zajmij sie czyms innym bo widze ze organizowanie spotkac ci nie idzie

Mlody ustalcie cos z kolega tomala konkretnego bo widze ze odkad daliscie sobie spokoj to cos kiepsko ze spotami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasiak1987




Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Paź 2008 21:45     Temat postu:

kur...mać to nie ja wpadłem na pomysł żeby spot był w niedziele więc się odwal, napisałem że będe na konkretną godzine i byłem.... jebnołem 4 posty na które odpowiadałem sobie sam!!! plus minus wiem dlaczego przynajmiej 3 setki nie dotarły i rozumiem i się nie czepiam ale nie ja trułem dupe o spot w niedziele w godzinach 16-17 tylko Ty nie określiłaś się konkretnie więc napisałem alternatywnie 16:30 oczywiście nie chciało się napisać że "nie nie będę po 18" i nie wylatuj mi tu lala z ogólnopolskim bo nie kiwnełaś tam nawet palcem.... więc nie masz za bardzo prawa cokolwieg mówić na ten temat.... nie wypaliło i tyle.... wychodze z załorzenia że jak już z kimś się umawiam i ściągam ludzi na jakiś przez siebie ustalony termin i plus minus godzine to jako prowodyr się zjawiam.... wyobraź sobie ślub na który para młoda przychodzi 2h później.... nie wiem jak ci to PROŚCIEJ wytumaczyć .......... chyba się nie da.... ja już na nie które żeczy nic nie poradze ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 61, 62, 63  Następny
Strona 57 z 63

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin