Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Smarowanie turbosprężarki
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Maj 2012 8:26     Temat postu: Smarowanie turbosprężarki

Witam może macie jakieś dojścia do kogoś kto ma 200sx s14 sr20 albo sami wieci coś na temat odnośnie z kąd lepiej zrobić dojście oleju do turbiny... słyszałem dwie opcje: Reduktor od czujnika oleju albo z bloku silnika. pozdrawiam. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków i Krasnystaw
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Maj 2012 6:39     Temat postu:

Ludi zapytaj na JCFie, sporo ludu tam ma DET'y i myślę że pomoże ktoś sensowny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Maj 2012 9:49     Temat postu:

Już byem u chopaków w tomaszowicach oni zajmują się tylko 200sx'ami i powiedzieli że w bloku silnika jest zaślebka i z tamtą doprowadzić przewód. Dzięki stary pozdrawiam... I od poniedziaku biore się za kompletne malowanie niedugo się zobaczymy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek60




Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Maj 2012 18:02     Temat postu:

To gdzie w końcu to zrobiłeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Maj 2012 17:06     Temat postu:

Jeżeli chodzi o doprowadzenie oleju to będzie z kanału w bloku który jest zaślepiony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Maj 2012 17:30     Temat postu:

Jeszcze to auto nie jest doładowane ??!! 8 marca 2011 miał minąć miesiąc i turbo by było. A myślałem, że mój projekt długo trwał Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2012 15:53     Temat postu:

Stary nie lubie odwalać hautury... Kupiłem drugą turbine wieksza i była regenerowana ale żeby ją odebrać to wszystko kasa Very Happy A chce najpierw malowanie zrobić kpl a za tydzień sie za machaniczne sprawy wezme. Wiem że to już trwa ale wiesz student biedny Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2012 16:29     Temat postu:

Też jestem a w zasadzie można powiedzieć byłem studentem i jakoś poszło. Ale nigdy nie było tak, że pisałem na forum "za miesiąc będzie turbo" a odzywałem się za ponad rok jak doprowadzić do niej smarowanie ;] . Pochwal się co to za cudo zatem kupiłeś taka suszara

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2012 21:22     Temat postu:

Udało mi sie kupić za 400zl garrett t28 a regeneracja mnie wyniosła 800zl.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dj.ludi dnia 31 Maj 2012 21:25 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2012 21:56     Temat postu:

Ciekawe jak i kiedy to będzie jeździło. Jakie sprzęgło do tego planujesz?
W ogóle to założyłbyś jak Bóg przykazał temat z opisem swojego auta...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 31 Maj 2012 22:03 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2012 22:37     Temat postu:

Planuje za 2-3 tygodnie wyjrchać chciałem zdążyc na zjazd nissanów ale się nie uda za rok będe na pewno... A opis to jak skończe choć pewnie "facghowcy" tu na forum będą i tak wiedzieć swoje Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Cze 2012 8:37     Temat postu:

A nie możesz teraz opisać poszczególnych podzespołów ?? to chyba nic nie boli prawda ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Cze 2012 11:59     Temat postu:

Ale jak bede robił opis to chciałem zdjęcia też wrzucic od razu stery wytrzmesz 2 tygodnie Very Happy Ale powiem ci tylko że intercooler Fmic kosztował 320zl, zawór blow off type-rs z regulacją od 0.6 do 2.0 180zl jeszcze zegary musze kupi do ciśnienia turbo. i ciśnienia oleju siedzenia kpl bo zrobiłem w skórze 900zl i jeszcze jakieś pierdoły dojdą np wczoraj chciałem odpalić i przekażnik chyba poszedł te które są koło akumulatora bo jak przekręce stacyjke to tak tyk tyk i jakby akumulator był rozładowany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Cze 2012 14:58     Temat postu:

Taniutki ten icek, jakie wymiary ?? Bo ja za swojego dawałem 450. Pierwsze słyszę żeby BOV miał jakąś regulację... Napisz jakie sprzęgło planujesz, wtryski, pompa paliwowa, na czym to będzie strojone/kto będzie stroił, czy planujesz regulator ciśnienia paliwa, jakie doładowanie, jaka moc/moment. Możesz zrobić na razie opis bez zdjęć a potem zdjęcia dodasz. Obawiam się że jak miesiąc trwał ponad rok to 2 tygodnie to będzie z 8 miesięcy Razz .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dj.ludi




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Cze 2012 16:19     Temat postu:

Bez przesady teraz mam akurat źniwa bo mam swoj zespół po weselach wiec i kasa bedzie intercooler wymiary rdzenia 550,140,60 narazie nie bede zdradzał szczegółów bo takiej sety w polsce nie bedzie napewno. ale planuje lekka reka 220km i 300 momentu więcej mi nie potrzeba bo chce żeby silnik mi długo służył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin