Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

turbosprezarka? jaka?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 20:43     Temat postu:

Jak masz DS to nie ma tyle możliwości co w DE. Nie ma kompa nie ma zabawy :p. Nie no wróćmy do rzeczy. Jedynie możesz kolektorek dokupić np. od forumowicza GOŚĆ jak jeszcze ma albo zamiana na 73C. Przestawienie zapłonu, dobry dolot i wycięcie kata i zrobienie wydechu tej samej średnicy. Chyba że chodzi o grubszą kasę to można by się pobawić ale raczej zachodu bo lepiej kupić GTI. W DS nie wchodzi w gre swap na SE20DE ponieważ pompa paliwa nie jest w baku tylko pod maską a przerobienie tego troszkę kosztuje. Chyba że wsadziłeś w autko już dużo kasy i jest w stanie BDB to lepiej jest ulepszać swoją furę niż kupić za marne grosze GTI i dołożyć 2 razy tyle. To jest moje zdanie. Jeżeli komuś ubliżyłem albo obraziłem to przepraszam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 23:34     Temat postu:

Paweł napisał:

ogolnie to mam nissana z 95 roku, z tego co mowil moj koles ktory uczy sie na mechanika est on w gazniku, oznaczenie silnika to Ga16ds.


DS'a wsadzali do setki do października 1992r. włącznie, od października 1992 zaczęły zjeżdżać z taśm produkcyjnych GA16DE.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 7:28     Temat postu:

A wziąłeś pod uwagę, że to może być składak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 10:40     Temat postu:

panowie a moze powiecie mi jak to sprawdzic??? to sam zobacze i wtedy nie bedzie zadnych wątpliwosci:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 10:53     Temat postu:

Podnosisz maskę i patrzysz na obudowę filtra powietrza, jeśli ma taki obły kształt to gaźnik, a jeśli prostokątny to wtrysk...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 11:59     Temat postu:

jest owalny wiec niestety wtrysk:( wiec zabawy z komputerem nie bedzie ale moge spokojnie robic cala reszte zeby zwiekszyc moc w silniku:DVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 12:07     Temat postu:

Paweł napisał:
jest owalny wiec niestety wtrysk:( wiec zabawy z komputerem nie bedzie ale moge spokojnie robic cala reszte zeby zwiekszyc moc w silniku:DVery HappyVery Happy


to jak owalny to masz gaźnik. zagubiło Ci się "nie" w zdaniu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 12:10     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
A wziąłeś pod uwagę, że to może być składak?


a może jeszcze miałem wziąść pod uwagę to, że setka była kupiona od 1-szego właściciela, emerytowanego niemieckiego lekarza, który użytkował ją jedynie w niedzielę jeżdżąc na balety przy wurscie i browarze...
Po prostu stwierdzam fakt, skoro ktoś pisze że ma setkę z 1995r., to powinna być ona "poliftowa" (z DE a nie z DS), a skoro tak nie jest, to już nie mój problem aby zgłębiać tą tematykę dalej. To problem właściciela takiej setki, która stoi mu przed domem, aby sprawdził, czy ktoś się może przypadkiem nie pomylił zapodając taki rok produkcji (setkę 1.6 i 2.0 na Europę produkowano do października 1994r.), czy też może wiedzę swą czerpie z dowodu rejestracyjnego z zakładki "data 1szej rejestracji" (która np. miała miejsce w 1995r., podczas gdy rok produkcji auta był zupełnie inny - a VINu nie sprawdził więc nie wie jaki), czy też po prostu nie ma bladego pojęcia jak wygląda i czym się różni setka przedliftowa od setki poliftowej oraz czym się różni z wyglądu silnik GA16DS od GA16DE i najnormalniej w świecie nieświadomie zapodaje herezje.

Pawel18PL napisał:
Paweł napisał:

panowie a moze powiecie mi jak to sprawdzic??? to sam zobacze i wtedy nie bedzie zadnych wątpliwosci:D
Podnosisz maskę i patrzysz na obudowę filtra powietrza, jeśli ma taki obły kształt to gaźnik, a jeśli prostokątny to wtrysk...


albo wbijasz się na google.pl, następnie przechodzisz na zakladkę "grafika", wrzucasz w okienko nazwę "ga16ds" i "ga16de" i już wiesz co masz pod maską.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 12:21     Temat postu:

Opcja wbicia pierwszej rejestracji jako roku produkcji też wchodzi w grę,ale wszystko się wyjaśniło. Wiadomo, że to gaźnik więc po co te nerwy?? A do imiennika Pawła: muszę cię zasmucić ale twoja jednostka jest najmniej rozwojową jednostką z gamy silników jakie występowały w 100nx`ach i wszelkie przeróbki mające na celu zwiększenie mocy są jakby sztuką dla sztuki. Dużych przyrostów nie osiągniesz i najprawdopodobniej będziesz niezadowolony z efektów jakie otrzymałeś...Pieniądze jakie masz zamiar wydać na "tuning" lepiej wydaj na doprowadzenie setki do stanu dobrego, a odwdzięczy ci się bezawaryjnością.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shogun_0




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Crieff
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 19:09     Temat postu:

del

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez shogun_0 dnia 01 Gru 2012 14:59 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Sty 2010 22:07     Temat postu:

Pompa jest mechaniczna a w którym miejscu dokładnie jest to nie wiem bo nie mam DS-a tylko DE. Osoby które mają DS powinni udzielić ci takiej informacji. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawidkrakow dnia 20 Sty 2010 22:09 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DVD




Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Sty 2010 18:57     Temat postu:

Kolego shogun_0 udzielam odpowiedzi specjalnie dla Ciebie.

Tak jak kolega dawidkrakow slusznie wspomnial pompa paliwa w DS jest mechaniczna. Zamocowana na glowicy, dokladniej patrzac od przodu pod maske, za pokrywa zaworowa z prawej strony. Troche glebiej i na lewo od aparatu zaplonowego. Mozliwe ze pod fabryczna puszka filtra powietrza - nie wiem od 3 lat jezdze na dolocie.
Pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shogun_0




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Crieff
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Sty 2010 15:22     Temat postu:

del

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez shogun_0 dnia 01 Gru 2012 14:59 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin