Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
SPOCIK W LUBLINIE SETEK??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 49, 50, 51  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kendzior




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sułowiec ok. Zamościa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Kwi 2009 17:06     Temat postu:

Fajny pomysł jak mi gips z nogi zdejmą to tez bym sie wybrał chętnie no i pogoda oczywiscie musi być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Kwi 2009 17:22     Temat postu:

a bierzemy namioty i zostajemy do niedzieli ?? Very Happy Partyman Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez molo dnia 10 Kwi 2009 17:24 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendzior




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sułowiec ok. Zamościa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Kwi 2009 19:43     Temat postu:

hmm o jak tak to chyba bede musiał przedwczesnie ortopede odwiedzic a leki to juz chyba osdtawie hehe Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Kwi 2009 21:16     Temat postu:

http://jcf.com.pl/zlot/ najpierw poczytajmy o co tam chodzi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Kwi 2009 21:11     Temat postu:

setkomaniacy kto sie pisze na grila w Kazimierzu Dolnym?? :!: "Gril 100nx" :!: wyjazd w ta niedziele w zaleznosci od pogody zrzuta na zwyczajna Very Happy parada po Kazimierzu Twisted Evil smaczne jedzonko Razz pisac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skeene




Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Kwi 2009 17:44     Temat postu:

ja pracuje wiec odpadam ale pomysl fajny

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skeene dnia 18 Kwi 2009 17:44 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendzior




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sułowiec ok. Zamościa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Kwi 2009 15:11     Temat postu:

Pruszam jeszcze raz sprawe naklejek bedą one czy nie ? bo widze że w zapomnienie pomysłm ucieka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Kwi 2009 18:21     Temat postu:

kendzior nie wiem czy jest sens napisze Ci krotko zobaczymy jak wyjdzie kolejny spot ktory odbedzie sie najprawdopodobniej 24 kwietnia narazie to cinko widze zeby mial kto je wozic

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez molo dnia 19 Kwi 2009 18:26 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arman




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN- GARBÓW
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Kwi 2009 19:20     Temat postu:

Nie no , Panowie, nie odciajcie się tak.... Z Jarq 87 jesteśmy z Wami, tylko bez sensu było pokazywać, albo odzywać się na tematy zlotów skoro obaj mieliśmy problemy z furkami. Jeśi chodzi o naklejki jestem jak najbardziej ZAAAA. Niestety nie mam "daru" zmontowania czegośtakiego;) Jeśłi się dogadacie<nie należe do wymagających> Wrzućcie temat na forum a zgłosim się po naklejki;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarq87




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Garbów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Kwi 2009 20:49     Temat postu:

Siemka wszystkim po długiej nie obecności, sorki że sprawa ucichła na temat naklejek... Ale miałem parę problemów z samochodem i życiem osobistym, na szczęście obydwa problemy się rozwiązały pomyślnie i jest oki:) W takim razie sprawa naklejek jest taka ze trzeba mi podesłać projekt tamten ostatni molo i go dopracuje i będzie git malina. Tak Armanku:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arman




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN- GARBÓW
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Kwi 2009 20:59     Temat postu:

A już myślałem że nas wyalienują : ) Musimy się stary trzymać, bo poleciiiiiiiim... jak nic ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarq87




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Garbów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Kwi 2009 23:09     Temat postu:

ttaaaaaa...Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendzior




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sułowiec ok. Zamościa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Kwi 2009 17:45     Temat postu:

Aha spoko a moze byście przełozyli spocik na 1 maja to i ja bym sie pojawił bo planuje w dniach 29-30 kwietnia pozbyć się juz swoich "laseczek" Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Kwi 2009 21:58     Temat postu:

ze spotem trzeba pomyslec jesli chodzi o date bo np ja 1 maja urzeduje nad jeziorkiem jesli pogoda dopisze jak ktos chce moze sie wkleic swobodnie bo to dzikie pole przy jeziorze (krasne) Very Happy a z naklejkami wstepny projekt naklejki jest na forum i na naszej klasie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 22 Kwi 2009 11:18     Temat postu:

mnie to wogóle ciężko powiedzieć cokolwiek nt. spotów i wyjazdów bo ostatnio strasznie zajęty jestem; albo jedna szkoła, albo druga, albo szkolenie na instruktora jazdy, i tym sposobem mam prawie każdy weekend zapierdzielony jakimiś zajęciami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 49, 50, 51  Następny
Strona 8 z 51

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin