Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Filtr stożkowy / który wybrać / Jak zamontowac ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Kwi 2008 16:11     Temat postu:

foster napisał:
red_shogun napisał:
Tzn. są 3 opcje:

Hmm... no w Twoim przypadku również pozostałbym w tej opcji raczej.
No szkoda że nie skusisz się na tego Pipercrossa...
Ja mam o tyle jasną sytuację że dolot mam ori i cokolwiek wybiorę i tak kasowo to jeden pieron. Przyznam szczerze, że kusi mnie ta wkładka, tłumik szmerów out, filtr na odmę i doprowadzenie powietrza, o dźwięk się nie martwię bo dosłownie dni mnie dzielą od nowego wydechu...


Przeczytawszy Twoją wypowiedź, biorąc pod uwagę fakt że będziesz miał nowy wydech (i domyślam się że potencjalna akustyka stozka i tak niewiele da Razz) i po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, wybrałbym chyba opcję z tą wkładką K&N w ori puchę (mniej roboty, mniej problemów, taniej).
Jednak gdy myślisz perspektywicznie co do modów w swojej furze, to wolałbym się już na tym etapie pokusić o w pełni profi CAI ze stożkiem Pipercrossa (w myśl zasady: robić coś raz a dobrze). Wtedy masz już niezłą podwalinkę pod przyszłe mody, gdy np. z wolnossaka będziesz wyciskał ostatnie poty przy 185kucykach lub gdy zaturbioną SRkę będziesz męczył pod 230kuni Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Kwi 2008 16:23     Temat postu:

red_shogun napisał:
Przeczytawszy Twoją wypowiedź, biorąc pod uwagę fakt że będziesz miał nowy wydech (i domyślam się że potencjalna akustyka stozka i tak niewiele da Razz) i po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, wybrałbym chyba opcję z tą wkładką K&N w ori puchę (mniej roboty, mniej problemów, taniej).
Jednak gdy myślisz perspektywicznie co do modów w swojej furze, to wolałbym się już na tym etapie pokusić o w pełni profi CAI ze stożkiem Pipercrossa (w myśl zasady: robić coś raz a dobrze). Wtedy masz już niezłą podwalinkę pod przyszłe mody, gdy np. z wolnossaka będziesz wyciskał ostatnie poty przy 185kucykach lub gdy zaturbioną SRkę będziesz męczył pod 230kuni Razz

Sorki, nie sprecyzowałem, sprawa tyczy się gti 92' które pozostanie n/a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BELIAL969




Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynów

PostWysłany: 16 Cze 2008 20:38     Temat postu:

Witam mam takie małe pytanko szykuje się u mnie wymiana filtra powietrza hmm i zastanawiam się nad stożkiem ale chodzi mi po głowie wsadzenie w moją setkę silnika na wtrysku który obecnie stoi we wraku niegdyś zapewne pięknego nissana mowa oczywiście o silniku 1.6 - obecnie mam na gaźniku no i do konkretów czy jeśli zakupię blos i resztę potrzebną do montażu filtra no i oczywiście filtr stożkowy to czy jeśli przełożę silnik no o ile znajdę czas i chętnego do pomocy ( bo sam z moją wiedzą to hehe no ) to czy będę mógł wykorzystać ten sam dolot czy nie bardzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalek




Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: 16 Cze 2008 20:44     Temat postu:

pewnie że tak ewentualnie jakieś drobne zmiany przy mocowaniu ale stożek jak najbardziej może zostać taki sam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BELIAL969




Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynów

PostWysłany: 16 Cze 2008 21:00     Temat postu:

No a blos będzie pasował czy nie trzeba przy wtrysku , żebym nie wyłożył kasy a za chwile no wiecie zresztą ?? w ogóle mam trochę pomysłów na orzeźwienie mojej setki ale o tym kiedy indziej hehe na razie filtr muszę zmienić Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BELIAL969 dnia 16 Cze 2008 21:36 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalek




Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: 16 Cze 2008 21:05     Temat postu:

np Redu ma blosa u siebie a również ma wtryski, (pomijając że ma gti Wink ) ale zasada działania podobna, jedynie łączniki gumowo sylikonowe czy te kolanka kolorowe prosciej mówiąc mogą sie różnic, nie widziałem 1,6 na wtrysku ale zakładam że śmiało możesz kupować stożek i blosa i ci zostanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Cze 2008 19:23     Temat postu:

To ja z innej beczki: czy dzięki temu "profesjonalnemu" dolotowi który stworzył poprzedni wlasciciel filtracja się dubluje (bo w tej czarnej puszcze to siedzi normalny filtr powietrza, tak?) ? Czy mi sie tylko wydaje?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kriczer dnia 17 Cze 2008 19:24 , w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalek




Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: 17 Cze 2008 19:33     Temat postu:

Laughing no tak, chyba że z tej czarnej puszki wyjął standardowy filtr, wtedy można powiedzieć że ma filtr stożkowy bez power rury Wink Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 17 Cze 2008 19:38     Temat postu:

Bede musiał w wolnej chwili ja rozkręcić i zobaczyć Wink Jak standardowy został to będzie niezły zonk Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalek




Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: 17 Cze 2008 19:46     Temat postu:

to byś miał podwójną siłe filtrowania Very HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Cze 2008 23:22     Temat postu:

Dzisiaj sprawdzilem , nie mam podwojnej sily filtrowania Very Happy ale za to mam TU piekny niefiltrowany dolot ;P bo nieszczelne jest. Trzeba zainwestowac w dolot z lepszeg zdarzenia Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s0sna
Gość






PostWysłany: 03 Lip 2008 16:52     Temat postu:

michalek napisał:
np Redu ma blosa u siebie a również ma wtryski, (pomijając że ma gti Wink ) ale zasada działania podobna,


Witam

Posiadam 1.6DE czyli z wtryskiem i powiem tak: Jesli chcesz montować do tego silnika gaz i stożek jednocześnie, to LPG tylko "sekwencja". Mozna założyc specjalny mikser, który ma bajpasa na przepływomierz, ale w takim przypadku już nie założysz stożkowego filtra powietrza. W 2l sliniku przepływomierz jest umieszczony normalnie (da sie za nimo zamontowac elementy instalacji gazowej- mikser/blosa), w przeciwieństwie do 1.6DE który za zabudowaną przepływkę tuż nad przepustnicą. Przepuszczanie LPG przez przepływomierz powoduje nieprawidłową prace silnika niestety. Proszę więc o pisanie o rzeczach sprawdzonych, bo mozna kogoś niechcąco wprowadzić w błąd.

Pozdrawiam
Jarek
Powrót do góry
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2008 18:05     Temat postu:

s0sna napisał:
michalek napisał:
np Redu ma blosa u siebie a również ma wtryski, (pomijając że ma gti Wink ) ale zasada działania podobna,


Witam

Posiadam 1.6DE czyli z wtryskiem i powiem tak: Jesli chcesz montować do tego silnika gaz i stożek jednocześnie, to LPG tylko "sekwencja". Mozna założyc specjalny mikser, który ma bajpasa na przepływomierz, ale w takim przypadku już nie założysz stożkowego filtra powietrza. W 2l sliniku przepływomierz jest umieszczony normalnie (da sie za nimo zamontowac elementy instalacji gazowej- mikser/blosa), w przeciwieństwie do 1.6DE który za zabudowaną przepływkę tuż nad przepustnicą. Przepuszczanie LPG przez przepływomierz powoduje nieprawidłową prace silnika niestety. Proszę więc o pisanie o rzeczach sprawdzonych, bo mozna kogoś niechcąco wprowadzić w błąd.

Pozdrawiam
Jarek


gościu :!: powiedz koledze jak to jest Cool
zresztą czuje, ąe i tak sie posypie lawina z każdej strony... miejcie wyrozumiałość dla świeżaka Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gem dnia 03 Lip 2008 18:07 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2008 22:48     Temat postu:

gem napisał:
s0sna napisał:
michalek napisał:
np Redu ma blosa u siebie a również ma wtryski, (pomijając że ma gti Wink ) ale zasada działania podobna,


Witam

Posiadam 1.6DE czyli z wtryskiem i powiem tak: Jesli chcesz montować do tego silnika gaz i stożek jednocześnie, to LPG tylko "sekwencja". Mozna założyc specjalny mikser, który ma bajpasa na przepływomierz, ale w takim przypadku już nie założysz stożkowego filtra powietrza. W 2l sliniku przepływomierz jest umieszczony normalnie (da sie za nimo zamontowac elementy instalacji gazowej- mikser/blosa), w przeciwieństwie do 1.6DE który za zabudowaną przepływkę tuż nad przepustnicą. Przepuszczanie LPG przez przepływomierz powoduje nieprawidłową prace silnika niestety. Proszę więc o pisanie o rzeczach sprawdzonych, bo mozna kogoś niechcąco wprowadzić w błąd.

Pozdrawiam
Jarek


gościu :!: powiedz koledze jak to jest Cool
zresztą czuje, ąe i tak sie posypie lawina z każdej strony... miejcie wyrozumiałość dla świeżaka Twisted Evil


mamy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Lip 2008 18:21     Temat postu:

Aktualnie mysle zeby zaadoptowac taki dolot jak mam w imprezie. Co o tym myslicie:







Jeszcze bede musial kiedys go pomierzyc czy wejdzie i jesli bedzie na miare to zaczynam wielkie poszukiwania ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 12 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin