Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Klocki przód
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Koszty związane z użytkowaniem 100NX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 27 Maj 2006 15:39     Temat postu:

mnie to juz czeka i chyba bede robił cały komplet: klocki, zaciski tarcze-chce cos sportowego bo te nasze hamulce to porazka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 27 Maj 2006 19:41     Temat postu:

Próbowałem znaleść jakieś tuningowe tarcze do NX i raczej z marnym skutkiem,
może ktoś zna jakiś namiar na takie tarcze w rozsądnej cenie. Moje tarcze po nagrzaniu chamulców troche trzepie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 27 Maj 2006 22:37     Temat postu:

sa brembo do nx ;] zapytaj w motoryzacyjnym lub napisz do kogosc na allegro co sprzedaje tarcze brembo, mi tez to jakos słabo hamowało kupiłem nowe klocki SBF nie wiem co to za firma, i hamuja duzo lepiej, napoczatku przy hamowaniu smierdziało ale juz jest ok
Powrót do góry
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27 Maj 2006 22:59     Temat postu:

Chrosta dobrze mowi na bank sa brembro do 1.6, co do 2.0 nie wiem nie interesowalem sie tym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 28 Maj 2006 11:28     Temat postu:

ja mam Brembo na przodzie i na tyle, spróbuj w intercarsie, na nawiercane albo nacinane bym nie liczył, też szukałem i nic Sad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 29 Maj 2006 23:24     Temat postu:

Czyli szkoda czasu na szukanie wynalazków Sad Brembo i już.
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 30 Maj 2006 0:33     Temat postu:

Moze ktos zmieniał hamulce w naszym 1,6. Bo jak powszechnie wiadomo skutecznoscia nie grzesza Sad moze od pimery albo od gti ? probowal ktos cos takiego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 30 Maj 2006 9:13     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
Moze ktos zmieniał hamulce w naszym 1,6. Bo jak powszechnie wiadomo skutecznoscia nie grzesza Sad moze od pimery albo od gti ? probowal ktos cos takiego?

ja sie przymierzałem do tych od Primiery GT, zaciski i tarcze, ale troche rzeźbienia jest, a że nie chciałem kupować w ciemno takiego zestawu, nic z tego nie wyszło, ale kolega sam założył w Primierze zaciski i tarcze od 300ZXa więc wszystko jest do zrobienia Very Happy
Powrót do góry
hermik




Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź

PostWysłany: 22 Cze 2006 8:54     Temat postu:

Zadam moze banalnie lamerkie pytanie,
ale czy przy wymianie klockow potem odpowietrzac trzeba hamulce?
Czy same klocki tylko sie wymienia i tyle?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 22 Cze 2006 9:06     Temat postu:

Ja jak wymienialem klocki to i od razu sobie odpowietrzylem hamulce.
Powrót do góry
hermik




Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź

PostWysłany: 26 Cze 2006 15:10     Temat postu:

kaszijamy to sa oryginalne klocki? Dobre sa waszym zdanime?
Jesli tak to jade je jutro qpic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hermik




Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź

PostWysłany: 27 Cze 2006 11:38     Temat postu:

Ok juz zalozylem, faktycznie nie bylo to takie trudne.
Opisze krotko co i jak dla tych ktorzy tak jak ja do tej pory nigdy tego nie robili.
Sprawa jest banalnie prosta, mozna ja zrobic spokojnie samemu, nie trzeba placic mechanikowi.

*** uwaga slownictwo moze byc nie fachowe, za co przepraszam, ale jestem laikiem jesli chodzi o mechanike samochodowa.


Nalezy przydotowac:
-lewarek
-klucz do ql
-klucz 14
-mloteczek
-przydadza sie tez dwa prety lub duze solidne srubokrety (do wcisniecia bolca Wink

Zabieramy sie do roboty:
Podnosimy auto na lewarku, ale tak zeby kola jeszcze dotykaly ziemi,
wtedy luzujemy sruby na kolach. Kiedy juz sa poluzowane, podnosimy auto na lewarku, tym razem tak aby juz kola wisialy w powietrzu. Odkrecamy kola do konca i kladziemy obok.

Przed nami widac tarcze i zacisk ze szczekami.
Kluczem 14 odkrecamy sruby trzymajace zacisk (dwie od gory i od dolu). Sroby sa
od wewnatrz blotnika.. moga byc zapieczone wiec WD40 tez sie przyda.
Po odkreceniu srob, zdjemujemy zacisk, wyjmujemy szczeki i wkladamy nowe.

Teraz jedyny problem jest z tym ze caly ten zacisk (szczeki) nie pasuje, poniewaz poprzednie klocki byly juz starte, a nowe sa duzo grubsze. Co nalezy zrobic, to wcisnąc walec wystajacy (ten ktory dociska szczeki kiedy wszystko jest zamontowane). Aby go wcisnac poprostu nalezy uzyc troche wiecej sily, najlepiej zaprzeć się solidnym pretem o wystajace fragmey zacisku. Po wcisnieciu powinien pasowac i wejsc na klocki.

skrecamy, zakladamy kolo (analogicznie do zdejmowania)....
I wszystko powinno byc cacy.
Odpalamy silnik, pompujemy kilka razy pedalem hamulca zeby stwardnial i gotowe!)


Powodzneia..

PS> tekst byl pisany na szybko z glowy, ale mysle ze wszystko w miare jasno opisalem


Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 27 Cze 2006 13:34     Temat postu:

hermik napisał:
...Opisze krotko co i jak dla tych ktorzy tak jak ja do tej pory nigdy tego nie robili....

mała uwaga: nie trzeba zdejmować całego zacisku, wystarczy odkręcić jedną śrubę, na drugiej odchyla się jak na zawiasie :smt001


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hermik




Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź

PostWysłany: 27 Cze 2006 14:29     Temat postu:

faktycznie, tak jest tez w instrukcji... ale to chyba musi byc dolna sroba, bo jak odkrecilem najpierw gorna to nie dalo rady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 27 Cze 2006 15:16     Temat postu:

dokładnie, dolna śróba, ale kończmy z tym OT-em, bo temat jest o czym innym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Koszty związane z użytkowaniem 100NX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin