Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Usuwanie EGR
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 11:05     Temat postu: Usuwanie EGR

Witam wszystkich serdecznie ! Znalazlem na forum Nissan Klubu sposób na zdobycie (prawdopodobnie) odrobiny mocy. Jest to pomysł Coobcia, który dokładnie opisuje operację odcięcia recyrkulacji spalin na stronie : [link widoczny dla zalogowanych] . Szukałem czegoś na ten temat na naszym forum, ale chyba nic nie ma, jeśli jest to przepraszam za zaśmiecanie forum. W każdym bądź razie zamierzam spróbować tego tricku. Co Wy na to ? Może ktoś już to zrobił ?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 11:34     Temat postu:

ja tego u siebie nie robiłem, chociaż Kuba chciał się tym zająć jak byłem u niego w garażu. Mocy zabardzo ani nie poczujesz, ani nie zobaczysz na hamowni po takim zabiegu niestety Rolling Eyes ale warto spróbować.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 11:43     Temat postu:

Generalnie nie licze na nie wiadomo co. Mam tylko nadzieję,że może choć trochę go to orzeźwi, ale najbardziej liczę na KM po wycięciu KATA
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 13:04     Temat postu:

po wycięciu kata, jak jeszcze miałem seryjny układ wydechowy, faktyczni poczułem różnice, coś jakby się odepchało ale dopiero jak założyłem układ 2,5 cala z dwoma przelotowymi tłumikami z El-tecu byłem w ciężkim szoku. Według pomiarów na hamowni układ ten dał w 100NXie kolegi od którego go kupiłem 11 KM i 8 Nm!!! Twisted Evil
Powrót do góry
Radek100nx




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piskórka (W-wa)

PostWysłany: 26 Lut 2006 13:18     Temat postu:

Ja ma odcięte EGR. Kosztowało 2 gr. i trwało 15 minut. Mocy to może nie daje, ale ten cały syf z wydechu nie trafia do silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 26 Lut 2006 13:36     Temat postu:

Poczytaj dobrze na NKP, wzrost spalania gwarantowany, nie wiem czy to jest warte.Rownie dobrze mozna podkrecic gaz zeby byla bogatsza mieszanka, tez bedzie wiecej palil, ale sadze ze osiagi beda lepsze.Masz przyspieszony zaplon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 13:59     Temat postu:

Zapłon przyspieszałem, ale muszę się z nim jeszcze trochę pobawić. A z tym EGR chce zrobić tak, żeby w razie czego móc wrócić do poprzedniej wersji
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 14:02     Temat postu:

ceremony napisał:
po wycięciu kata, jak jeszcze miałem seryjny układ wydechowy, faktyczni poczułem różnice, coś jakby się odepchało ale dopiero jak założyłem układ 2,5 cala z dwoma przelotowymi tłumikami z El-tecu byłem w ciężkim szoku. Według pomiarów na hamowni układ ten dał w 100NXie kolegi od którego go kupiłem 11 KM i 8 Nm!!! Twisted Evil

Rozumiem Ceremony, że masz kolektor 4-2-1 , ale to już są spore koszty :/ Ja narazie mam tył na przelocie, katalizator chce zmienić na przelot, tylko nie wiem jaki, może jakieś rady np. od jakiego modelu ?
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 26 Lut 2006 14:28     Temat postu:

no ja tez planuje wydech robic w El-tec gadałem z peterm i to naprawde daje kopa, tylko z tego co wiem to do 1,6 srednica 2 cale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 14:42     Temat postu:

Gościu napisał:
no ja tez planuje wydech robic w El-tec gadałem z peterm i to naprawde daje kopa, tylko z tego co wiem to do 1,6 srednica 2 cale

Dobra Gościu Ty mi lepiej powiedz co sądzisz o tym EGR
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 26 Lut 2006 16:02     Temat postu:

no gadałem o tym z moim gazownikiem, jutro do niego jade na super hiper ekstra dopracowanie gazu to jeszcze z nim o tym pogadam i dam ci znac:) bo mi tez to zabardzo nie potrzebne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 16:15     Temat postu:

ceremony napisał:
ja tego u siebie nie robiłem, chociaż Kuba chciał się tym zająć jak byłem u niego w garażu. Mocy zabardzo ani nie poczujesz, ani nie zobaczysz na hamowni po takim zabiegu niestety Rolling Eyes ale warto spróbować.


Bo u nas ziomalku koffany nie ma EGR Cool SR20DE rulez... Wszystkie GA, SR(De,Di) mają EGR a nasze kochane DE nieee Very HappyVery HappyVery Happy super sprawa
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 26 Lut 2006 16:35     Temat postu:

wiec cos w tym musi byc jezeli gti tego nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 26 Lut 2006 17:40     Temat postu:

Zrobiłem to!!! Wsadziłem w otwór 2 zł i spowrotem zakrecilem rurkę, 10 min roboty. Sam nie wiem czy coś to daje Razz Napewno jeździ lepiej ale przyspieszyłem dziś jeszcze bardziej zapłon więc nie wiem czy to nie za jego sprawą tak się dzieje:)
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 26 Lut 2006 18:23     Temat postu:

to o ile ten zapłon przyspieszyłes? tak na oko czy ze stroboskopem? zreszta sam zobacze w piatek :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin