Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Filtr stożkowy / który wybrać / Jak zamontowac ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Lip 2008 12:44     Temat postu:

Siemako,
nie chcialem zakaladac nowego tematu, dlatego napisalem tutaj. Czym najlepiej "owinac" power rure zeby odizolowac ja od ciepla silnika? Macie jakies patenty, pomysly? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 26 Lip 2008 16:45     Temat postu:

Challenger napisał:
Siemako,
nie chcialem zakaladac nowego tematu, dlatego napisalem tutaj. Czym najlepiej "owinac" power rure zeby odizolowac ja od ciepla silnika? Macie jakies patenty, pomysly? Razz

siemanko.ja mam "obłożoną" rurę od strony silnika styropianem,który jest owinięty "ekranem" - który podobno odbija ciepło (taki,jaki można spotkać za kaloryferami),ale to na razie wersja beta. rura jest gorąca,wiec trzeba zmienić pomysł.dodatkowo zastanawiam sie nad zmianą samej rury.teraz mam coś,co ładnie wygląda (piękna,błyszcząca rura),ale zastąpił bym to czymś lżejszym i czymś,co nie nagrzewa się w takim stopniu...
pozdrówka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 27 Lip 2008 16:14     Temat postu:

Marcin napisał:
ale zastąpił bym to czymś lżejszym i czymś,co nie nagrzewa się w takim stopniu...
pozdrówka.


pcv?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriczer




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 27 Lip 2008 18:58     Temat postu:

Ja zainwestowalem w cos takiego, 35 zl, rura do bizona bodaj o srednicy wewnetrznej 70 lub 80 mm. Gumomaterial czy jak to nazwac wzmocniony delikatnie drutem, gietkotwade, dlugie, idealne Very Happy Jeszcze kolanko tylko przyjdzie i bedzie new dolot Wink





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 30 Lip 2008 0:05     Temat postu:

Pojawił się wreszcie gotowy zestaw pasujący do setki dla tych którym się nie chce samemu go kompletować:
http://cgi.ebay.co.uk/96-99-NISSAN-ALMERA-1-4-1-6L-AIR-INDUCTION-KIT_W0QQitemZ200241228047QQcmdZViewItem?hash=item200241228047#ShippingPayment

może nie jest to K&N ale napewno wygląda lepiej pod maską niż seryjna pucha...
Powrót do góry
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 16:52     Temat postu:

Czy po przełożeniu stożka w nadkole, trzeba go jakoś zabezpieczyć żeby "nie łapał" wody?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 18:10     Temat postu:

sykul napisał:
Czy po przełożeniu stożka w nadkole, trzeba go jakoś zabezpieczyć żeby "nie łapał" wody?


trzeba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 21:49     Temat postu:

napewno zaimpregnowac

jeszcze jakos?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Wrz 2008 21:50     Temat postu:

red_shogun napisał:
trzeba


Bardzo wyczerpująca odpowiedź Twisted Evil - ale konkretna Wink

A może coś więcej na ten temat. Co zastosować do takiego zabiegu, jak ułożyć stożek w nadkolu, itp. Confused:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Wrz 2008 20:45     Temat postu:

rz napisał:
napewno zaimpregnowac

jeszcze jakos?


Czyli samo nasączenie powierzchni filtrującej odpowiednim preparatem wystarczy Confused:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 821
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Wrz 2008 21:33     Temat postu:

Na stronce Nissanklubu był ciekawy patent w którym stożek został włożony w tą dużą puszkę w nadkolu bodajże tłumik szmerów i wycięto w nim otwór dla powietrza ponoc zdawało to egzamin jako zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi zobacz sobie w dziale NPT CAI nie pamiętam która to strona była.Pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Wrz 2008 22:21     Temat postu:

sykul napisał:
Czy po przełożeniu stożka w nadkole, trzeba go jakoś zabezpieczyć żeby "nie łapał" wody?

Póki sucho to luz, gorzej jak masz zamiar śmigać po kałużach... nie jeden już skrzywił korbę Very Happy przez CAI.
Do poczytania/kupienia, np. wersja profi:
-http://www.sportcompactcarweb.com/tech/0104scc_aem_air_bypass_valve/index.html,
i budget hyhy:
-http://injenonline.com/cgi-bin/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=I&Category_Code=PF.
Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sykul




Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. Podkarpackie
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Wrz 2008 21:18     Temat postu:

foster napisał:
Póki sucho to luz, gorzej jak masz zamiar śmigać po kałużach... nie jeden już skrzywił korbę Very Happy przez CAI.
Do poczytania/kupienia, np. wersja profi:
-http://www.sportcompactcarweb.com/tech/0104scc_aem_air_bypass_valve/index.html,
i budget hyhy:
-http://injenonline.com/cgi-bin/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=I&Category_Code=PF.
Pozdro!


A gdzie dostać takie coś Confused:

Ty chyba miałeś stożek w nadkolu z tego co pamiętam, jak miałeś go zabezpieczonego Confused:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nomad999




Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Kiełczów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 29 Wrz 2008 16:00     Temat postu:

jaki wymiar ma wyjscie z wtrysku do filtra w 1.6 94r moze ktos wie ? bo musze wiedziec jaka redukcje kupic do stozka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nomad999 dnia 29 Wrz 2008 16:01 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 26 Gru 2008 18:23     Temat postu:

Czy widzicie jakieś przeciwwskazania by CAI w sr20 zrobić w ten sposób? tzn. wstawić coś takiego SIMOTA na samym początku układu i zasilić to elastyczną rurą aż z nadkola ?? Wtedy mam pewność że nawet w zimie filtr się nie zasyfi, a powinien dostawać dokładnie tyle zimnego powietrza ile potrzebuje ... Tylko nie wiem czy to nie zmieni pojemności całego układu, chyba sama odległość zamontowania filtra też ma znaczenie ... Co sądzicie ??




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 13 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin