Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Usuwanie EGR
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 06 Kwi 2006 20:21     Temat postu:

Gościu napisał:
moj kat tez w był w bardzo dobrym stanie


No i jak go wywaliłeś jaka róznica nastapiła?? Mocowo i hałasowo? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 06 Kwi 2006 22:40     Temat postu:

tarsar napisał:
Gościu napisał:
moj kat tez w był w bardzo dobrym stanie


No i jak go wywaliłeś jaka róznica nastapiła?? Mocowo i hałasowo? Very Happy

ja Ci powiem, jak mój wydech seryjny, dawno temu brzmiał po wycięciu kata.. zaczął brzęczeć najzwyczajniej, dopiero jak załozyłem stożek dźwięk troche spoważniał Laughing a różnica niewielka ale była, jakby lżejszy oddech dla silnika.. Wink
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 06 Kwi 2006 23:00     Temat postu:

http://videos.streetfire.net/video/E5B6C96A-DFB9-42C2-B4EC-9FF7396D2F36.htm

moj wydech po lewej po rawej wydech Kubolx69 , nadodtatek w koncowym tłumiku nie mam waty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 09 Sty 2007 18:23     Temat postu:

No właśnie jak u was z poziomem hałasu po wycięciu kata u mnie na początku znośnie, ale po pewnym czasie stał się najgłośniejszym samochodem na mieście. Nie mam kanału żeby sprawdzić czy to nie czasem gdzieś jakiś spaw lub dziura. Zastanawiam się czy przy ostrej jeździe w środkowym tłumiku i dalej nie powypalało się wszystko. Jest to możliwe?
Powrót do góry
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 11 Sie 2008 20:37     Temat postu:

wiem ze stary temat i ze doszliśmy wspólnie do wniosku ze egr jest bee, ale znalazlem taka informację i chciałem zeby została tu zapisana:P

Cytat:
Nie wiem jak to sie ma do motocykli, ale w autach to najbardziej awaryjne g..no na swiecie. Nie widzialem auta z tym ustrojstwem, w ktorym po pewnym czasie nie przedziurawilaby sie membrana w zaworze. Po uszkodzeniu membrany auto ma dziury w obrotach (nie przyspiesza przy dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotow) poniewaz spaliny, ktore normalnie cofane sa do komory spalania przy schodzeniu z obrotow (i chyba przy niskich obrotach) cofane sa rowniez gdy dodajemy gazu.

zastanawia mnie stwierdzenie o tych membranach... mowilismy ze u nas jest rurka itp... i nie ma zadnych membran? bo jesli sa moze warto sprawdzic czy sie nie podziurawiłyRazz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Senior




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Sie 2008 23:13     Temat postu:

Jak ja kupiłem NXa od MROZA to powiedział, że ma wycięty KAT i, że w dowodzie nie ma napisane 1.6 kat, wiec policja nie powinna się czepiać. Druga sprawa to przyspieszył mu zapłon aby lepiej sie zbierał. EnDrIu mówił, że na spotach był najszybszy lub jednym z najszybszych NXów. Na badaniach tech. nigdy nie badali spalin i nie wiem jak jest. Ja sam jeszcze przyspieszyłem mu trochę zapłon bo mi obroty skakały i mi gasł.
Jak dla mnie zbiera się przyzwoicie. Jak brałem się na 400 m z corollą 1.4 97 km to ja wziąłem spokojnie... o ponad całą długość Very Happy. A to było dość nowe auto. Z Renault 19 2.0 ok. 136 KM przegrałem o długość jego zderzaka (start był mój doszedł mnie na 2 biegu). Dodam jeszcze, że potwornie ślizga mi się sprzęgło więc gdyby nie ono to kto wie jakby było z tą "Renówką".

Pozdro Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koza w 100nx




Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sie 2008 16:21     Temat postu:

Powiedzcie mi którą rurke mam odciąc, skoro od kolektora odchodza mi 2??jedna ma srednice na 2zł, ale idzie do czegos po stronie kierowcy(moze jakies podgrzanie gazu??)a druga wążejsza pod filtr powietrza(mam 1,6 na gazniku).którą odciąc??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juzek198720




Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sie 2008 18:40     Temat postu:

Witam,koledzy możecie wkleić fotkę jak ten EGR wygląda?? bo tak czytam czytam i dalej niewiem co to jest i czy występuje tylko na lpg czy poprostu w silniku na kolektorze ssącym jak na googlach widziałem ,mógłby ktoś zamieścić fotkę jak to wygląda w setkach?? byłbym bardzo wdzięczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoo




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sie 2008 19:36     Temat postu:

proszę:
http://www.nissanklub.pl/uploads/DIY/Tuning-Usuwanie_EGR.pdf?sid=03c48a6935b072eaac236e9397be9712


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juzek198720




Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sie 2008 20:24     Temat postu:

aaa to to ustrojstwo Very Happy dzięki stoo
myślałem że to któreś elektrozaworki od jakiegoś podciśnienia albo coś ,a może ktoś wie ,ja mam jeszcze taką rurkę fi ok.10mm wyprowadzoną do kolektora po tej samej stronie co wychodzi rurka od EGR i w dodatku ona idzie w górę ok.15cm i na końcu jest zaślepiona gumowym jakby to powiedzieć Embarassed "kondonkiem" Very Happy Very Happy do czego to jest??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek5308




Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: 24 Sie 2008 22:10     Temat postu:

Ta wystająca do góry rórka zatkana gumowym korkiem to wyjście na analizator spalin do pomiaru CO2 przy ustawianiu składu mieszanki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juzek198720




Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Sie 2008 19:53     Temat postu:

aha to już będe wiedział co to dzięki tomek5308

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zwoli




Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia

PostWysłany: 06 Paź 2008 12:01     Temat postu:

Czy można usunąc cały EGR (tą cała puszke węzyki itd) ponieważ chciałbym miec wolny kielich na parownik bo chyba będe przekładał z przodu. Nic się nie stanie jak wypierdocze ten cały EGR ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komorokoro




Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Żoliborz
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 06 Paź 2008 19:55     Temat postu:

Wywalają całe też nie tylko zaslepiają. Ale na prawym kielichu to masz AIV podobno tez można wywalić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 06 Paź 2008 22:18     Temat postu:

AVI mozna mozna potwierdzam :] u mnie juz to dawno lezy w pudełku :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin