Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
SPOCIK W LUBLINIE SETEK??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 49, 50, 51  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Sty 2010 22:16     Temat postu:

A co, wodę miałeś zalaną czy płyn mocno rozcieńczony? No kiszka niezła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarq87




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Garbów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Sty 2010 23:03     Temat postu:

Miałem płyn lany, tylko już wcześniej mi to gdzieś ubywało, wtedy nie wiedziałem że gdzieś się rozszczelniła chłodnica. Sam doszedłem do tego przed wizytą u mechanika bo na plastikach pod chłodnicą to aż mokro było... Myślałem kiedyś że może pobiera płyn, czyli uszczelka pod głowicą ale mechanik wykluczył tę ewentualność bo przejrzał olej który okazał się być OK. W konsekwencji po odpaleniu (bez problemowym) zamarzał mi parownik po 5 min pracy silnika. czyli zapewne płyn nie szedł przez parownik tak jak ma za zadanie i zamarzał parownik... Dziwne bo jak z pracy wracałem to rozgrzewałem go kurcze 40min, dopiero po takim czasie dało radę jechaćSad Mam nadzieje że to tylko to było przyczyną że seta nie dawała rady... Jutro odbiór z samego rana:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Sty 2010 17:53     Temat postu:

to lipa Jarq Sad
mi sie szykuje wymiana uszczelki pod miska przy okazji moze dostane sie do slizgu dolnego z tego co widze trzeba bedzie wyciagac kolektor ale to na wiosne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarq87




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Garbów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 12 Sty 2010 23:10     Temat postu:

Już odebrałem seta zrobiona i wszystko OK. Tylko jak zawsze muszą coś zwalić!!!!Sad Zepsuli mi lakier!!Sad odprysła taka warstwa wierzchnia lakieru (takie przezroczyste cudo) i różni się kolor na masce. Pewnie przez to jak polali cały samochód ciepłą wodą bo powiedzieli że stał 3 dni i lodem zaszedł i nie sprawdzałem nic bo nawet mi do głowy to nie przyszło... Dopiero kilkanaście godzin po odbiorze i przyprowadzeniu setki do domu, wyszedłem zobaczyć jak ta nowa chłodnica wygląda zobaczyłem ten lakier na masce:( Miałem jechać do niech ale ale śpieszyłem się do Lublina i nawet zadzwonić nie miałem za co... Jak im to udowodnię teraz...??? Lipa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skeene




Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Sty 2010 10:04     Temat postu:

dobra pany poszukuje silnika od primery 2.0 GT ktos wie gdzie moge takie cudo dostac??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Sty 2010 16:04     Temat postu:

był ostatnio na szrocie tam koło piask. auto-świat czy jakoś tak, mają sporo stuffu na allegro wystawione. wjazd był koło jakiegoś przystanku PKS jakieś 5km za wlotem na dwupasmówkę w Piaskach, w stronę LBN.
Z tego co kojarzę to było P10 GT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Sty 2010 21:04     Temat postu:

a to nie musi razem ze skrzynia brac tego silnika z przegubami i pierdulami??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arman




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN- GARBÓW
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 16:32     Temat postu:

skeene napisał:
dobra pany poszukuje silnika od primery 2.0 GT ktos wie gdzie moge takie cudo dostac??

Jest taki silniczek w markuszowie na złomie i możesz popytać w \Zagrodach. Słyszałem że sporo silników jest na jakimś złomie jadąc nabiłgoraj. Ćmiłów chyba. Jak będziesz jechał nie spoób nie zauwazyć, spory szyld podobno winieje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skeene




Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 16:47     Temat postu:

dzieki za info napewno sie rozejze MOLO no wlasnie skrzynia z pierdolami ale wiadome ze jak silnik to i cala reszta troche sie to wydaje glupie... ale... efekt moze byc oszalamiający Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 20:02     Temat postu:

skeene nie watpie tylko mnie zastanawialo jak z przelozeniami Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suchy1600




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Sty 2010 14:31     Temat postu:

Cześć chłopaki,
Jestem świeżak na forum, nie dawno zakupiłem setke, chętnie wpadne kiedyś na jakiś spocik, a co do naklejki jestem jak najbardziej za

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Sty 2010 21:10     Temat postu:

witamy nowego klubowicza Very Happy
spoty narazie odwolane w styczniu nic nie wypali Crying or Very sad zobaczymy co sie bedzie dzialo w lutym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suchy1600




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Sty 2010 21:18     Temat postu:

Nie dziwie się, chociażby ze względu na warunki pogodowe :/ Jeszcze będzie czas się spotkać na pewno

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez suchy1600 dnia 23 Sty 2010 21:19 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarq87




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Garbów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Sty 2010 21:48     Temat postu:

Witam nowego kolegę, znów nam się powiększa składzik:) Bardzo fajnie! NO raczej w tym miesiącu nie da rady, ciekawe jak w lutym, ale jeśli takie mrozy będą to lipa po całości. Ja proponuję na wiosnę coś zrobić dopiero jak już będzie dużo cieplej. A i jeszcze jedno suchy1600 nie kupiłeś tej setki czasem z allegro? Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suchy1600




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Sty 2010 22:23     Temat postu:

Dokładnie Jarq87 Pewnie mówimy o tej samej bo nawet avatarek mam z aukcji, ciekawie na zdjęciach wyglądała, pojechałem, zobaczyłem i nawet chwili się nie zastanawiałem Wink Już sprawdzona od kazdej strony teraz cieszę się łądnym i zdrowym okazem. Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 49, 50, 51  Następny
Strona 33 z 51

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin