Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

SR20DE - wydajność wtryskiwaczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 30 Wrz 2007 13:40     Temat postu: SR20DE - wydajność wtryskiwaczy

mam pytanie Very Happy wie ktoś jaką mają wydajność wtryski w GTI(SR20DE) Confused: Pozdrawiam Nissio

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 30 Wrz 2007 15:19     Temat postu: Re: 100 NX GTI

NISSIO100 napisał:
mam pytanie Very Happy wie ktoś jaką mają wydajność wtryski w GTI(SR20DE) Confused: Pozdrawiam Nissio

A jaki jest związek Twojego pytania z tytułem wątku? Tym razem zmieniam, ale czy następnym razem wątek się uchowa - nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Wrz 2007 16:26     Temat postu: Re: SR20DE - wydajność wtryskiwaczy

NISSIO100 napisał:
mam pytanie Very Happy wie ktoś jaką mają wydajność wtryski w GTI(SR20DE) Confused: Pozdrawiam Nissio


Z tego co się orientuję to ori wytryski w SR20DE (ok. 260cc) mają "zapas" mocy, ale tylko jeśli chciałbyś dłubać w N/A, czyli wzrost mocy rzędu do 20%-30%. Przy tym w N/A w SR20DE wraz z obrotami spada ciśnienie paliwa co działa dodatkowo na minus (w SR20DET nie ma tego problemu).
Ale z tego co widzę Twój projekt zakłada zaturbienie fury i wzrost mocy rzędu 80-100% więc nie obejdzie się na pewno bez zmiany wtrysków - minimum to pewnie te z 200SX od SR20DET ale gdy mowa o 250-300hp to i to będzie mało, masz tu coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 30 Wrz 2007 16:38     Temat postu:

Dokładnie wzrost mocy będzie powiedzmy drastyczny!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Wrz 2007 17:26     Temat postu:

A moje piękne oczka pamiętają wartość 269cc/min... i że jest identycznie jak w P10 GT i N14 GTI, ale to szczegół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 30 Wrz 2007 17:54     Temat postu:

elo!elo! nie kłóćmy się o 9cc wartość reda przybliżona nie ma problemu !ale foster masz aptekarskie podejście do sprawy pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 30 Wrz 2007 23:08     Temat postu:

NISSIO100 napisał:
elo!elo! nie kłóćmy się o 9cc wartość reda przybliżona nie ma problemu !ale foster masz aptekarskie podejście do sprawy pozdro

Ani mi w głowie kłótnie, dlatego napisałem że to szczegół - zresztą, godny pominięcia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mrągowo

PostWysłany: 01 Paź 2007 19:09     Temat postu:

NISSIO100 napisał:
Dokładnie wzrost mocy będzie powiedzmy drastyczny!!!


ile zamierzasz osiągnąć ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NISSIO100




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MILTON KEYNES UK

PostWysłany: 01 Paź 2007 21:04     Temat postu:

Na początek myślimy 250 koników!!!Ale chce aby konstrukcja modów obiecywala rozwój!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Paź 2007 11:38     Temat postu:

NISSIO100 a z ciekawości za ile wychaczyłeś te SARDy 550cc? to są używki czy nówki, bo nówki chodzą po ok. 500$ Shocked

Dziex za info, fakt mogłem na prv Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadziaQDI




Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Sie 2009 15:16     Temat postu:

Posiadam silniczek sr20de (105KW) czy listwa wtryskowa(wtryski) z primery p10 silnik 2.0 16V z 1995 roku będzie pasowała do mojej setki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lis 2009 12:32     Temat postu:

Seryjne wtryski starczają do zapewnienia optymalnego składu mieszanki do ok. 165KM bez podnoszenia ciśnienia paliwa, więcej mocy można uzyskać ale już będzie robiło się ubogo...
Turbina podnosi ciśnienie paliwa bowiem regulator montowany na szynie jest dwukierunkowy - na podciśnieniach zmniejsza ciśnienie a przy nadciśnieniach zwiększa, pamiętać należy o tym że seryjna pompa nie da nam wiecej jak 3 bary więc przy turbo i tak nie podbije nam tego ciśnienia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Lis 2009 21:33     Temat postu:

a ja mam nizmo 2.0 GTI SR20DE i mysle wyciagnac z niego tak 180KM to wtryski musze zmienic czy wystarczy tylko pompe paliwa wymienic na bardziej wydajna??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 22 Lis 2009 23:11     Temat postu:

Wtyski będziesz musiał zapodać z 200SX albo z SR20VE odpoweidnie 370 lub 330ccm.
No i rzecz jasna potem to wszytko wystroić...
Ps. do zorbienia takiej mocy nie obejdzie się bez wymiany kolekotra, wydechu, dolotu, wałków rozrzadu...
Co dowałków to poelcam JWT S4 ew. Brian Crower Stage 2 - świątka odradzam, testowałem już wszytko no i światki to taki syf że od kręcenia rozrusznikiem sie wyceirają Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lis 2009 21:05     Temat postu:

dzieki bardzo dostosuje sie do twoich rad dzieki
a kolektor mam już kupione niedlugo montuje i biore sie za reszte


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin