Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
spocik we wrocławiu!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Paź 2009 11:56     Temat postu:

czyli chwila gadki szmatki na jakimś parkingu, a potem kawa np w McSyfie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18 Paź 2009 12:06     Temat postu:

gem napisał:
czyli chwila gadki szmatki na jakimś parkingu, a potem kawa np w McSyfie??

No to gdzie i o której?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Paź 2009 12:09     Temat postu:

ustalmy najpierw gdzie, bo to dla mnie wazna kwestia, bo jak potem kawa w lokalu, to muszę zostawić Elizę i Albinę w domu... jak inne rozwiązanie, to dziewczyny też będą Wink))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18 Paź 2009 12:17     Temat postu:

gem napisał:
ustalmy najpierw gdzie, bo to dla mnie wazna kwestia, bo jak potem kawa w lokalu, to muszę zostawić Elizę i Albinę w domu... jak inne rozwiązanie, to dziewczyny też będą Wink))

Magnolia, TGG, Milenijny, Andersa, inna lokalizacja?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Paź 2009 12:49     Temat postu:

byłem się wykąpać i widzę żadne zmiany...;(
idę z psem...jak wrócę to może coś się ruszy..Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gem dnia 18 Paź 2009 12:50 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Savage 0007
stary wyjadacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Paź 2009 12:58     Temat postu:

Podajcie godzine a my sie dostosujemy....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Paź 2009 13:20     Temat postu:

widzę, że nic z tego nie będzie...chyba przez pogodę...w takim razie idę zaraz po piwko Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reactive




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Paź 2009 13:32     Temat postu:

Jakbyście sie zdecydowali na spota pod Magnolią to wpadnę ,tak czy siak musze tam podskoczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sledzik




Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Paź 2009 15:37     Temat postu:

komu sie bedzie dziś chciało wpaść domnie do garażu po21 to zapraszam wymieniamy silniki wkońcu:PRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Savage 0007
stary wyjadacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lis 2009 17:15     Temat postu:

Checi na jakis spocik sa ,sobota godz 16 miejsowka do uzgodnienia czs mozna zmienic .
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Lis 2009 18:11     Temat postu:

zmienić, zmienic... jak sie uda to moze nową bestią podjadę z rz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iwcia_ilu




Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 06 Lis 2009 19:47     Temat postu:

....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpi




Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 498
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06 Lis 2009 23:26     Temat postu:

Savage 0007 napisał:
Checi na jakis spocik sa ,sobota godz 16 miejsowka do uzgodnienia czs mozna zmienic .

Ja się oczywiście piszę. Podajcie miejsce i będę!
gem napisał:
zmienić, zmienic... jak sie uda to moze nową bestią podjadę z rz Wink

A jakie zmiany zalecasz?
Co za bestyj się szykuje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kpi dnia 06 Lis 2009 23:29 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lis 2009 12:24     Temat postu:

i jak, spocik sie odbyl?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Savage 0007
stary wyjadacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lis 2009 17:23     Temat postu:

Hmm chyba tak kazdy u siebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Spotkania, zloty... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 51 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin