Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
SPOCIK W LUBLINIE SETEK??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 49, 50, 51  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Sty 2010 22:49     Temat postu:

zostaje czarny bo nizle wyglada metalik bedzie tak jak byl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skeene




Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Sty 2010 13:32     Temat postu:

DJ.LUDI co do amorków jesli cie interesuje to sprezyny kupilem za 300zl komplet MTS TECHNIK -35mm nawet fajnie wyglada i teraz planuje 16" fele na lato kupic mysle ze to zajebisty zestaw

a co do amorkow to KAYABY czy jakos tak nie pchaj kasy w bloto no chyba ze chcesz gwintowane... ale to są spekulacje... i wlasnie dobrze sie zastanów do czego ci to wszystko... ja sie do tej pory nie moge zdecydowac Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skeene dnia 29 Sty 2010 13:36 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 29 Sty 2010 20:34     Temat postu:

stary powiem tak i tak juz wsadzilem prawie 5 patykow w setke jeszcze teraz sonda mi chyba walnela i chce was zapytac wlasnie czy ktos juz wymienial ja i jaka kupic bo oginalna kosztuje prawie 450zl:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Sty 2010 3:05     Temat postu:

o sondzie gdzies bylo na forum nie mam pojecia jak z nia jest bo jak kupilem mialem nowke az swiecila:D Cyprian proponuje jakies swirowanie setkami w niedziele na sniegu:Dprzemyslec Razz
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skeene




Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Sty 2010 9:49     Temat postu:

o ktorej i gdzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 30 Sty 2010 10:32     Temat postu:

cos mowil o parkingu pod macro i parkingu nad zalewem ale nad zalewem postawili szlabany to nie wiem czy by sie udalo tam wjechac mozna pomyslec nadtym no i moze jakis filmik by sie nagralo

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez molo dnia 30 Sty 2010 11:03 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arman




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN- GARBÓW
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lut 2010 11:09     Temat postu:

Siemanko Wink
Niestety w wyniku przykrego zdażenia pieknego sobotniego poranka mam do sprzedania NISSANA 100NX 2.0 GTi sr20de 91r NA CZĘŚCI o wyp:
Centralny zamek
Autoalarm
El. szyby
El. lustrka
Klimatyzację
Swiatła przednie od golfa IV( uszkodzone mocowania prawej lampy i jedno lewej- na życzenie klienta mogę to zespawać ew pokierować kto takie rzeczy robi)
Alu felgi 15 z oponami 195/50-przód i 195/55- tył Opony w średnim stanie<przód> na tyle jeszcze mozna trochę pojeździć.
Autko posaidało gaz, butla w prawdzie jest do wywalenia<brak legalizacji>ale są zawroki parownik i inne rzeczy instalacyjne które wbrew pozorom jesli ktoś kupuje nowe trochę kosztują.
Do atutów trzeba też dodać że jeździł nim KASKADER-pechowiec co automatycznie podnosi wartość rynkową auta <oczywiście joke>Razz


Generalnie w samochodziku wszystko działało poza Klimą<nie nabita> i prawa szyba się nie podnosiła. Silniczek działa, tylko tam coś spadło i nie podnosiło. Na przekładkę w żaden sposób to nie wpływa.

Sporo rzeczy w nim zrobiłem np całościowe malowanie, poprawa stanu elektryki, wymina tylnych piast, klocków hamulcowych, wymiana alternatora, rozrusznika. Założyłem nowe sprzęgło koszt samego sprzęgła 600zł-przejechałem na nim ok2 tys. Przy okazji zaglądane było do skrzyni. Poprawiony układ chłodniczy, nowa pompa wody, Tak więc w ..j rzeczy było zrobione i trochę kasy włożone.

Jeśli chodzi o karoserię Uszkodzonę są takie części jak:
zderżak
lewy "boczek"
maska
podłuznica
Reszta jest do zabrania.

Fotki wstawię niebawem.

Co do cen, bedą BAAAARDZO przystepne. Chcę wyjść tylko połowę włozonej kwoty po niżej kreski;) Wszystko do dogadania.
W razie pytań podam nr: 796 535 575


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Lut 2010 17:05     Temat postu:

...a wiec dobiles setke Arman Sad
odezwe sie na PW


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arman




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN- GARBÓW
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lut 2010 17:31     Temat postu:

Dobiłem???? Poprostu nie była mi przenzaczona ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2009
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakuf i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Lut 2010 20:33     Temat postu:

czyta się ten post że aż oczy więdną: "zdażenia", "zderżak", "po niżej"... słowniki Panie i Panowie, słowniki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arman




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN- GARBÓW
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lut 2010 22:03     Temat postu:

hehehe dlaczgo nie dziwi mnie ten komentarz..... ????? ;P
może jednak skusisz sie na ZDEŻAK???????
PO NIŻEJ niedługo wkleję zdjęcie dla rozeznania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molo




Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Lut 2010 15:52     Temat postu:

no bo juz raz ja zalatwiles a teraz ja no dobiles heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arman




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN- GARBÓW
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 04 Lut 2010 20:40     Temat postu:

Jest tak jak mówisz nie da się ukryć Molo.
Ale ... cyk Walenty na bok sentymenty
http://www.allegro.pl/item911865840_2_0_gti_sr20de_czesci_tanio_polecam.html - oto link do mojego cudeńka:) Częstujcię się do woli Wink POzdrówki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarq87




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Garbów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Lut 2010 23:43     Temat postu:

No i coś Ty znów zrobił z ta seta??Arman ja piszę się na kilka części. Mianowicie to co pamiętam na obecną chwilę to interesuje mnie takie cudeńko w stylu maskownicy przy kluczyku (stacyjce), wiesz o co kaman? No i lewą kratkę od nawiewu:) Poza tym coś wynajdę co Ty miałeś a ja nie...;/ Może się ustawimy w sobotę? Dam Ci zarobić troszkę może heh. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarq87




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Garbów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 05 Lut 2010 0:06     Temat postu:

A może i frazeologiczne...?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarq87 dnia 05 Lut 2010 0:13 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 49, 50, 51  Następny
Strona 35 z 51

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin