Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Kolektor wydechowy do GTI (SR20DE) - kupić czy zrobić?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Lis 2009 17:20     Temat postu:

Kolego zywy0911 zachowanie jakie prezentujesz przyczynia się do problemów w wyszukiwaniu informacji potrzebnych innym forumowiczom, dlatego temat wątku poprawiam ja a Ty dostajesz ostrzeżenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lis 2009 18:10     Temat postu:

a jak zmienic kolektor wydechowy w 1.6 gaznik to czy duzo sie zmieni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 15 Lis 2009 18:12     Temat postu:

kolega Gosciu w swoim gaznikowcu po zmianie ori wydechu na 4-2-1 i reszcie na 2" shamowal auto na 109km i cos ok 145Nm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 16 Lis 2009 12:08     Temat postu:

Potwierdzam wypowiedz RZ, daje i to sporo bo czuc to nie magnetyzer :p albo tlumnik superfllow Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
silver




Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 16 Lis 2009 12:22     Temat postu:

zobaczymy ile u mnie pójdzie w górę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Lis 2009 12:22     Temat postu:

Zreszta sama podmianka kolektora na 4-2-1, przy seryjnej reszcie, dorzuca troszke mocy i calkiem pokazna ilosc momentu. Generalnie jak chcesz rozluzniac wydech to 421 to podstawa

No ale koniec offtopa

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Lis 2009 23:14     Temat postu:

wlasnie ostatnio sie nad tym zastanawialem i pociagnac caly uklad z nierdzewki ale nie wiem o jakej srednicy rure bym mogl dac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 17 Lis 2009 13:09     Temat postu:

Rura 2" od kolektora do konca, wiekszej nie ma sensu klasc. Koszt nierdzewki jest znacznie wiekszy niz zwyklej rury wiec pozadnie sie zastanow. Jesli masz zamiar posmigac setka troche dluzej to moze i warto. Jesli natomiast wydech > pol roku i do zyda to odpusc sobie.

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewy
stary wyjadacz



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdynia
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Lis 2009 23:19     Temat postu:

pomysli sie wiadome:)ale jak z nierdzewki to przy sprzedazy cenna inna jasna rzecz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Lis 2009 23:25     Temat postu:

lewy jak bys chcial to moge zalatwic ci rury nierdzewne w promocyjnej cenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskowski




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 12 Mar 2010 21:18     Temat postu:

zywy0911, chyba właśnie zmieniasz seryjny żeliwny 4-2-1 na ten kwasowy 4-2-1 z zakupów grupowych na NKP? Jak wrażenia- czy są jakieś- pochwal się. Ile kosztują rury nierdzewne fi60?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2010 16:49     Temat postu:

kolego Miskowski kupilem kwasowy 4-2-1 fi60 czyli 2,5 cala i powiem ci ze jest jest roznica jest dosc fajna ale ta frajda szybko sie skonczyla bo panewka sie obrycila na korbie i czeka mnie remont

a kolektor kupilem za 900zl ale kupowalem go w grudniu

a i ja mam odrazu caly wydech do konca pociagniete 2,5 cala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2010 18:54     Temat postu:

Też kupiłem SSAC`a oryginalnego za 750zł przy czym ja mam 2.25cala wydech przez co mam większe ciśnienie zwrotne w układzie wydechowym, dodatkowo mam dodane 2 przeloty i przelotowo-komorowy na końcu.Takie połączenie daje lepszy niuton niż wolny wydech....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 13 Mar 2010 23:52     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
Takie połączenie daje lepszy niuton niż wolny wydech....

Nic bardziej mylnego w swojej karierze miałem z 10 różnych wydechów w różnych budach z SR20 pod maską...

Zdecydowanie auto najlepiej ciągnie na 2,5" + przelot... i to w całym zakresie od 1000obr.min do odcinki... różnice miedzy 2,25 a 2,5" przy średnio modowanych silnikach jest praktycznie znikoma i nie przekracza 1KM i 1Nm.

Przykład moja ALmera GTi - ta co była w dwóch wydaniach GT jako budżetowy Tuning... Zrobiłem z niej 167KM i 197Nm na seryjnych wałkach przy czym na pokładzie znajdował się SSAC + 2,5 przelot, po zmianie wydechu na 2" przelotowo komorowy + wsadzenie seryjnego katalizatora moc spadła o 2KM i o tyle samo spadły Nm - przy maks wartościach...

Poniżej przedstawiam przebiegi 2" - przelot komora + seria kat (gorszy) Vs. 2,5" przelot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 14 Mar 2010 9:53     Temat postu:

Hm no to dziwne bo pomysł zrobienia mniejszego średnicowo wydechu zaczerpnąłem z nissanzone.pl.Bodajże bodek wspominał coś na ten temat, a jak myślisz jaki wpływ może mieć takie rozluźnienie wydechu w połączeniu z krótkim układem wydechowym??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin